Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Výměnné objektivy: Svetelnost 2.8 vs 3,5-5,6

Neregistrovaný (0)|2.7.2016 17:50
Tazatel: Fazy

Znění dotazu: Dobrý den, jsem fotograf začátečník, zatím hledám příležitosti a fotím prakticky všechno.. nejvíc se ale zaměřuju na portréty a focení detailů v přírodě. Mám Nikon d7100 s objektivem 18-105. Můj problém je, že v lese, nebo při focení portrétů za špatných světelných podmínek se prodlužuje čas závěrky a fotky nejsou ostré.. ISO se mi nechce dávat vyšší protože se mi to nelíbí a s bleskem to nevypadá tak dobře jak bych si představoval. Otázka která mě zajímá je, jestli si tou svetelnosti 2.8 nějak pomůžu.. jestli je ta svetelnost pro mé potřeby dostačující.. čili jestli 2.8 je vhodné na focení v lese.. mám v merku tamron 70-200mm f2.8 za 18 tisíc nebo tamron 24-70mm f2.8.. kdyby 2.8 bylo málo, musel bych už volit pevné sklo a ztratil bych na univerzalnosti :/ děkuji za rady :)

Fotovýbava, které se dotaz týká: Nikon d7100
Kikiris Kakabus (61)|2.7.2016 18:52
[QUOTE=Neregistrovaný;42491]Tazatel: Fazy