Ostuda pro Fedex .... vyhazov pro doručovacího zmetka .... co na to říct?
Odpovědět1 0
Kurýrní společnosti jsou snad jedny z nejhorších firem vůbec. Zrovna v ČR je jedna, která svou příšerností vyniká nad všemi ostatními, mno, nebudu jmenovat.
Věřte tomu, že se s vašimi balíky dějí dost kruté věci, no, ne vždycky :-). Proto si také pro internetové objednávky chodím výhradně do prodejen/výdejních míst obchodů, kde jsem zboží zakoupil.
Zase na druhou stranu pokud adresát v termínu doručování není doma, tak to se mi také nelíbí - za slušné chování to označit nelze.
Odpovědět1 0
Souhlasim, ty lidi často nejsou vubec v pohodě, pak bude někdo nadávat na poštu....s poštou jsem nikdy neměl žádnej problém že by byl jejich řidič protivnej. Za to PPL a spol, stačí když se mi nedovolaj za 5 vteřin a prostě jedou dál a prděj na mě.
Akorát u jednoho dopravce bejvaj řidiči v pohodě ale teď si nepamatuju kterej to je, myslim že geis, ale jistě to nevim, ale třeba jsem měl jenom štěstí. Geis nebo DPD, jedno z toho, teď nevim.
Odpovědět0 0
Neřekl bych, že tohle je tak moc o společnosti jako o konkrétním řidiči. Jsou fajn kurýři u všech společností stejně jako u všech jsou i nepříjemní. Nepřijde mi, že by si kvalitu kurýrů jakákoli společnost nějak hlídala a je to o jednotlivci.
Odpovědět1 0
"Nepřijde mi, že by si kvalitu kurýrů jakákoli společnost nějak hlídala a je to o jednotlivci."
1) Ano, to jednak, což je ovšem chyba společnosti - jedna uniforma, jedna kvalita, žádný rozsah od vietnamské tržnice Sapa po butik v ul. Na Příkopě.
2) Projevuje se tam také dnes již klasické arogantní chování vedoucích pracovníků aneb rozhodování od stolu o nás bez nás. Typicky je tento jev schovaný v útrobách společností, neboť se řadoví pracovníci standardně nesetkávají se zákazníky. Pak je to spíš o fungování společnosti jako celku. Jenomže kurýři se zákazníky přímo osobně jednají, takže tady pak má arogantní vedení firmy docela problém.
Odpovědět0 0
hlavní problém je že na ně prostě brutálně tlačej a slibujou zákazníkům termíny který jsou uplnej nesmysl a často to ani nedodržej, tak to nemaj slibovat, kolikrát mi něco i ta nenáviděná pošta doručí rychlejc, ale hlavně že všichni slibujou :-D
Odpovědět1 0
Ano, ano, právě jste zmínil typický a velmi podstatný příklad arogantního rozhodnutí od stolu a rozhodnutí o nás bez nás, který pak zákonitě musí nějak v realitě narazit ;-).
Odpovědět0 0
Ten měl při příští návštěvě dostat po hubě hned ve dveřích. Pokud to byl jiný, mohl ji mladému "předat"...
Odpovědět0 0