... některé firmy umírají ...některé nové nastupují ... a pokud není co prezentovat a zaspal se vývoj ... tak co by tam taková firma dělala? ))
Odpovědět0 2
Je to prostě jako s autosalony - v době internetu a trvalého online života se už přestává vyplácet drahá prezence na veletrzích. A u foťáků to platí víc než u aut, jízdní vlastnosti a spotřebu si člověk online nevyzkouší, ale výstup z foťáku a testy výkonu vidět může. Navíc Photokina teď má být ročně, kdo to má pořád plnit novinkami, myslím že těch neúčastnícíh se ještě může přibýt. Fujifilm taky vůbec není potvrzený.
Odpovědět4 0
Ano, "online" v tom také bude hrát svou roli.
Odpovědět0 0
inovace, inovace, inovace a proč, kvůli nějaké výstavě )))))
mašiny jsou na takové úrovni, že vy do ní nedorostete ani v příští generaci ;-) ;-) ;-)
Odpovědět3 0
Když dnes vidím tu technologickou křeč v telefonech, tak mám k výrobcům foťáků ještě větší respekt, než kdy dříve.
Odpovědět3 0
Tak víte co... umírá to prostě. Účast na té výstavě jistě stojí nějaké peníze a z tohoto důvodu v těch firmách prostě není nikdo zvědavý na to, aby tam stál stánek a před ním takřka nikdo.
To není nic proti zmiňovaným značkám. Asi až na Canon tam ostatní značky jistě budou jen z povinnosti - aby se prostě neřeklo. Panasonic to možná spojí s prezentací OPF snímače, jinak by tam nejspíš také nebyl.
Odpovědět3 1