... a proč ne :) ...trochu škoda smutných barev.
Jirka 4-*
Jirka 4-*
Odpovědět0 0
Má to švih. Červené doplňky krásně korespondují se značkami ... vlastně i tvarem :)
Nahoře bych seřízl veškerý náznak oblohy pryč.
Líbí 4-* Jirka
Nahoře bych seřízl veškerý náznak oblohy pryč.
Líbí 4-* Jirka
Odpovědět0 0
[QUOTE=Ti]Takhle vypadá téměř nejhorší bookeh.[/QUOTE]
?
?
Odpovědět0 0
Taky mám podobnou "nekonečnou" sérii s názvem "Na konci cesty".
Zde bych snad jen tu zelenou nepřitahoval toliko do modra.
Jinak zajímavé zátiší.
Jirka 3+*
Zde bych snad jen tu zelenou nepřitahoval toliko do modra.
Jinak zajímavé zátiší.
Jirka 3+*
Odpovědět0 0
Na myšlenku architektonického souznění je příliš mnoho oblohy ... ale i tak na mne působí cosi neslaně/nemastně ;) ... snad zkusit agresivnější edit ... bůh ví :)
Odpovědět0 0
[QUOTE=ulyses1]Líbí se mi, pěkně vystižená myšlenka-lesklá bulva ve dvojí kleci (řetěz a železné pažení), v níž se odráží svoboda. Ovšem já osobně bych nedávala očko na střed, v tomto případě bych vsadila na čtvercový formát, s tím, že bych řezala vpravo, a to fest, a o píď zleva.[/QUOTE]
... tak koukám, že máme stejné myšlenkové pochody
... jen jsi stihla komentář odklepnout o pár sekund dříve :)
... tak koukám, že máme stejné myšlenkové pochody
... jen jsi stihla komentář odklepnout o pár sekund dříve :)
Odpovědět0 0
Myšlenkově to takto není k zahození :)
Já bych ji klidně seřízl na čtverec - nechal jen levou část. Oko by sice bylo hodně u okraje, ale hlavní myšlenku "V zajetí" to více podpoří ... ač u koně tohle téma může býti diskutabilní.
Volil bych větší HO.
Jirka 3*
Já bych ji klidně seřízl na čtverec - nechal jen levou část. Oko by sice bylo hodně u okraje, ale hlavní myšlenku "V zajetí" to více podpoří ... ač u koně tohle téma může býti diskutabilní.
Volil bych větší HO.
Jirka 3*
Odpovědět0 0
Zajímavá.
Nebál bych se řezání zleva .. cca 1/8
Jirka 4*
Nebál bych se řezání zleva .. cca 1/8
Jirka 4*
Odpovědět0 0
V jádru se mi to líbí :) Jen bych seřízl cca 1/5 spodku, který mě vyrušuje od bloumavých černozelených myšlenek.
Jirka 4-*
Jirka 4-*
Odpovědět0 0
Zdařilá .. má to dynamiku.
Nebál bych se zprava seříznout 1/8 šířky.
Jirka 4+*
Nebál bych se zprava seříznout 1/8 šířky.
Jirka 4+*
Odpovědět0 0
Tato je jedna z mála ze série, která za něco stojí :)
Jak emotivně, tak i kompozičně zdařilá.
Lehkost bytí :)
Jirka 4*
Jak emotivně, tak i kompozičně zdařilá.
Lehkost bytí :)
Jirka 4*
Odpovědět0 0
Zdařilá! ... snad jen popředí bych nepatrně prosvětlil.
Jirka 4+*
Jirka 4+*
Odpovědět0 0
Popředí se světelně nepodařilo. Mnoho oblohy = horizont na půlce zde nemá smysl.
Jirka 2*
Jirka 2*
Odpovědět0 0
Zajímavé .. leč škoda toho "podivného" postprocesu :(
Jirka 3*
Jirka 3*
Odpovědět0 0
Nelíbí se mi středové umístění, tak jako i zborcené linie :(
Torzo lavičky vpravo taky moc nepřidá.
Jirka 1*
Torzo lavičky vpravo taky moc nepřidá.
Jirka 1*
Odpovědět0 0
Tak to není vůbec špatné. Líbí!
Jirka 5-*
Jirka 5-*
Odpovědět0 0
Zajímavý nápad!
Já raději bez sloupku a s pupíkem :)
Já raději bez sloupku a s pupíkem :)
Odpovědět0 0
Tmavý vrch bych seřízl tak na polovinu, aby nepůsobil opticky těžce. A téže škoda, že oba lidé nevyšli lépe - sloupy z hlav. Hlavně ta žena, kdyby byla v rázném kroku přes přechod, tak by to byla bomba.
Jinak OK. Stromy v popředí ladí, tak jako i celková světelnost.
Jirka 4*
Jinak OK. Stromy v popředí ladí, tak jako i celková světelnost.
Jirka 4*
Odpovědět0 0
Již v náhledu značně neostré :(
Jirka 1*
Jirka 1*
Odpovědět0 0
[QUOTE=busy]Ano, takto je ta fotka taka nevyvazena. Mozno by pomohlo ustrihnut kus zlava, aby oba maky boli rovnako daleko od okrajov.[/QUOTE]
IMHO ... to by ji úplně zabilo :(
IMHO ... to by ji úplně zabilo :(
Odpovědět0 0
Trápí mne zde podlouhlý formát a umístění dvojičky blízko vertikálnímu středu.
Tím samozřejmě netvrdím, že je zlá :)
Jirka 3+*
Tím samozřejmě netvrdím, že je zlá :)
Jirka 3+*
Odpovědět0 0
Pravda. Světlo, to jest, co nás pojí :)
Bez výhrad. Jirka 5*
Bez výhrad. Jirka 5*
Odpovědět0 0
Líbí ... ač bych dal přednost čtverci ... někde přidat - dle okolností.
Jirka 4*
Jirka 4*
Odpovědět0 0
Super :)
Jirka 5*
Jirka 5*
Odpovědět0 0
Pěkná vesnická krajinka s nápadem.
Snad jen dole bych louky mimo HO dal spíše 1/4 než 1/3.
Jirka 4*
Snad jen dole bych louky mimo HO dal spíše 1/4 než 1/3.
Jirka 4*
Odpovědět0 0
Zdařilá nálada a nebýt toliko prvoplánová tak za 5*
Dám 4* Jirka
Dám 4* Jirka
Odpovědět0 0
Líbí :)
Jirka 4+*
Jirka 4+*
Odpovědět0 0
Pěkná.
Jirka 5*
... pozor na smítka na čipu
Jirka 5*
... pozor na smítka na čipu
Odpovědět0 0
Zajímavý základ ... aneb já bych ji zjednodušil (výřez) ... a možná i přidal trochu tajemna ;)
[url]http://resize.like.cz/images/193_85_156_7_31-05-11-03-29-19_1306848559uuui-JZ.jpg[/url]
Jirka
[url]http://resize.like.cz/images/193_85_156_7_31-05-11-03-29-19_1306848559uuui-JZ.jpg[/url]
Jirka
Odpovědět0 0
... ale vraťme se k fotce samotné :)
Já tady byl na ni kouknout již několikrát, ale stále jsem si soud nechával uzrát :)
Líbí se mi kompozičně - kdy rameno tvoří "zastřešení" celé scény i udává děj.
Ale i pod těmito plusy mi celá fotografie přijde složitá a hůře čitelná. Také škoda "akce", že poměrně zanikla - tmavost. Řešením bych viděl volbu menší HO a taky polarizákem odbourat lesk hladiny + editor.
IMHO Jirka 3*
... a stejně bych ji raději B&W ;) ... asi tak jako celou sérii.
Já tady byl na ni kouknout již několikrát, ale stále jsem si soud nechával uzrát :)
Líbí se mi kompozičně - kdy rameno tvoří "zastřešení" celé scény i udává děj.
Ale i pod těmito plusy mi celá fotografie přijde složitá a hůře čitelná. Také škoda "akce", že poměrně zanikla - tmavost. Řešením bych viděl volbu menší HO a taky polarizákem odbourat lesk hladiny + editor.
IMHO Jirka 3*
... a stejně bych ji raději B&W ;) ... asi tak jako celou sérii.
Odpovědět0 0
[QUOTE=revival][QUOTE=Hasse]Herman opět ... a ani bůů :([/QUOTE]
Jakoukoliv kritickou připomínku od kohokoliv vždy uvítám, protože již dlouho vím že je pro mě přínosná, - nutí přinejmenším k zamyšlení. No a maestro Herman je pro mne velice zábavná osoba, - bohužel postižená [I]němotou[/I]. Buďme tedy přátelé alespoň trochu [I]soucitní[/I] a nevyčítejme mu onu [I]vadu[/I].[/QUOTE]
Pravda ... nechme to na něj, vždyť kroky své zná nejlépe ... a řekl bych, že i světlejší zítřek má zde před sebou :)
Jakoukoliv kritickou připomínku od kohokoliv vždy uvítám, protože již dlouho vím že je pro mě přínosná, - nutí přinejmenším k zamyšlení. No a maestro Herman je pro mne velice zábavná osoba, - bohužel postižená [I]němotou[/I]. Buďme tedy přátelé alespoň trochu [I]soucitní[/I] a nevyčítejme mu onu [I]vadu[/I].[/QUOTE]
Pravda ... nechme to na něj, vždyť kroky své zná nejlépe ... a řekl bych, že i světlejší zítřek má zde před sebou :)
Odpovědět0 0
ulyses1 & busy:
Omlouvám se za chvilkovou indispozici v určování stran :)
Omlouvám se za chvilkovou indispozici v určování stran :)
Odpovědět0 0
Tak jako na PEX, tak i zde připíši stesk po více prostoru po stranách.
Řekl bych, že bez ostrého světla by byla lepší.
Jirka
Řekl bych, že bez ostrého světla by byla lepší.
Jirka
Odpovědět0 0
Hledám emotivní spojitost s předchozí foto ... marně ... (teda kromě mostu).
Zkusil bych převrátit priority ostření a seřízl oblohu na 1/3 současného stavu.
A taky šel více vpravo jak jsou ty dvě kolečka a udělal z nich nosný motiv ke strukturám popředí.
Jirka
Zkusil bych převrátit priority ostření a seřízl oblohu na 1/3 současného stavu.
A taky šel více vpravo jak jsou ty dvě kolečka a udělal z nich nosný motiv ke strukturám popředí.
Jirka
Odpovědět0 0
Klidně by to vydalo i na dvě fotky ... vrchní a spodní část. Dohromady je toho moc a myšlenka cosi trpí. Já bych dal přednost spodní polovině - sloupek, kanály, nástěnky, plot. Zkusil z toho utvořit trojúhelník. Všechno "pozitivní" - obloha, strom ... dát pryč.
Můj pohled. Jirka
Můj pohled. Jirka
Odpovědět0 0
Herman opět ... a ani bůů :(
Odpovědět0 0
[QUOTE=Hasse]Příjemná ... i když s pocitem, že vpravo "cosi" chybí.
Jirka 4-*[/QUOTE]
He .. tak koukám, že jsem tu již kdysi zavítal :)
Jirka 4-*[/QUOTE]
He .. tak koukám, že jsem tu již kdysi zavítal :)
Odpovědět0 0
Příjemná ... i když s pocitem, že vpravo "cosi" chybí.
Jirka 4-*
Jirka 4-*
Odpovědět0 0
Ikdyž tato fotka není zlá, tak mne "pokazila" sérii.
Já "byl" na pobřeží opuštěného severu, kde málokdy noha člověka zavítá .... bum ... realita periferie + barva ;)
Emoce jsou fuč a kontinuita série utrpěla ;)
Já "byl" na pobřeží opuštěného severu, kde málokdy noha člověka zavítá .... bum ... realita periferie + barva ;)
Emoce jsou fuč a kontinuita série utrpěla ;)
Odpovědět0 0
Pozor na retuše! V trávě v popředí se to nehezky opakuje. Smítko či letícího ptáka vyretušovat.
Já bych se ještě navíc vyvaroval koruny břízy vpravo v řezu. O barvách již psal Tchutcho i o tom, že místo je to zdařilé.
Jirka 3*
Já bych se ještě navíc vyvaroval koruny břízy vpravo v řezu. O barvách již psal Tchutcho i o tom, že místo je to zdařilé.
Jirka 3*
Odpovědět0 0
Převodem do BW vznikla nehezká šedivka, bez zajímavějšího prostoru s vypálenou oblohou.
Jirka 1*
Jirka 1*
Odpovědět0 0
Ač technicky to má rezervu, tak kompozičně se mi to líbí.
Odpovědět0 0
V zajetí myšlenek pod černými mraky ... které nekončí ...
Jirka 4*
Jirka 4*
Odpovědět0 0
Nesaturoval bych to tolik ... alespoň modrou ne - kazí stín i kopec v dáli.
Jirka 3*
Jirka 3*
Odpovědět0 0
Líbí ... jednoduchá, čistá.
Jirka 4*
Jirka 4*
Odpovědět0 0
SW úprava oblohu i hladinu dole poškodila ... škoda.
Odpovědět0 0
No teda pěkné "šméčko" jsi na nás nalíčil :)
A mít tato koláž lepší technickou kvalitu, tak to nemá chybu.
Líbí se mi, že je to krajinka tzv. "s realitou za zády" ... holt škoda toho technického provedení (příliš okaté pasování a retuše)
TK 1 | KOM 4 | EMO 3 .... 3-* IMHO Jirka
A mít tato koláž lepší technickou kvalitu, tak to nemá chybu.
Líbí se mi, že je to krajinka tzv. "s realitou za zády" ... holt škoda toho technického provedení (příliš okaté pasování a retuše)
TK 1 | KOM 4 | EMO 3 .... 3-* IMHO Jirka
Odpovědět0 0
[QUOTE=Hasse]Tato mi, naopak od předchozí mnou komentované, přijde dobrá ... jednoduchá scéna.
Jen bych se vyvaroval dotyku a řezu stromku vlevo. A taky bych umazal, nebo na place ohnul trávy v popředí. Chce ji prostě dotáhnout. Pak to bude příjemný "minimalismus" ..klidně i v BW a na čtverec.
Jirka 3+*[/QUOTE]
Já bych se nebál ani takovéto "omalovánky":
[url]http://resize.like.cz/images/193_85_156_7_27-05-11-01-05-51_1306494351p2230557_JZ.jpg[/url]
Jen bych se vyvaroval dotyku a řezu stromku vlevo. A taky bych umazal, nebo na place ohnul trávy v popředí. Chce ji prostě dotáhnout. Pak to bude příjemný "minimalismus" ..klidně i v BW a na čtverec.
Jirka 3+*[/QUOTE]
Já bych se nebál ani takovéto "omalovánky":
[url]http://resize.like.cz/images/193_85_156_7_27-05-11-01-05-51_1306494351p2230557_JZ.jpg[/url]
Odpovědět0 0
Tato mi, naopak od předchozí mnou komentované, přijde dobrá ... jednoduchá scéna.
Jen bych se vyvaroval dotyku a řezu stromku vlevo. A taky bych umazal, nebo na place ohnul trávy v popředí. Chce ji prostě dotáhnout. Pak to bude příjemný "minimalismus" ..klidně i v BW a na čtverec.
Jirka 3+*
Jen bych se vyvaroval dotyku a řezu stromku vlevo. A taky bych umazal, nebo na place ohnul trávy v popředí. Chce ji prostě dotáhnout. Pak to bude příjemný "minimalismus" ..klidně i v BW a na čtverec.
Jirka 3+*
Odpovědět0 0
Z místa by se dalo vytěžit více, kdyby tolik "věcí" vzájemně nekolidovalo - stromek vs. stromy, horizont vs. rákosí ... pak již ani zajímavé světlo fotku nezachrání.
Jirka 2*
Jirka 2*
Odpovědět0 0
19:36 bych nocí nenazval ;)
Odpovědět0 0
Líbí ! Má to atmosféru.
Já bych ještě ztmavil oblohu - více drama.
Jirka 5-*
Já bych ještě ztmavil oblohu - více drama.
Jirka 5-*
Odpovědět0 0
Kompozice se mi líbí. Tak jako stažení sytosti barev.
Škoda, že celkový pozitivní dojem kazí rozmáznutí čelní části a taky retuš mohla být méně viditelná (pod pravým nárazníkem). To už bych vymazal kus keře před ním.
Jirka 3*
Škoda, že celkový pozitivní dojem kazí rozmáznutí čelní části a taky retuš mohla být méně viditelná (pod pravým nárazníkem). To už bych vymazal kus keře před ním.
Jirka 3*
Odpovědět0 0
Foto Babuše působí oproti "Kubovi" tak nějak suše.
Nesedí mi jak dělení ve "skoropolovině" obličeje, tak i dělení kompoziční.
Ač oko tady působí dominantně, tak nemá "jiskru" ... tmavé ... navíc stíny pozlobily a modelku ve výsledku poškodily.
IMHO Jirka 2+*
Nesedí mi jak dělení ve "skoropolovině" obličeje, tak i dělení kompoziční.
Ač oko tady působí dominantně, tak nemá "jiskru" ... tmavé ... navíc stíny pozlobily a modelku ve výsledku poškodily.
IMHO Jirka 2+*
Odpovědět0 0
Líbí fotografie i retro úprava.
Někomu možná mohou vadit gesta rukou, ale u mne je to něco navíc, co vede k jistému zamyšlení nad smyslem ... a i když může býti smysl scestný, tak impulsu si cením :)
Malé mínusko za efekt duchů falešné HO kolem kontur mikiny ;)
Jirka 5-*
Někomu možná mohou vadit gesta rukou, ale u mne je to něco navíc, co vede k jistému zamyšlení nad smyslem ... a i když může býti smysl scestný, tak impulsu si cením :)
Malé mínusko za efekt duchů falešné HO kolem kontur mikiny ;)
Jirka 5-*
Odpovědět0 0
Líbí!
Uvítal bych větší kontrast a o LHR se tu již psalo.
Jirka 4+*
Uvítal bych větší kontrast a o LHR se tu již psalo.
Jirka 4+*
Odpovědět0 0
Pěkná ... leč absence převodu barevného profilu z AdobeRGB do sRGB kazí dojem ze zde prezentované verze - barvy zašedlé a "smutné" ;)
Jirka
Jirka
Odpovědět0 0
Líbí se mi název i kompozice k němu :) Má to vtip a jistý dvojsmysl.
Panelové cesty vpravo bych se zbavil. Pro mne zbytečná, navíc odpoutává oko od hlavního děje.
Jirka 4+*
Panelové cesty vpravo bych se zbavil. Pro mne zbytečná, navíc odpoutává oko od hlavního děje.
Jirka 4+*
Odpovědět0 0
Líbí a pobavila :)
Jirka 5-*
... pravou u okraje bych řízl, vzhledově mi tam nesedí ... a i kompozičně kruh objektů narušuje
Jirka 5-*
... pravou u okraje bych řízl, vzhledově mi tam nesedí ... a i kompozičně kruh objektů narušuje
Odpovědět0 0
Čáry života. Pěkné :)
Kompozice mi sedí, ač si ji dokáži scénu představit více posunutu doprava (méně kmenu více listu).
Dvou věcí bych se zde vyvaroval určitě, a to přeostření a "boule" dole na kmeni u spodního okraje.
I pod tíhou IMHO těchto drobných chybek, dám 5-*
Jirka
Kompozice mi sedí, ač si ji dokáži scénu představit více posunutu doprava (méně kmenu více listu).
Dvou věcí bych se zde vyvaroval určitě, a to přeostření a "boule" dole na kmeni u spodního okraje.
I pod tíhou IMHO těchto drobných chybek, dám 5-*
Jirka
Odpovědět0 0
Tak na tuto se mnohem lépe kouká. Kompoziční dělení je zdařilé. Světlo poutavější.
Levý kus skotu vyšel dost anatomicky nešťastně - raději bych vyretušoval.
Jirka 3+
Levý kus skotu vyšel dost anatomicky nešťastně - raději bych vyretušoval.
Jirka 3+
Odpovědět0 0
Tak tato úprava už je zajímavější :) Tak jak píše MoniS vrch OK, ale ve spodní části jsou stíny již "spečeny". Takže spodek chce kompromis mezi minulou a nynější.
Jirka
Jirka
Odpovědět0 0
Uff, tak ty barvy se opravdu nepovedly :( Hlavně "žlutá" a zelená. Modrá je hodně indigo, ale v ní takové zlo nevidím. Kompozice zbytečně středová. Bez nápadu.
Jirka 1*
Jirka 1*
Odpovědět0 0
Horizont zbytečně v polovině a příliš polední slunce ji posunulo do kategorie podprůměrných krajinek, ač místo nosné je.
Jirka 2*
Jirka 2*
Odpovědět0 0
Zdařilá :)
Snad jen bych při editaci "ztlumil"oranžový kousek skály v popředí u řezu, vyretušoval kus větvičky jdoucí zprava a na place "špekuloval" zda to nešlo vzít bez kousku cesty vpravo.
Jirka 4*
Snad jen bych při editaci "ztlumil"oranžový kousek skály v popředí u řezu, vyretušoval kus větvičky jdoucí zprava a na place "špekuloval" zda to nešlo vzít bez kousku cesty vpravo.
Jirka 4*
Odpovědět0 0
Odpověď je prostá, neboť fotografie nebyla před vložením na web převedena do barevného profilu sRGB a zůstala zřejmě v ProPhoto RGB. Tím došlo k posunu zobrazení barev.
Platí u náhledu i "plného" rozlišení zde.
Ještě ke kompozici. Líbí se mi, ale věžičky vpravo bych se již vyvaroval.
Jirka 3+*
Platí u náhledu i "plného" rozlišení zde.
Ještě ke kompozici. Líbí se mi, ale věžičky vpravo bych se již vyvaroval.
Jirka 3+*
Odpovědět0 0
Krásná oblast v pohraničí tří států, kde se čas zastavil. Snad ještě někdy zavítám.
S převodem do BW bych si více pohrál, tak aby kmeny více vynikly ... horní část takto hodně "plochá". Větve v LHR bych vyvaroval.
Jirka 3*
S převodem do BW bych si více pohrál, tak aby kmeny více vynikly ... horní část takto hodně "plochá". Větve v LHR bych vyvaroval.
Jirka 3*
Odpovědět0 0
Tato má pro mne cenu jen v sérii, ALE ...
... sesterská fotka v komentáři je minimálně o jednu třídu lepší.
Krásně dynamické scéna .. esíčko vs. linie břehu.
IMHO Jirka
... sesterská fotka v komentáři je minimálně o jednu třídu lepší.
Krásně dynamické scéna .. esíčko vs. linie břehu.
IMHO Jirka
Odpovědět0 0
[QUOTE=Biolit]Téma fotky je žába pod vodou.[/QUOTE]
To my víme ;) ... ale bohužel to nijak neospravedlňuje to co bylo kritizováno výše ;)
To my víme ;) ... ale bohužel to nijak neospravedlňuje to co bylo kritizováno výše ;)
Odpovědět0 0
ANO! ... a tohle je ta třetí vyvolená, které dávám BOD*
Hasse
Hasse
Odpovědět0 0
Pozor na aury kolem kontrastních hran. Hodně patrné zde na věžích i stromě vpravo.
Odpovědět0 0
Takto podlouhlé pro mne nezajímavé .. hlavně ta aglomerace.
Mnohem zajímavěji bych viděl ztvárnění barvených ploch v levé části ... zelený cíp jdoucí zleva do řepky a ten keř má nosný potenciál.
Takto ale bohužel :(
Hasse 2*
Mnohem zajímavěji bych viděl ztvárnění barvených ploch v levé části ... zelený cíp jdoucí zleva do řepky a ten keř má nosný potenciál.
Takto ale bohužel :(
Hasse 2*
Odpovědět0 0
[QUOTE=Iudex][QUOTE=MoniS]tohle je nekoukatelný, hrozný...
osobně bych něco takového vůbec na veřejnosti nepublikovala a kdyby se omylem něco podobného na veřejnost dostalo, moc bych se styděla :([/QUOTE]
Prečo? Pekný detail žaby v nezvyčajnej póze.[/QUOTE]
Já mám slovo detail spjato s ostrostí ... alespoň něčeho ;) Neostré, zašumělé ... atd.
Tady bych se vyvaroval prezentace originální velikosti, tam tyto chyby vyniknou a nikdo se již nepozastaví na "zajímavou pózou".
Hasse 1*
osobně bych něco takového vůbec na veřejnosti nepublikovala a kdyby se omylem něco podobného na veřejnost dostalo, moc bych se styděla :([/QUOTE]
Prečo? Pekný detail žaby v nezvyčajnej póze.[/QUOTE]
Já mám slovo detail spjato s ostrostí ... alespoň něčeho ;) Neostré, zašumělé ... atd.
Tady bych se vyvaroval prezentace originální velikosti, tam tyto chyby vyniknou a nikdo se již nepozastaví na "zajímavou pózou".
Hasse 1*
Odpovědět0 0
Přes "Korekce objektivu" ve Photoshopu by ta soudkovitost měla jít hravě poupravit.
Je to širokáčem, nebo vertikální "panorama"?
Hasse
Je to širokáčem, nebo vertikální "panorama"?
Hasse
Odpovědět0 0
Chtěl bych se ještě dodatečně omluvit autoru této, dle mého mínění, zdařilé fotografie, že "tepeme" toto nekonečné a smutné téma pod jeho fotografií.
Hasse
Hasse
Odpovědět0 0
Na to existuje jednoduchá odpověď. Admin, nebo přesněji člověk jenž si tak nechává zde říkat, s tím nedělá vůbec nic! A co je myslím ještě horší, tak slovně vůbec nereaguje na tyto dotazy či podněty. A to ani záporně, natož kladně :( Bohužel.
Já jsem mu psal do jeho veřejné diskuze někdy ze začátku dubna a dodnes se k tomu nevyjádřil ani jedním písmenkem. :( Přitom je to věc, která pálí naprosto všechny co chtějí zde seriózně vystavovat. A je otázka času, kdy "zvednou kotvy" nadobro.
Pomalu ze začínají vyplňovat slova mého známého, jenž mne na tento server poslal za účelem "rozdmýchání" debaty na téma bodování a věci s tím spojené, že je to boj s "větrnými mlýny" :(
Slova známého, jenž z tadyma kvůli tomuto nešvaru "utekl" :(
Já jsem mu psal do jeho veřejné diskuze někdy ze začátku dubna a dodnes se k tomu nevyjádřil ani jedním písmenkem. :( Přitom je to věc, která pálí naprosto všechny co chtějí zde seriózně vystavovat. A je otázka času, kdy "zvednou kotvy" nadobro.
Pomalu ze začínají vyplňovat slova mého známého, jenž mne na tento server poslal za účelem "rozdmýchání" debaty na téma bodování a věci s tím spojené, že je to boj s "větrnými mlýny" :(
Slova známého, jenž z tadyma kvůli tomuto nešvaru "utekl" :(
Odpovědět0 0
[QUOTE=Hasse][QUOTE=kubiii]Díky za názor, ale tentokrát úplně nesouhlasím. Nechtěl jsem, aby krajina byla veselá, protože nebyla. Přes den pršelo, bylo kolem šesté hodiny večerní a nad kopečky se vznášel opar. Krajina na mě působila tak trochu fantasy - zrovna děckám čtu Pána prstenů a tohle byl takový útěk ze Středozemě :)[/QUOTE]
:-)[/QUOTE]
Na téma Pána prstenu jsem se v rychlosti nechal unést spíše někde na hranice Mordoru ;)
[url]http://resize.like.cz/images/194_108_42_99_16-05-11-11-37-57_1305581877kdevys1080_hasse_LOR.jpg[/url]
Věřím, že se děti nebudou bát a autor promine "drobný" zásah do světelnosti i barev snímku ;)
:-)[/QUOTE]
Na téma Pána prstenu jsem se v rychlosti nechal unést spíše někde na hranice Mordoru ;)
[url]http://resize.like.cz/images/194_108_42_99_16-05-11-11-37-57_1305581877kdevys1080_hasse_LOR.jpg[/url]
Věřím, že se děti nebudou bát a autor promine "drobný" zásah do světelnosti i barev snímku ;)
Odpovědět0 0
[QUOTE=kubiii]Díky za názor, ale tentokrát úplně nesouhlasím. Nechtěl jsem, aby krajina byla veselá, protože nebyla. Přes den pršelo, bylo kolem šesté hodiny večerní a nad kopečky se vznášel opar. Krajina na mě působila tak trochu fantasy - zrovna děckám čtu Pána prstenů a tohle byl takový útěk ze Středozemě :)[/QUOTE]
:-)
:-)
Odpovědět0 0
Takže pod tíhou mých řádků napsaných výše zkusím objektivní hodnocení :)
Plusy: Středovka tomu sluší. Saturace barev také. Použití blesku.
Mínusy: tráva vpravo jdoucí až nad horizont, odlesk lesa ve vodě vpravo ruší
Tip: Zkusit si pohrát s clonou, zda nevyjde zajímavější "hvězda" na slunci. Počkal bych až slunce půjde níže.
Hasse 3*
Plusy: Středovka tomu sluší. Saturace barev také. Použití blesku.
Mínusy: tráva vpravo jdoucí až nad horizont, odlesk lesa ve vodě vpravo ruší
Tip: Zkusit si pohrát s clonou, zda nevyjde zajímavější "hvězda" na slunci. Počkal bych až slunce půjde níže.
Hasse 3*
Odpovědět0 0
Poměrně nedávno, myslím u fotografie "Baťův kanál", se tu nakouslo téma "kýč". Ona neznámá, jenž nelze přesně definovat, neboť u každého jedince je jinak nastavena.
Onen "kýč" bych nikdy nebral jako něco ortodoxně špatného. Spíše něco, co je příliš "vyumělkováno" a přesto se s tím nemůžeme či přesněji nehodláme nějak vnitřně smířit.
Má definice kýče je někde "tady" u západů slunce :)
Onen "kýč" bych nikdy nebral jako něco ortodoxně špatného. Spíše něco, co je příliš "vyumělkováno" a přesto se s tím nemůžeme či přesněji nehodláme nějak vnitřně smířit.
Má definice kýče je někde "tady" u západů slunce :)
Odpovědět0 0
Krajinka je taková smutná ... neupoutá :(
V obloze po slunci "díra" a země příliš temná.
Když už tak si s tím vyrovnáním zkusit víc pohrát v editoru.
Nelíbí. Hasse 2-*
V obloze po slunci "díra" a země příliš temná.
Když už tak si s tím vyrovnáním zkusit víc pohrát v editoru.
Nelíbí. Hasse 2-*
Odpovědět0 0
Středově laděná kompozice zde sluší, ubral bych ale oblohy nad korunami stromů.
Hasse 4*
Hasse 4*
Odpovědět0 0
Líbí!
Dávám bod též.
"Provokativně" bych dal ještě více do rohu (cca o 1/3 současného stavu) ... u mne větší emoce rychlosti ... "safra málem jsem je nestihl"
Hasse
Dávám bod též.
"Provokativně" bych dal ještě více do rohu (cca o 1/3 současného stavu) ... u mne větší emoce rychlosti ... "safra málem jsem je nestihl"
Hasse
Odpovědět0 0
Malinovka ... Neurazí, ale i příliš nepotěší.
"Modelky" jsou nějaké sešlé ... nemá to šťávu.
Hasse 3-*
"Modelky" jsou nějaké sešlé ... nemá to šťávu.
Hasse 3-*
Odpovědět0 0
Ač podlouhlý formát mi neladí, tak světlo, moment i nálada je velice zdařilá.
Já též zde zanechal svůj bod.
Hasse
Já též zde zanechal svůj bod.
Hasse
Odpovědět0 0
[QUOTE=Hasse][QUOTE=MoniS]Nic proti HDR, ale tohle je značně nedotažené, aura všude kolem stromů, dole v odrazu... , ale hlavně tomu chybí kontrast, snímek je plochý...
Tchutcho - když mě přesvědčíš, klidně a poprvé kliknu na ty hvězdičky pod snímkem a dám pětku. Jen mi vysvětli ( nebo kdokoliv jiný ), na co to hvězdičkování pod snímkem je a kde si mohu to hlasování prohlédnout? Kde se dozvím, kolik lidiček hlasovalo a kdo kolik hvězdiček dal? To mi doteď naprosto uniká, ač jsem se to snažila najít :(
Podle toho, co jsem doteď okoukla mi přijde, že pod jednou fotkou můžu hvězdičkovat třeba dvacetkrát, což je blbost nevychytaná. A nejlepší na tom je, že si můžu ohvězdičkovat svůj vlastní snímek. K čemu pak to hvězdičkování je?[/QUOTE]
Přesně tak ... hodnocení vlastních fotografií, tak jako neprůhledný a anonymní systém hodnocení je velkou černou tečkou této galerie :( Bohužel k této černé tečce se připočítává i "ochota" správců této galerie o tom vést diskuzi, natož s tím něco učinit :(
Tento nešvar je jedním z hlavních důvodů migrace uživatelů ke "konkurenci" ... bohužel :([/QUOTE]
Malé plus ;) - dvakrát hodnotit stejnou fotografii nelze :)
Tchutcho - když mě přesvědčíš, klidně a poprvé kliknu na ty hvězdičky pod snímkem a dám pětku. Jen mi vysvětli ( nebo kdokoliv jiný ), na co to hvězdičkování pod snímkem je a kde si mohu to hlasování prohlédnout? Kde se dozvím, kolik lidiček hlasovalo a kdo kolik hvězdiček dal? To mi doteď naprosto uniká, ač jsem se to snažila najít :(
Podle toho, co jsem doteď okoukla mi přijde, že pod jednou fotkou můžu hvězdičkovat třeba dvacetkrát, což je blbost nevychytaná. A nejlepší na tom je, že si můžu ohvězdičkovat svůj vlastní snímek. K čemu pak to hvězdičkování je?[/QUOTE]
Přesně tak ... hodnocení vlastních fotografií, tak jako neprůhledný a anonymní systém hodnocení je velkou černou tečkou této galerie :( Bohužel k této černé tečce se připočítává i "ochota" správců této galerie o tom vést diskuzi, natož s tím něco učinit :(
Tento nešvar je jedním z hlavních důvodů migrace uživatelů ke "konkurenci" ... bohužel :([/QUOTE]
Malé plus ;) - dvakrát hodnotit stejnou fotografii nelze :)
Odpovědět0 0
Ač tyto HDR polotovary nemám moc rád, tak zde mi to "tolik" nevadí ... přesněji, nekazí mi to emotivní stránku fotografie. Vymazal bych pouze veškeré známky elektrifikace.
Úplně super by to bylo, kdyby opar zamezil viditelnosti zatáčky vpravo.
Hasse 4*
Úplně super by to bylo, kdyby opar zamezil viditelnosti zatáčky vpravo.
Hasse 4*
Odpovědět0 0
Přesně tak ... hodnocení vlastních fotografií, tak jako neprůhledný a anonymní systém hodnocení je velkou černou tečkou této galerie :( Bohužel k této černé tečce se připočítává i "ochota" správců této galerie o tom vést diskuzi, natož s tím něco učinit :(
Tento nešvar je jedním z hlavních důvodů migrace uživatelů ke "konkurenci" ... bohužel :(
Tento nešvar je jedním z hlavních důvodů migrace uživatelů ke "konkurenci" ... bohužel :(
Odpovědět0 0
Ani živáčka v Žitavě ;)
Přiostřit, vyretušovat smítka z čipu ... a já bych si počkal na auto, až vyjede ze stínu, aby byl alespoň nějaký život.
Hasse 2+*
Přiostřit, vyretušovat smítka z čipu ... a já bych si počkal na auto, až vyjede ze stínu, aby byl alespoň nějaký život.
Hasse 2+*
Odpovědět0 0
Celkově takové ploché ... chybí kontrast.
Odpovědět0 0
Škoda, že je máznutá :(
Odpovědět0 0
Pěkná!
... výjimečně se hlásím k verzi bez člověka ... případně lépe "anatomicky" v chůzi
Hasse 4*
... výjimečně se hlásím k verzi bez člověka ... případně lépe "anatomicky" v chůzi
Hasse 4*
Odpovědět0 0
Připadá mi neostrá + hodně patrná JPEG komprese :(
Hasse 2+*
Hasse 2+*
Odpovědět0 0
Barvy jsou hodně "jedovaté" .. hlavně azurová poškodila kopce na obzoru :(
Odpovědět0 0
Líbí! Kolikrát něco podobného vyfotím, ale nikdy nenajdu odvahu to vystavit ... asi v tom hledám nějakou složitost ... a přesto takto jednoduché, tak krásné :)
Hasse 5-*
Hasse 5-*
Odpovědět0 0
Také se mi líbí i první v z ukázkových ... tobogán. Kompozice má šmrnc :)
Odpovědět0 0
Tak tato je velice dobrá!
U mne za 5-* ... nepatrné mínusko za TK
Hasse
U mne za 5-* ... nepatrné mínusko za TK
Hasse
Odpovědět0 0
Tak to je milé. Líbí.
5* za příběh.
Hasse
5* za příběh.
Hasse
Odpovědět0 0
Pampelišky mám rád, taky je rád fotím ze všech různých pohledů :)
Zde bych ještě zkusil volit úhel pohledu tak, aby zmizely (pro mne rušivé) vyšší trávy v pozadí.
Aby působila monumentálněji .. uf to je slovo :)
Taky by nebylo zlé vyzkoušet z bleskem ... mohlo pomoci prostoru v popředí - není to nutné, pouze tip.
Hasse 3+*
Zde bych ještě zkusil volit úhel pohledu tak, aby zmizely (pro mne rušivé) vyšší trávy v pozadí.
Aby působila monumentálněji .. uf to je slovo :)
Taky by nebylo zlé vyzkoušet z bleskem ... mohlo pomoci prostoru v popředí - není to nutné, pouze tip.
Hasse 3+*
Odpovědět0 0
Naprostý souhlas s Hirogenem.
Ještě přidám, že bych volil úkrok vhodnou stranou aby zmizel vodojem.
Ještě přidám, že bych volil úkrok vhodnou stranou aby zmizel vodojem.
Odpovědět0 0