Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Sony Cyber-Shot DSC-RX100

Evanela (2)|18.6.2015 09:30
Ahoj, koupila jsem si tento fotoaparát a doufám, že jsem udělala dobře. Jsem úplný laik začátečník, takže kromě automatu si vůbec nevím rady a v manuálu žádný postupy nejsou. Neporadil by jste mi prosím někdo přímo a nebo, kde sehnat nějaký manuál jak s ním fotit. Chci fotit klasiku, děti venku i doma, krajinu.. Vůbec se nevyznám v clonách nebo v tom ostatním. Jak fotit v pohybu... Prostě co se při čem nastavuje a jak nejlépe...
V sobotu odjíždíme na dovolenou, tak bych se chtěla aspoň základy naučit.

Díky moc
Pavel Matějka (394)|18.6.2015 09:46
https://www.digimanie.cz/fotime-s-koalou/

Vezmi to odzdola, podle datumů.
Komo (840)|18.6.2015 10:23
Do soboty je málo času a problematika rozsiahla,ako naznačil Pavel.Foť na automatiku,alebo používaj scénické režimy. A užiješ si aj dovolenku namiesto skladania maturity z fotografovania.
Evanela (2)|18.6.2015 12:00
Děkuju...
arkij (95)|18.6.2015 16:21
[QUOTE=Evanela;38319]V sobotu odjíždíme na dovolenou, tak bych se chtěla aspoň základy naučit.[/QUOTE]

Foť na úplný automat a spolehni se na to, že si poradí sám. Pokud to moc "neroztřepeš" pohybem foťáku a budeš fotit "po světle", určitě Ti řadu pěkných dovolenkových fotek udělá.

Snaž se trochu komponovat záběry tak, aby na nich bylo to co chceš vyfotit, všímej si směru světla a pokud to alespoň trochu půjde nefoť proti němu ale tak, ať ho máš v zádech,
dobíjej baterku ať nedojde v důležitý moment (lépe je mít dvě až tři), měj dost místa na paměťové kartě (každý večer klidně záběry co jsou podobné nebo nepodařené vymaž).

Jinak "koalu si nastuduj", budeš-li mít trochu času - aspoň díly s tématy co chceš fotit.