Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od Sykype
Sykype (72) | 7.2.201320:22|Ze Sněžky
Krásný záběr nádherného místa, které nemá ve střední Evropě obdoby.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 30.1.201317:33|faro del fangar
Pěkné moře písku :­-D.
Odpovědět0  0
Není zač. Už aby bylo jaro, ta zima mě vždycky neuvěřitelně deptá ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 1.1.201312:33|P.F.
Nepletu se, je to most v Krnsku? Každopádně pěkná fotka a přeju také vše nej do nového roku.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 1.1.201312:30|poslední plavba
Chlup sem, chlup tam :­-­). Hodně zdraví do nového roku.
Odpovědět0  0
Hezké Vánoce a hodně zdraví Tobě i všem blízkým.
Odpovědět0  0
Díky za přání a všem hlavně hodně zdraví.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 24.12.201210:12|Předvánoční
Hezké Vánoce a spoustu takhle vydařených snímků.
Odpovědět0  0
A hlavně ať slouží zdraví, dobré světlo už přijde samo :­-­).
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 22.12.201222:08|Dlask tlustozobý
Nádherné foto.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 22.12.20127:02|Radhošť
Škoda toho pravého dolního rohu, kde je kousek soklu sousoší Cyrila a Metoděje. Jinak docela příjemná fotka, z krásného koutu naší republiky.
Odpovědět0  0
Morava je krásná, ale Čechy a Slezko také nejsou k zahození :­-­). Každopádně krásná krajina a pěkné, přirozeně působící barvy.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 21.12.201218:22|Květná zahrada
Je to místo, které opravdu stojí za návštěvu, ostatně jako celé město. Není divu, že se dostalo na seznam UNESCO.
Odpovědět0  0
Jo, jo, tady se má starožitná Minolta moc nepředvedla. I tak jsem ale neodolal, abych to sem alespoň pro ilustraci nedal.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 5.12.201220:32|Český Krumlov
Krásné počasí, žádný Japonec v záběru, věže nejsou v zákrytu :­-D, prostě moc pěkná fotka.
Odpovědět0  0
Bylo to focené před půl sedmou večer, počasí dost proměnlivé, světlo už nic moc. Nejsem místní ­(i když máma pochází z nedaleké Telče­), v Třebíči jsme se jen zastavili na cca 2 hodiny, abychom si prošli okolí baziliky a židovskou čtvrť se hřbitovem, když jsme tudy projížděli. V Bazilice byla zrovna večerní mše, tak jsme na chvíli vklouzli dovnitř ­- byl to nevšední a hodně silný zážitek ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 2.12.201214:01|Telč
Jo, jo, kácení je problém, já to říkám pořád :­-­) ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 2.12.201213:17|ze Žalýho
Pěkné, pěkné. A jestli někdo tvrdí, že západy a východy slunce jsou kýč, tak je podle mě pěknej truhlík. Howgh :­-D ...
Odpovědět0  0
Ten človíček je manželka ­- zrovna na mě volala, ať sebou hnu, že si zámek můžeme prohlédnout i zevnitř. Mám ji tu po ruce, tak jí hnedka vynadám, že mi vlezla do záběru ­(:­-D­) ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 1.12.201220:38|Žinkovy
Také jsem se tu byl podívat ­(můj děda pocházel z vesnice kousek odsud­), hezky zachyceno.
Odpovědět0  0
Díky za odkazy na fotky. Když to člověk vidí, chce se mu brečet ­- nádherná stavba, která stála spoustu úsilí, námahy a peněz, a my ji, s prominutím, necháme takhle domrvit ... Tady ale snad k nejhoršímu nedojde. Měli jsme to štěstí, že jsme se s manželkou mohli podívat i dovnitř ­- prolezli jsme skoro celý zámek včetně věže ­(vše v dezolátním stavu a na vlastní nebezpečí­) a místní nadšenci nám k tomu ještě poskytli výklad. Zatím se podařilo zámek alespoň provizorně zastřešit ­- koupila ho jedna firma a chce ho opravit a udělat z něj hotel. Doufejme, že se podaři alespoň tenhle záměr ­- byla by škoda, aby ho také srovnali se zemí.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 30.11.201222:44|:)
S počasím nic neuděláme, ale fotka i tak vyšla docela dobře.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 29.11.201219:21|Vnuk a staré radio.
To se stane. Pro výmaz nebo nahrazení stačí klepnout na možnosti fotky ­(napravo od fotografie­) a vybrat zde úpravu fotky. Potom je možné fotku odstranit nebo nahradit jinou.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 29.11.201216:28|Vnuk a staré radio.
Tahle rádia asi budeme za chvíli potkávat už jenom v muzeích ... A asi nedopatřením je tu ta fotka 2x.
Odpovědět0  0
Inverze má na horách svoje kouzlo. Fotka je to zajímavá, ale přidal bych asi trošku na spodku, ubral oblohy a srovnal malinko horizont ­- má tendenci směrem doprava trošku stoupat.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 29.11.201216:13|Český Krumlov
Výšková převaha tu opravdu není k zahození. Jen si tak někdy říkám, že by nebylo špatné podívat se pro změnu do Japonska. A ještě lepší by bylo, kdybych tam viděl, jak se Japonci snaží prodrat zástupy českých turistů :­-­). Bohužel, je to ale dost nereálná představa ....
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 29.11.201215:47|Český Krumlov
Jo, jo, nějak jsem to neuhlídal a dostaly se mi trošku do zákrytu. Tak to dopadá, když se člověk prodírá mezi japonskými turisty :­-­) ­- ty potvory jsou jako trpaslíci ­- vlezou úplně všude a strašně rychle se množí :­-­) ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 14.11.201220:59|Motýlek
Pěkně zapózoval.
Odpovědět0  0
Pěkné foto, pěkného místa, hezky probarvené podzimem. Můžu se zeptat, kde to bylo foceno?
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 11.11.201216:44|Jezerní slať
S barevným podáním by se určitě dalo něco udělat, ale fotografie by ­(alespoň tedy pro mě­) ztratila na autentičnosti. Je to holt někdy dilema, zda do fotografie nějak výrazněji zasáhnout nebo ne. Já jsem ale spíš zastánce přirozeného podání ­- podle mě nemá cenu čarovat ve fotoeditoru něco, co na daném místě vůbec nebylo. Ale je to jen můj názor :­-­).
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 11.11.201215:14|Chalupská slať
Kachničky jsou v pravém dolním rohu :­-­).
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 11.11.20129:36|Věžický rybník
To místo dobře znám ­(do Českého ráje to mám ­"co by kamenem dohodil­" a zbytek došel pěšky :­-­) a musím plně souhlasit s Kefalínem ­- tohle místo má zvláštní atmosféru a obrovské kouzlo. Šumu je tam dost, ale o to tu podle mě zas tolik nejde. Každopádně pěkná fotografie.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 9.11.201221:42|Bořeň
Z druhé strany Bořeň působí daleko mohutněji a příkřeji, ale i tenhle pohled se mi líbil ... Každopádně každému, kdo má rád přírodu, doporučuji Bořeň navštívit ­- stojí to za to, stejně jako celé České středohoří ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 9.11.201221:28|Bořeň 2
Je to spíš dokumentační, počasí za moc nestálo, ale to si holt člověk někdy nevybere. No nic, příště snad vyberu něco povedenějšího :­-­) ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 9.11.201216:13|Zámek Jezeří
Solární panely mi nevadí na střechách budov, ale otevírá se mi kudla v kapse, když to vidím na lánech zemědělské půdy. Snad to ale nakonec přece jen dopadne a jezero tu bude. I když v naší zemi opravdu člověk nikdy neví :­-­( ...
Odpovědět0  0
Byl jsem tu poprvé ­(a doufám, že ne naposledy­) a výhled byl parádní, i když nebylo úplně ideální počasí ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 8.11.201221:20|Večerní Orlice
Pěkné foto, západy slunce mají své kouzlo ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 8.11.201221:14|Zámek Jezeří
No, moc nechybělo a odnesl to i zámek. Naštěstí se ho podařilo zachránit, ale opravy budou probíhat ještě x desítek let ... Rozbombardovaná měsíční krajina snad také časem zmizí ­- v rámci rekultivace se sem má vrátit jezero, které se tu kdysi rozkládalo. Ale to si ještě nějaký ten pátek počkáme ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 7.11.201220:45|:-)
Pěkné střídání odrazů na hladině, hezký záběr.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 7.11.201220:43|Bořeň 2
Tahle hora je prostě nádherná a stejně nádherné jsou i výhledy do krajiny z vyhlídek na úbočí a vrcholu.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 7.11.201220:31|Hradec 2
Jindřichův Hradec je moc hezké město a tenhle pohled na zámek je docela neobvyklý. Možná bych malinko ubral na pravé straně ­(ty vykukující štíty domů mi tam moc nesedí­), ale to je jen můj názor.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 7.11.201220:22|HO
Zajímavé foto. Trošku mi ale vadí odlesky v horní části.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 7.11.201220:17|Pod viaduktem
Ta zelená opravdu strašně bije do očí, jinak ale hezká podzimní fotografie.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 26.10.201223:17|Kamenná brána
Díky za přidání fotek. Vidět, jakým způsobem nafotil někdo jiný stejné místo, není nikdy na škodu. Přeji dobré světlo a spoustu povedených snímků. Petr
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 26.10.201223:05|Kočka
Svět je malý nebo spíše Broumovské stěny nejsou tak velké. Stejná místa, ale vždy trošku jiný úhel pohledu ...
Odpovědět0  0
Přítelkyni ­(tedy, teď už manželce :­-­) se z toho taky chvílemi motala ... Dokonce se jí podlamovaly nohy a odmítala jít dál. Ale když jsem jí vysvětlil, že se odsud jinudy nedostane, nakonec sama ráda musela uznat, že jí nic jiného nezbyde ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 16.10.201217:33|Tri kopy
Díky moc za komentáře. Ten den jsme vycházeli v mlze, když jsme se dostali nad pásmo lesa, začalo svítit sluníčko ­(vypadalo to na nádherný den­), pak se začala nahoru z údolí natahovat oblačnost, foukal nárazový vítr a pro změnu to vypadalo na bouřku ... Počasí ­(a na horách to platí obzvlášť­) prostě neporučíš, člověk může být někdy vůbec rád za to, že projde naplánovanou trasu. A jak píše revival, byla by škoda nefotografovat :­-­). Ona i taková fotka v mlze a dešti, kdy nejvíc úsilí věnuješ tomu, abys neměl kapky na objektivu a udržel foťák alespoň trošku v klidu, má něco do sebe. Hlavně se pak na takové chvíle hezky vzpomíná, když si ty fotky prohlížíš v klidu, teple a suchu doma na monitoru :­-­).
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 15.10.201221:05|Sršeň
Hezky zachycené, všechna čest.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 14.10.201221:08|Jamnicka dolina
Je to focené mou starou Minoltou a ta umí jen formát 4:3, takže jediná možnost, jak udělat širší formát, je ořez. Jinak je to bez úprav, jen za použití polarizačního filtru ...
Odpovědět0  0
On se dá skoro s každým foťákem občas pořídit slušnej snímek. Je ale pravda, že s horší technikou je to někdy dost těžký boj. Taky proto jsem si minulý rok pořídil lepší foťák. Ne tedy kvůli rozlišení, ale nepřál bych Ti vidět, jak moje stará Minolta dokáže šumět při citlivosti ISO 160 ­(a to není její zdaleka jediná vada na kráse­). Svoji stařičkou Minoltu jsem si ale nechal ­- za věrné služby si to určitě zaslouží :­-D.
Odpovědět0  0
Hlavní hřeben Nízkých Tater v těchto místech není zrovna 2x fotogenický ­- travnaté plochy ozvláštňují prakticky jen skupiny kamenů a skalisek. Jinak souhlasím ­- ořez by asi v tomhle případě snímku slušel.
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 14.10.20128:56|Na vrcholu
Je to televizní vysílač, takže ten odsud asi jen tak nezmizí. Docela mě ale překvapilo, v jak žalostném stavu je tu turistické značení ­- odpadlé nebo značně zrezivělé šipky na rozcestnících, místy pak chyběly úplně. Lepší to bylo jen v místech, kde přispěl na obnovu Klub českých turistů.
Odpovědět0  0
Jo, jo, vytáhl jsem ho z archivu :­-­). Lužické hory mám moc rád, je tam spousta nádherných míst. Z Klíče je také prima výhled, ale nejvíc se mi líbí kopec sám ­- má nezaměnitelný tvar, který člověka na první pohled zaujme ­(nádherně je třeba vidět ze směru od Nového Boru­).
Odpovědět0  0
Díky moc za kladné hodnocení. Popisy fotek beru jako samozřejmost ­- pokud by někoho fotografie zaujala a chtěl dané místo spatřit na vlastní oči, alespoň bude vědět, kam se má vydat. Kolem nás je spousta krásných míst a někdy je míjíme jenom kvůli tomu, že o nich nevíme ...
Odpovědět0  0
Díky moc za pochvalu. Fotil jsem to před 7. hodinou na okraji České Lípy u průmyslové zóny. Tu a tam se ještě převalovala mlha, slunko začínalo pomalu hřát ­- prostě nádherný začátek nádherného dne ...
Odpovědět0  0
Sluníčko bylo v tu dobu přímo za štítem střechy, takže to nebyla zrovna ideální situace. Čekat, až se posune do lepší polohy, jsem ale nemohl, bylo to v rámci delšího pěšího výletu, kdy jsem měl ještě hezkých pár kilometrů před sebou. Ten baráček mě ale i tak zaujal ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 7.10.201219:43|img 4331
Přidám se k předchozímu názoru ­- je to hezky zachycené, okolí Pálavy má svoje kouzlo.
Odpovědět0  0
Ne, všechno je v pohodě. Jak jsem psal, dal jsem to sem jen tak z recese a nějakou tu kritiku jsem čekal ­- určitě to není žádné veledílo :­-­). Raději fotím přírodu, takže tohle je spíš taková fotka pro odlehčení. Akci jsem tomu chtěl dát, ale modelka na mé pokyny vůbec nereagovala ­- pořád si jen tak ležela, ležela a ležela ­(:­-D­) ....
Odpovědět0  0
Dal jsem to sem spíš z recese, protože mě trošku zaráží, jak tu jsou populární akty a portréty, u kterých mnohdy neshledávám nic moc zajímavého a nevšedního ­- tedy kromě toho, že mají většinou dobrou ostrost. Pokud jde o tuhle fotku, původně takhle nevypadala, při následné úpravě jsem výrazně pozměnil hloubku ostrosti, trochu stáhl i přepaly, které se tam s použitou technikou a za plného slunečního světla prostě musely objevit. Jinak máš pravdu, dílo vytvořil sochař, ale v tom případě by nemělo cenu fotit cokoli, co nevytvořila Tvoje vlastní ruka ­- např. architekturu. Já bych si mohl tak možná vyfotit vlastní barák, protože na něm jsem skutečně hezkých pár hodin dělal a to, jak vypadá, je z velké části moje představa, ale jinak asi nic moc, neb architekt ani sochař nejsem ­(:­-D­).
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 2.10.20129:43|Rosnička zelená
Pěkná fotografie. S focením zvířat mám také pár zkušeností, vím, jak je někdy obtížné fotografovaný objekt vůbec zachytit, a o to víc si proto cením každé takhle povedené fotky Možná, že tím někoho pobouřím, ale myslím si, že je to mnohem náročnější fotografická disciplína, než je například fotografování portrétů či aktů ­- i když právě ty většinou na těchto stránkách vzbuzují největší ohlas ­(povětšinou pouze stačí, když je na snímku polonahá či nahá modelka a o zájem je postaráno :­-D­).

A ještě si neodpustím jednu připomínku. Přijde mi trošku divné, když člověk napíše nějaký komentář k fotce a pak ji vůbec neohodnotí. Čeho se lidé bojíte ­- vždyť vám určitě nikdo hlavu ­(v případě nízkého hodnocení­) neutrhne! Je to váš názor, tak se ho nebojte dát najevo!
Odpovědět0  0
Jo, s tím souhlasím. Když úpravy, tak to chce s citem ­- pokud se to přežene, tak je to spíš ke škodě fotky.
Odpovědět0  0
Je to bez jakýchkoli úprav ­(nejedná se tedy ani o výřez­) ­- jak tam lezl, tak jsem ho vyfotil :­-­).
Odpovědět0  0
Asi máš pravdu, že by se z toho občas dalo dostat víc. Pravdou ale je, že fotky prakticky vůbec neupravuji ­- maximálně tak srovnávám linie, když to občas někam výrazněji padá, nebo udělám nějaké to panorama. Snažím se, aby co nejvíce vystihly, jak to místo v danou chvíli vypadalo ­- jsem zkrátka spíš takový dokumentarista, co má rád cestování a přírodu ­(i když samozřejmě fotím velice rád­). Pořídil jsem si teď ale konečně nový monitor, tak se možná občas odhodlám i k nějakým těm úpravám ­(na tom starém to nemělo cenu ­- měl už delší dobu svá nejlepší léta za sebou­). Každopádně děkuju za reakci ­- každá, i když je někdy třeba trošku negativní, potěší, protože se tu alespoň něco děje. Většina lidí tu totiž fotky vůbec nekomentuje a ještě méně je hodnocení u jednotlivých fotek, což mi přijde trošku škoda. Snad časem přispěji i v tomhle ohledu svou troškou do mlýna ­(jsem tu krátce, takže jsem se k tomu zatím moc nedostal­). Ještě jednou díky, dobré světlo všem.
Odpovědět0  0
No, o procházku se zas tak moc nejednalo ­- vstávali jsme v 5 hodin a docela jsme pospíchali, abychom došli z kempu v Jedovnicích co nejdříve k Punkevní jeskyni. Den předtím jsme se tam totiž nedostali kvůli jednomu chlapíkovi, kterého nenapadlo nic lepšího, než se zabít skokem do Macochy ... Ale to jen tak na okraj. Hodnocení fotografie mě trošku překvapilo, ale co člověk, to jiný názor. Mně osobně se tahle fotografie líbí ­- jinak bych ji sem také nedával. Třeba přihodí názor ještě někdo další ­- jen doufám, že mi to taky nezdrbne :­-­).
Odpovědět0  0
Je to novinka na trhu, takže by mě docela zajímalo, jak ho hodnotíš ­(hlavně kvalitu snímků a nového elektronického hledáčku s vysokým rozlišením­). A asi nejsem sám, koho by to zajímalo.
Odpovědět0  0
Ahoj, pořídil sis tenhle nový foťák nebo se Ti jen dostal na chvíli do ruky?
Odpovědět0  0
Jo, jo, prakticky na všech exponovanějších místech jsou už železné žebříky. Těch dřevěných tam ale i tak zůstává dost a dost ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 12.9.201220:58|Malý Rozsutec
No, je to už taky nějaký ten pátek, ale chatu, baču ani ovce jsme tam neviděli. V sedle byl jen přístřešek pro turisty ...
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 9.9.20128:16|Nadrz Sance
Rád jsem se podíval i na Tvoje pojetí tohohle místa. Musím se ale přiznat, že hlavně barevným podáním na mě působí dost nepřirozeně a modrá vyznívá až trošku jedovatě ­(předpokládám, že jsi použil polarizační filtr­).
Odpovědět0  0
Chlapi, vy jste mi to ale strhali :­-­). Připomínky ale samozřejmě beru. Musím se přiznat, že tuhle fotku jsem pořídil, když jsem ­(teď už s mou manželkou­) dělal natěžko ­(na zádech jsem měl cca 25 kg batoh­) přechod Beskyd. Za sebou jsme měli výstup a sestup z Lysé hory a před sebou výstup na Smrk, takže to je opravdu jen taková dokumentační fotka. Žádnou úpravu jsem u ní nedělal ­- většinou se snažím o takovou kompozici, kterou bych si představoval na výsledném snímku.Na Symbiovo pojetí jsem se rád podíval, ale musím se přiznat, že hlavně barevným podáním působí dost nepřirozeně a modrá vyznívá až trošku jedovatě ­(předpokládám, že jsi použil polarizační filtr­). Komentář přidám i k přímo k fotce, ať tu také něco ohodnotím ­- zatím jsem se k tomu ještě pořádně nedostal :­-­).
Odpovědět0  0
Sykype (72) | 2.9.201213:25|Cesta do pekla
Zrovna bylo docela hnusně, každou chvilku drobně pršelo ... o to více ale na nás tohle místo zapůsobilo ... Není to zrovna veselá stránka historie lidstva, ale právě proto by se na ni nemělo zapomínat. A proto jsem to sem vlastně dal. Zítra přidám ještě další 3 kousky a pak bude zase něco veselejšího ...
Odpovědět0  0
Díky moc za ohlasy, jsem rád, že se fotka líbí. Navštěvuji tyhle stránky už delší dobu, ale teprve před pár dny jsem se dostal k tomu, abych sem také něco dal ...
Odpovědět0  0