Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

EOS1000D,EOS450D a nebo NIKON300D

MartasKP (2)|9.12.2009 10:53
Ahoj vsichni,Mozna uz toto tema tabdy bylo diskutovano.Presto se zeptam a snad mi tu nekdo poradi.
O foceni neco malo vim,par fotek jsem uz udelal,ale porad si myslim,ze jsem laik a zacatecnik a tak se tady ptam a ocekavam fundovanou odpoved.
Rad bych si koupil digi zrcadlovku v cenove relaci do 15,maximalne do 20 tisic.Spis ale kolem tech 15ti.
V teto cenove relaci se pohubuji asi jen tyhle a pak spousta SONY,ale tam asi nebrat,nebo ano?OLYMPUS E420 mi prijde jako detska hracka.
Klidne bych sel i do nejakyho pouzityho,ale to bych asi chtel maximalne do 15 tis.
Nepredpokladam,ze budu delat nejaky profi fotky,spis rodine foto,foto z dovolene a podobne,takze spis hobbbbby fotograf.
Predem diky za odpovedi.
wayne (15)|9.12.2009 12:44
ja by som si na tvojom mieste vybral nikon D5000 + 18-200 VR II, ten objektiv sice ma par chyb ako kazdy dlhy zoom, ale da sa s tym zit, je univerzalny a z podobnych 18-200 zoomov asi najkvalitnejsi... D5000 ma rovnaky cip ako D300, ked si pozries ISO 1600 fotky su famozne, mam sony a200 a tam na ISO 800 vidno "chroma noise" (priznam sa neviem cesky preklad:)), to su take zlte flaky na fotkach medzi sumom, ktore sa nedaju poriadne odstranit ani post processom...

niektori ludia namietaju, ze D5000 nema autofocus motor, ale uprimne, vsetky novsie a kvalitnejsie objektivy aj v pripade upgradu motor v tele maju, ci uz 70-200 VR II, alebo 16-85, alebo skvely AF-S 35/1.8, ktory by bol mojou druhou volbu na rozsirenie , pre fotky v zhorsenych svetelnych podmienkach a interieroch. najdu sa ludia, ktori namietnu ze je to malo siroke. houby, mama fotila so zenitom s heliosom 55/2 cca 15 rokov a mame kopu skvelych fotiek z dovoleniek, z narodenin, z cias batolenia atd...