Recenze Fotoaparáty Bezzrcadlovky Sony

Sony A6300 (ILCE-6300): technologický extrémista | Kapitola 7

Milan Šurkala

Milan Šurkala

16

Seznam kapitol

1. Sony A6300 (ILCE-6300): technologický extrémista 2. Ostření, expozice, videosekvence 3. Portréty, výdrž, displej, Wi-Fi 4. Digitální šum 5. Protisvětlo
6. Optický zoom, rychlost 7. Noční a standardní scéna 8. Galerie ilustračních snímků 9. Závěr

Zamíříme do dražších vod APS-C trhu a podíváme se dnes na Sony A6300, známý také jako ILCE-6300. Tento fotoaparát nabídne hybridní zaostřování, 24MPx čip s velmi detailními 4K videosekvencemi a má i elektronický hledáček.

Reklama

Noční scéna


Noční focení je bezproblémové. Ačkoli fotoaparát slibuje ostření od -1 EV, což není žádný zázrak, neměl zde větší problémy (je ale pravda, že lepší kontrast nikdy neuškodí). Expozice může být maximálně 30 sekund.

Sony A6300 (ILCE-6300): technologický extrémista



expoziční čas 30 s, clona F8, citlivost ISO 100, ohnisko 28 (42) mm, korekce -1 EV, klikněte pro zvětšení



Míra detailů je hodně dobrá, rozmývání je i ve slaběji osvětlených plochách přijatelné. K dispozici je snímek v RAW formátu.

Sony A6300 (ILCE-6300): technologický extrémista



výřezy z 24MPx snímků (JPEG / RAW)



Jak sami vidíte, třepení obrazu začíná zhruba u citlivosti ISO 1600. I ISO 3200 ale vypadá docela dobře a něco málo můžete ještě vytáhnout i z ISO 6400, byť zde už opravdu nouzově. Výše je už šumu hodně a kvalita dramaticky klesá.


Standardní scéna


Dále nebudou chybět ani dvě standardní scény.

Sony A6300 (ILCE-6300): technologický extrémista



expoziční čas 1/400 s, clona F8, citlivost ISO 100, ohnisko 16 (24) mm, klikněte pro zvětšení



Vysoké rozlišení čipu a solidní výkony objektivu ve středové oblasti nabídnou opravdu hodně detailů. S rohy je to ale trochu slabší. K dispozici je opět RAW snímek.

Sony A6300 (ILCE-6300): technologický extrémista



expoziční čas 1/500 s, clona F8, citlivost ISO 100, ohnisko 33 (49) mm, klikněte pro zvětšení



Opět mě překvapila excelentní středová ostrost setového 16-50mm objektivu. Vůbec není problém s prokreslením linií na šedé stěně. Slabší je zejména levá strana. Můžete si stáhnout snímek v RAWu.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama