Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
2.2.2012, Radek Fiala, fejeton
Jako jen nadšení fotografové se vesele můžeme oprostit od moudra co zákazník chce, to dostane. Z čiré radosti si tu a tam pověsíme na zeď vlastní, střídmě saturovanou krajinku a žádná návštěva si nám do toho nedovolí kecat.

Majkkl (45) | 2.2.201211:51
to je prostě trh. Běžný člověk si nebude kupovat kalendář za 300,­-. Koupí si kalendář za 80 s fotkami z fotobanky a nějaké zubatiny a pixely prostě neřeší. Je mu to jedno. Na konci roku kalendář vyhodí. Je to spotřební zboží. A mimochodem, kdyby po té vysoké kvalitě byla poptávka, byla by vyžadována. Jenže ona není...
Odpovědět3  1
RF | 2.2.201219:34
Nějak mi uniká, proč se v dnešní době ještě kupují nástěnné kalendáře. Jistě to nebude kvůli určení data. Spíše jsem tento produkt vždycky chápal jako jisté variabilní vizuální osvěžení interiéru, pro potěchu oka. A v tom mi právě nesedí ty pramalé požadavky na kvalitu. Ještě bych pochopil téma koťátek, kde je hlavní pouze míra roztomilosti, ale jinak...
Odpovědět1  1
nephilim (906) | 2.2.20127:57
Při pohledu na tu hrůzu, která se čím dál tím častěji objevuje v kalendářích, knihách apod. opravdu zůstává rozum stát. Je to zajímavé, že my, kteří si fotíme pro radost, tj. neživí nás to, pouze nás to stojí nemalé peníze, podobné hrůzy ihned mažeme z paměťových karet. Těžko říct kde se berou ty barevně přesaturované krajinky, vypálené oblohy, špatně zaostřené portréty a další hrůzy. Evidentně ale někomu schází soudnost a tak své výtvory nabídne. Inu, proč ne? Pokud ale i protistrana ztratila soudnost, pak se nelze divit, že se podobné fotografie tisknou. Je to úpadek kvality, který je ale charakteristický pro celou dnešní dobu a netýká se pouze fotografie.
Odpovědět5  2
josefbocek (31) | 2.2.201220:23
Ano, ano, ano a bohužel :(
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.