Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Bezzrcadlovka pro začínajícího amatéra do 10k

Brake (1)|9.6.2016 00:41
Ahoj,

jsem zatím amatér co se focení týče, ale už delší dobu uvažuji se focení více věnovat a koupit si zrcadlovku.
Po pročtení několik příspěvků na tomto foru jsem došel k závěru, že bude pro mé účely nejlepší asi bezzrcadlovka.
Fotit chci především přírodu během cestování, rád bych tedy využil kvalitu fotek a zkombinoval to s určitou kompaktností.
V jednom tématu byl doporučovaný Olympus E-M10 a Olympus E-Pl6.
S tím, že druhý jmenovaný by měl mít větší možnosti nastavování.
Maximální hranice je 10 000 Kč a proto bych byl rád za nějaké doporučení, jaká bezzrcadlovka by byla nejvhodnější pro začátečníka i případně s koupí nějakého objektivu.
Zmíněné Olympusy byly doporučovány i s objektivy, čímž se cena zvedla až na 12-13 tisíc, ale je možné, že dnes už jsou ceny trochu jinde, popřípadě vyšly nové modely.
Děkuji mnohokrát za jakoukoliv odpověď.
rousini (738)|9.6.2016 08:15
Rozpočet 10kKč není ve fototechnice mnoho a bezzrcátka nejsou zdaleka za hubičku... Hledal bych v bazaru.
Lepší kustomizace E-PL6 oproi OM-D mi přijde jako nesmysl. Zásadní je chybějící hledáček :thumbdown
Rozhodně bych koupil holé tělo bez setového objektivu. Ten svojí špatnou světelností a povětšinou mizernou kresbou uvrhne celý systém na úroveň kompaktu.
kolyy (1542)|9.6.2016 15:24