14.3.2019, Milan Šurkala, aktualita

Některé firmy se nepoučí a Huawei je očividně jednou z nich. Na propagačních teaserech lákající na uvedení nových vlajkových lodí P30 a P30 Pro opět nebyly fotografie pořízené mobilem, ale snímky z fotobanky.

reklama
No a? | od: Pavel Matějka (783)  16.3.20199:26
On snad reklamě ještě někdo věří? Připomínáte mi mou tchyni, jak jásala nad Arielem, jak v reklamě tu košili krásně vypere. Dokud jsem jí nevysvětlil, že nejdřív se natočí čistá košile, pak se zasviní a pak se to správně sestříhá a spojí. Stačí se podívat na libovolnou reklamu v telce ­(místo odbíhání na WC­) a dvě ze tří nestydatě lžou a ta třetí zamlčuje pravdu. Proč by právě Huawei měla dělat reklamy jinak, proboha?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: No a? | od: Fotoartin (371)  16.3.201912:55
Jojo.
Ovšem na druhou stranu uznejte, že dnes je lidu nejmilejší zpravodajstbí bulvární kvality a to přináší i největší profit. Takže proč by odborné servry měly psát jinak? V ooodborných fotgrafických kruzích je to teď navíc velké téma, píše o tom třeba i pan Jakub Fišer ale i další. Taková je doba.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(2)
citace z clanku | od: Fotoartin (371)  15.3.201915:06
" Ono sice nikde nebylo napsáno, že jde o fotografii z telefonu, ale také to nebylo nikde vyvráceno, a protože jde o propagační materiály, evokovalo to dojem, že by měl snímek propagovat fotografické schopnosti smartphonu.­"


Jo takže když si od mala nečistím zuby a pak si koupím pastu na základě reklamy, kde je kočka s čistě bílými zuby a mi ty moje nezbělají, je to podvod výrobce, protože ve mne to evokovalo, že budu mít bílé zuby.

když si koupím jizdni kolo, kde v reklame na nem borec skace ze strechy na strechu, je nad slunce jasnejsi, ze to muzu delat taky.... mozna to zkusite nekteri mudrove ne?

a co kdyz nekdo v reklamnich materialech pouzije misto fotky 3d model, ktery vypada jako fotka, to je taky podvod?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(3)
Re: citace z clanku | od: Choakinek (2288)  17.3.201916:13
No ale protože dodatečně přidali informaci o tom, že jde jen o ilustrační snímky ­(jak se píše v článku­), tak v podstatě chybu uznali ;­-­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
zavádzanie | od: zolo_sk (117)  15.3.201913:49
Je to jasné zavádzanie budúcich zákazníkov. Na druhú stranu ale treba uznať, že za toto ich nikto nebude pokutovať a z ich strany to bol reklamný ťah, kde aj negatívna reklama je reklama. Koľko by ináč celosvetovo museli dať do reklamy, aby sa o nich písalo skoro na každom ­(aj ne IT­) webe? A napriek zdvihnutej vlne odporu sa im predaje asi aj tak zdvihnú, pokiaľ správne nastavia cenu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Neuvěřitelný | od: PetrP7 (21)  15.3.201912:18
že to zdejším trollům ani nepřipadá jako podvod. Pokud použiju fotku z DSLR jako propagační fotku k fotomobilu, tak přeci automaticky každý předpokládá, že se o fotku z fotomobilu jedná. A to někomu přijde jako Antihuawei hejt????? Přitom jejich topmodely fotí opravdu dobře, takže fotka pořízená přímo z P30 a P30 Pro by jistě použít šla. Je to jen o tom, za jak velký debily nás ta firma má. :­-P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: Neuvěřitelný | od: Puppy8 (235)  15.3.201913:21
To je tím, že lež se dnes stala široce akceptovanou součástí života.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Neuvěřitelný | od: Fotoartin (371)  15.3.201915:00
jak víš, že ten, kdo to uělal vůbec ví, co je to DSLR? nebo tady řešíš jak to děláš ty?
A o AntiHuawei hate tu nikdo nic nepsal. Nebo snad ano? Nebo o čem to vlastně píšeš?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(3)
hmmm | od: FotoZemek (583)  15.3.20195:06
vsadím kecky, že to dělá kde kdo ­)­)­)­)­)­)­)
eště fotografa budou platit za pobíhání s mobilem, ne ­)­)­)­)­)­)­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
Re: hmmm | od: Fotoartin (371)  15.3.20197:29
Přesně tak, stejně jako kdejací troubové se přidají do anti Huawei kampaně aniž by na tom byli ekonomicky zainteresováni.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(5)
Re: hmmm | od: Karel Polívka (78)  15.3.201913:41
Pokud člověk vyjádří svůj názor na něco, v čem není nějak ekonomicky zainteresován, tak je to jakože špatně? Jedna věc je, že se kolikrát lidé přidávají do anti kampaní bez znalostí kontextu, ale to nemá nic společného s tím, zda z dané věci člověk reálně něco má nebo ne.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: hmmm | od: Fotoartin (371)  15.3.201914:52
Není to špatně. Jen teda nevím, o kterém konkrétním případu jde nyní řeč. Já to napsal docela obecně, ale přijde mi, že reagujete, jakoby se to tákalo něčeho konkrétně. Pokud upřesníte čeho, mohu přesněji zareagovat i já. Já tam o názorech a ne­-právu na jejich vyhádření přeci nic nepsal.
Se zbytkem, co jste napsal taky vcelku souhlas nicméně nepřijde mi to jakože trefná reakce na obsah mého příspěvku.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: hmmm | od: Pavel Matějka (783)  16.3.20199:32
Pžedpokládám, že jste myslel troubu Babiše a trouby z NÚKIB, kteří bez ohledu na zájmy našich občanů tupě podpořili ekonomickou válku USA proti Číně. A souhlasím s vámi.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: hmmm | od: Fotoartin (371)  16.3.201912:51
Ano, myslel jsem i tuhle ... jak to jen nazvat :­)­) řekněme tedy událost.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: hmmm | od: Choakinek (2288)  17.3.201916:02
Vždyť to normálně dělají... to jsou přeci ti různí ambasadoři značky ­(smartphonů­). Co já vím, tak to jsou všechno profesionální fotografové, kteří používají foťáky ­(při své práci­) a v podstatě přesně jak píšeš ­- v případě propagace foťáků v telefonu je v podstatě platí právě za pobíhání s telefonem :­-­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
reklama
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.