www.digimanie.cz
>
>
>
>

Nikon: lidé chtějí pancake pro Z-Mount, nezapomene se ani na DSLR

Nikon: lidé chtějí pancake pro Z-Mount, nezapomene se ani na DSLR
, , aktualita
Francouzský server Phototrend provedl rozhovor se zástupci společnosti Nikon ohledně budoucnosti jeho DSLR i CSC. Oba systémy by měly žít vedle sebe, hovořilo se také o zájmu o pancake a objektivy F2.8.
K oblíbeným
reklama
Zástupci společnosti Nikon byli vyzpovídání v rozhovoru pro francouzský server Phototrend. Pokud umíte francouzsky, nebo použijete nějaký překladač, můžete si ho celý přečíst. Zde se zaměříme jen na hlavní věci. Nikon hovořil o tom, že plánuje podporovat jak CSC, tak i DSLR, i když poslední kroky o tom moc nevypovídají (výrazné omezení APS-C modelů). O APS-C je mezi amatéry a nadšenci stále velký zájem, takže mezi řádky můžeme číst především to, že se plánuje větší důraz na APS-C CSC, kde je nabídka velmi omezená. Nikon vidí smysl DSLR zejména v tisku a ve sportu, kde předčí CSC fotoaparáty vyšší výdrží a mnozí ocení klasický hledáček s plynulým obrazem za všech okolností. Naopak u CSC vidí také výhodu v hledáčku, tam dle svých vlastních slov zejména v tom, že fotograf lépe vidí, jak bude vypadat výsledný snímek.
 
Nikon logo
 
100% CSC budoucnost se prozatím neplánuje, protože každá třída má svou cílovou skupinu. Protože konkurence nespí, chce Nikon uspíšit uvádění svých objektivů a představit je dříve, než bylo původně plánováno. Zákazníci si tak např. žádají uvedení objektivů typu pancake. Velmi silná je poptávka po objektivech se světelností F2,8 a zákazníci oceňují i velmi časté aktualizace firmwarů pro systém Z6 a Z7. Mezi ně patří i rozšíření podpory pro profesionální natáčení videa, na které se chce Nikon dále zaměřit.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Olympus: vyšší zisk společnosti, fotoaparáty se zlepšují Olympus: vyšší zisk společnosti, fotoaparáty se zlepšují
Fiskální rok 2020 byl u společnosti Olympus poměrně povedeným. Firmě se totiž znatelně podařilo navýšit zisky a nás potěší i to, že fotografická divize snížila svou ztrátovost. Bohužel, zisky ještě pořád nepřináší.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Adobe mění svá loga, budou jednodušší a barevnější Adobe mění svá loga, budou jednodušší a barevnější
Společnost Adobe po dlouhé době mění svá loga. Chce využívat o něco teplejších odstínů, jednoduššího modernějšího designu bez rámečků a většího sjednocení log napříč nejrůznějšími platformami. 
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Fotografka žaluje Microsoft kvůli ukradeným fotkám, chce 150.000 USD Fotografka žaluje Microsoft kvůli ukradeným fotkám, chce 150.000 USD
Žaloby se nevyhýbají snad nikomu včetně velkých společností. Nyní k soudu zamíří Microsoft, který měl dle žaloby zveřejnit na svých stránkách fotografie od Matilde Gattoni, které ale nezakoupil a použil je neoprávněně.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Fotobanka Dreamstime zvyšuje provize o 10 %, fotografové jásají Fotobanka Dreamstime zvyšuje provize o 10 %, fotografové jásají
Je to jen pár dní, co fotobanka Shutterstock snížila provize fotografům a strhla tím obrovskou vlnu nevole. Konkurenční Dreamstime kontruje opačným krokem. Všem fotografům bez rozdílu zvýší provize o 10 %.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Nikon je sotva v zisku, fotodivize je ve ztrátě a bude se propouštět Nikon je sotva v zisku, fotodivize je ve ztrátě a bude se propouštět
Společnost Nikon vydala se zpožděním zprávu o svém hospodaření za minulý rok. Není to příliš pozitivní čtení, zejména pokud se týče divize fotoaparátů. Bude se tak dále optimalizovat a hledat alternativní cesty.
30.5.2020, aktualita, Milan Šurkala21 komentářů