Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Canon SX20 vs. SX1 vs. Panasonic FZ38 vs. Fuji S100FS?

hard_core (23)|28.1.2010 23:00
Zdravím, potřeboval bych "rozřešení" viz. titulek...jsem jen amatér, ale chtěl bych po DF zejména kvalitní fotky-nejdůležitější hledisko(zejména za snížených sv. podmínek, či nočních scén), relativně slušná výdrž baterií/akumuloru, SDHC karty jako zapisovací médium, a jako bonus bych bral HD video(stačilo by i 720x30fps stereo zvuk. Osobně se dle mých požadavků a po přečtení recenzí kloním ke Canonu SX20 a Panasonicu FZ38...FZ38 má lepší objektiv, SX20 má výklopný display, sáňky na blesk(do budoucna se určitě bude hodit). Nebo mám počkat na novější modely, a případně který z novějších modelů byste doporučili a proč případně srovnali s mnou zmiňovanými typy? Díky za reakce
Milan Šurkala (3381)|28.1.2010 23:51
Canon SX20 - dobré video, noční fotky průměr, za šera špatné, skvělá výdrž
Canon SX1 - vynikající video, noční fotky průměr, za šera špatné, skvělá výdrž
Panasonic FZ38 - dobré video, noční fotky průměr, za šera celkem fajn, dobrá výdrž
Fuji S100 FS - průměrné video, noční fotky dobré, za šera dobré, výdrž velmi špatná

Jinak je tu ještě Fuji S200EXR (lepší výdrž než S100FS). Každopádně bych počkal ještě týden, protože se představí několik nových přístrojů (Nikon, Olympus).
sheira (1)|3.7.2010 01:30
Kedze od poslednej odpovede preslo uz zopar mesiacov, chcem sa spytat - objavila sa nejaka novinka co by stala za zmnienku? V podstate mam podobne poziadavky ako prvy poster, hlavne teda HD video.
Milan Šurkala (3381)|3.7.2010 11:31
No, urcite Sony HX1, na ten se nejak zapomnelo. Pak jeste neni spatny Fuji HS10, ale tam s tim videem je treba hodne dobre umet (ma manualni zoom, takze je velmi citlivy na plynulost pohybu ruky).
Baader (36)|29.8.2010 21:42