prostě chybí. U Fuji (řada X-T) vidím, co mám nastaveno. Trochu lepší Canony a Nikony mají stavové displeje a jsou silně návykové.
Odpovědět0 0
To je dost subjektivní. Třeba osobně stavové displeje nemám rád a spíše bych si kvůli tomu fotoaparát nevybral a zavrhl ho. Těžko se zavděčit všem.
Odpovědět0 0
Třeba při nočním focení, když se exponuje, jde o výbornou kontrolu, že je nastaveno, co chci (musí být automaticky podsvícený) bez nutnost sahání na přístroj (což je krajně nevhodné během expozice). Nebo když je na popruhu na krku, vidím, co mám nastaveno, nemusím jít na displej, nemusím klikat. Mohu mít na displeji další informace... Těch situací, kdy je výhodný, vidím celou řadu.
Odpovědět0 0
byla skutečně extrémně úspěšná a stále je velmi dobrá ale už nestíhá čelit R5 a R6 Canonu. Sony usazuje zbrusu nový senzor (vrstvený?) do těla A7Siii a akcentuje "filmové" vychytávky jako streaming a vlogging pro mladší generaci a kvalitní 4k. Proč zrovna film? R5 přišla s 8k, Apple chystá ProRes pro iPhony, Leitz coby těžká filmová váha vstupuje do L-mount aliance, Panasonic se profiluje zřetelně filmově. 33mega také může přilákat zájemce, kterým se 20-24 MPx už zdá málo. Doufejme jen, že 15 EV dynamika se promítne i do rawů hlubší černí, prokreslenějšími stíny a snad i lepší filmovou dynamikou než skýtá A7Siii (něco přes 12EV v praxi).
Odpovědět0 0