Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakt s Infra

Chavier1 (2)|3.12.2009 08:47
Dobrý den, potřeboval bych poradit s výběrem nového digi.fotoaparátu. Vlastnil jsem SONY V1, krom pomalosti a malého displaye mi plně vyhovoval, neboť uměl nádherné fotografie diky objektivu CarlZeis a hlavně měl infra, takže jsem mohl fotit i nátáčet videa za úplné tmy.
Hledám modernější foťák podobných vlastností, kompakt, nebo nepravá zrcadlovka, středních rozměru jako (H10) Preferuji značku Panasonic a Sony. Hlavně aby mohl točit videa, rozlišeni stačí 640x480 v MPEGu, min. 6Mpix, měl stabilizaci obrazu.
Cena do 10.000Kč

Jsem amatér.
Děkuji za Vaše doporučení.
Chavier1 (2)|3.12.2009 22:10
nikdo nevi?
Milan Šurkala (3381)|4.12.2009 00:17
Mam dojem, ze kompakt s infra dnes snad uz ani neexistuje. Pokud se bez toho obejdes, pak uz by nejaky vyber byl.
a1bert (3)|6.1.2010 19:05
hlavne co myslite tim "infra", podle me vsechny dnes pouzivate snimace pracuji i v infra spektru. Ten Sony mel infra prisviceni?
Milan Šurkala (3381)|6.1.2010 19:31
[quote=a1bert;4431]hlavne co myslite tim "infra", podle me vsechny dnes pouzivate snimace pracuji i v infra spektru. Ten Sony mel infra prisviceni?[/quote]

Spíše mohl pracovat i bez IR filtru.
a1bert (3)|6.1.2010 21:12
no ja nevim , ale muj FZ7 IR filtr nema...
Milan Šurkala (3381)|6.1.2010 21:48
[quote=a1bert;4434]no ja nevim , ale muj FZ7 IR filtr nema...[/quote]

Opravdu ne?
a1bert (3)|6.1.2010 22:52
no jestli ma tak hodne spatnej (jako asi vsechny takove levne fotaky) protoze nejake near infra propousti...