Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakty: Foťák na dobré video za horších svět.podmínek, rychlý start

Neregistrovaný (0)|6.8.2016 11:31
Tazatel: diablerie

Znění dotazu: Chtěla bych poprosit o radu s výběrem foťáku, jako laik se v tom ztrácím. Chci ho především na foto/video dětí, čili video i v tmavší místnosti (např.první krůčky) a slušný fotky. Měla jsem představu, že by mohl vytvářet i fotky s rozmazaným pozadím (případně i popředím), ale to je prý asi na zrcadlovku... Dále požaduji rychlý start, aby dítě mezitím neuteklo :-). Cena kolem 5-7000Kč, ale kdyby byl nějaký super za víc, tak se taky nebráním. Jsem laik ve vybavení fotoaparátů, ale s mým styrým kompaktem (Panasonic Lumix DMC-ZX1) jsem dělala dost hezké fotky, takže trochu v oku to mám, i když dotaz zní asi jak od blbce :-). Líbí se mi Panasonic Lumix DMC-TZ60, ale asi prý má horší video... Upřednostňuji Panasonic, protože s ZX1 jsem byla dlouhé roky max spokojená.
joeh (3352)|6.8.2016 12:12
[QUOTE=;42813]Chci ho především na foto/video dětí, čili video i v tmavší místnosti (např.první krůčky) a slušný fotky. Měla jsem představu, že by mohl vytvářet i fotky s rozmazaným pozadím[/QUOTE]

Dobrý deň, TZ60 neni vhodný do interieru so slabším osvetlením, disponuje malým snímačom a málo svetelným objektívom. Ďaleko viac radosti vám sprostredkuje Sony RX100, ktorý splňuje vaše kritériá. https://edigital.cz/kompaktni-foto-zarizeni/sony-dsc-rx100-digitalni-fotoaparat-p213298
arkij (95)|6.8.2016 13:18