Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

OLY xz10 a sony RX 100 II

veronika_k (8)|7.5.2016 12:45
Dobrý den, prosím o radu. jsem těžký amatér, při focení nejčastěji používám jen automatiku, ale fotím ráda a často a bohužel jsem náročná na kvalitu :-)

poté co mi odešel sony hx7v, se kterým jsem byla velice spokojená, jsem si na radu v obchodě a po přečtení různých recenzí, koupila oly xz 10. jenže moc spokojená s ním nejsem, hlavně v místnosti fotí s takovým šumem a nevím, jak to nastavit lépe

kdysi jsem chtěla, že si udělám radost a půjdu do levnější zrcadlovky, ale hlavně se mi nechce s sebou nic dalšího tahat na cestách, tak jsem zůstala u kompaktů

a teď přemýšlím, že si radost udělám a koupím si sony rx 100 II (stýská se mi po minulém sony, třeba to panorama bylo úžasné, v oly vůbec nevím, jak to používat)

přečetla jsem zase spoustu názorů a recenzí a viděla jsem fotky a porovnávala z obou a právě tady mám pochybnost, fotky, které jsou u obou foťáků v recenzích se mi zdají stejně dobré, i při zvětšení, ty moje z oly ale tak pěkné nejsou

dotaz: pomůžu si nějak koupí sony rx 100 II, nebo si mám spíš pohrát s tím, co už mám ?? aby to vůbec mělo smysl, přeci jen je to investice

použití: běžné, foto s rodinou, přáteli, dovolená

moc děkuji za váš názor Veronika
rousini (738)|7.5.2016 14:48
Oly XZ-10 býval dobrý kompakt v době, kdy kompakt znamenal režim automat doplněný nesvětelným objektivem. Dnes už je dávno překonaný.
Sony RX 100 je dobrá volba. Bral bych starý Mk1 kvůli ceně nebo Mk3 kvůli hledáčku.
Petr Be. (211)|7.5.2016 20:06
Jako rousini. Buď mk1 kvůli ceně, nebo mk3 kvůli světelnějšímu ostřejšímu, byť kratšímu objektivu.
veronika_k (8)|7.5.2016 21:18
děkuji za názory. vyplývá mi z toho, že si teda polepším.