Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 9 z 9

Téma: Výměnné objektivy: Co na focení plesu - hobby fotograf

Neregistrovaný

Tazatel: Mirka

Znění dotazu: Ahoj koncem ledna fotím ples pro kamarádku, která je pořadatelka. Chce vyfotit průběh plesu (takže dokumentární foto nějaké) a zároveň by ráda i nějaké portrétové fotografie z mini ateliérku.

Jsem hobby fotografka - žádný profík. Chci se zeptat, jaké objektivy jsou nejvhodnější pro focení plesů a co vše potřebuji k miniateliérku.

Děkuji za vaše rady a nápady
    Odpovídat lze po přihlášení

Pravidelný diskutér Avatar uživatele pas!k
    Registrace
    Jul 2006
    Fotografií
    61

A co mate za fotoaparat ? Bude se vam urcite hodit nejaka klasika typu 18-55 pripadne 24-70 na ff .. a k tomu treba nejake delsi sklo .. nejaka pevna stovka treba .. K odfoceni portretu dvojic staci pouzit v lepsim pripade dva externi blesky na stativu s destnikem .. v pripade nouze aspon jeden .. uplne nejhur budou vypadat fotky kdyz nechate blesk nasazeny na fotaku .. Ovsem tezko takto bez informaci radit .. kdyz ani nenapisete co mate za fotak .. a pripadne co mate za objektivy ktere chcete pouzit

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele Sakini
    Registrace
    Jul 2012
    Fotografií
    56

S jakou technikou pracujete, a jaké jsou finanční možnosti? To potřebujeme znát jako základ, aby se dalo navrhnout něco realistického.

Občasný diskutér
    Registrace
    Nov 2014

já osobně dokumentuji ples 24-70/2,8 na ff + blesk,fotokoutek neřeším,to už bych nestíhal,vybavení na to mám,ale řeším to vše na place,čekám na pěkný úsměv,zajímavou pózu.
    fotokoutek-3m plátno,dva blesky deštníkové,ten samý objektiv,portréty?možná,spíš skupinové foto,dobrá by byla i tiskárna na fotky.