www.digimanie.cz
>
>

Fotograf používá veřejné webkamery k zachycení vylidněných italských měst

Fotograf používá veřejné webkamery k zachycení vylidněných italských měst
, , aktualita
Fotografové to v současné době pandemie COVID-19 nemají jednoduché, někteří z nich se tedy snaží vymýšlet netradiční projekty, které můžou vytvářet i z domova. Tím se řídí i fotograf, který používá webkamery k zachycení italských měst v nynější situaci.
K oblíbeným
reklama
Spousta fotografů z různých zemí po světě je v současné době bez možnosti vykonávat svou práci kvůli plošným karanténám doprovázejícím pandemii onemocnění COVID-19. Někteří zkouší fotografovat portréty přes videohovory, maďarský fotograf Milan Radisics se během karantény rozhodl věnovat jinému fotografickému projektu, ke kterému také nepotřebuje opouštět své obydlí. 

Milan Radisics se rozhodl na dálku zachytit současnou prázdnotu italských měst prostřednictvím online veřejných kamer. Místo spouště fotoaparátu mu k pořízení fotografie stačilo vytvoření snímku obrazovky. 
 

Součástí projektu zobrazujícího zastavenou Itálii je 40 snímků ukazujících vyprázdněné ulice, náměstí a další zákoutí. Několik z nich zveřejnil maďarský fotograf i na svém instagramovém profilu. Maďarský fotograf vyhledal webkamery, jež míří na některé z populárních a ikonických italských míst. Milan Radisics zvěčnil například opuštěnou fontánu di Trevi v Římě nebo vylidněné Náměstí Svatého Marka v Benátkách. 

Inspirací k pořízení právě 40 fotografií je původ samotného slova karanténa. Slovo je odvozeno z italského výrazu pro 40 dní a označovalo dobu 40 dní, po které museli námořníci čekat v izolaci, když chtěli přistát například u břehů Benátek a hrozilo, že by do města zavlekli nákazu.  

Zdroj: petapixel.com 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Olympus: vyšší zisk společnosti, fotoaparáty se zlepšují Olympus: vyšší zisk společnosti, fotoaparáty se zlepšují
Fiskální rok 2020 byl u společnosti Olympus poměrně povedeným. Firmě se totiž znatelně podařilo navýšit zisky a nás potěší i to, že fotografická divize snížila svou ztrátovost. Bohužel, zisky ještě pořád nepřináší.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Adobe mění svá loga, budou jednodušší a barevnější Adobe mění svá loga, budou jednodušší a barevnější
Společnost Adobe po dlouhé době mění svá loga. Chce využívat o něco teplejších odstínů, jednoduššího modernějšího designu bez rámečků a většího sjednocení log napříč nejrůznějšími platformami. 
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Fotografka žaluje Microsoft kvůli ukradeným fotkám, chce 150.000 USD Fotografka žaluje Microsoft kvůli ukradeným fotkám, chce 150.000 USD
Žaloby se nevyhýbají snad nikomu včetně velkých společností. Nyní k soudu zamíří Microsoft, který měl dle žaloby zveřejnit na svých stránkách fotografie od Matilde Gattoni, které ale nezakoupil a použil je neoprávněně.
Včera, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Fotobanka Dreamstime zvyšuje provize o 10 %, fotografové jásají Fotobanka Dreamstime zvyšuje provize o 10 %, fotografové jásají
Je to jen pár dní, co fotobanka Shutterstock snížila provize fotografům a strhla tím obrovskou vlnu nevole. Konkurenční Dreamstime kontruje opačným krokem. Všem fotografům bez rozdílu zvýší provize o 10 %.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Nikon je sotva v zisku, fotodivize je ve ztrátě a bude se propouštět Nikon je sotva v zisku, fotodivize je ve ztrátě a bude se propouštět
Společnost Nikon vydala se zpožděním zprávu o svém hospodaření za minulý rok. Není to příliš pozitivní čtení, zejména pokud se týče divize fotoaparátů. Bude se tak dále optimalizovat a hledat alternativní cesty.
30.5.2020, aktualita, Milan Šurkala23 komentářů