Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
19.12.2003, Marek Kuřina, recenze
Jeden z nejzajímavějších segmentů mezi digitálními fotopřístroji jsou tzv. digitální šperky. Příslušníky této kategorie poznáte na první pohled, jsou designově dokonalé, tvary originální a ladné, rozměry pak malé až miniaturní. A přesto velice často disponují velice kvalitní optikou, standardními snímači nebo dokonce rychlými procesory. Vypadají tedy jako hračky pro zábavu, ve skutečnosti však poskytují především velice kvalitní fotografie a někdy i použitelný videozáznam. Průkopníky mezi těmito fotošperky byly především modely od Canonu patřící do řady IXUS nebo od Minolty nesoucí v názvu písmenko X. Dnes však je i v této kategorii konkurenční "těsno", a tak si představíme podrobně tentokrát krásnou miniaturu od Kyoceru - třímegapixelový model Finecam SL300R.
Lola | 6.6.200514:59
No, Rob ma pravdu ­(zdravim­) :­-­)­) Ale treba ja fotim jen obcas svatecne a necekam od toho zazraky, tak mi to uplne staci, teda a z na tu baterku, tu bych nejraci vyhodila oknem. Ale jinak pro profesionaly tenhle elegan neni.
Odpovědět0  0
Radek___ | 7.6.20058:04
pro profesionaly to teda urcite ne, ale me se narame hodi pro svjoe rozmery. ne vsude je povolene fotit, ale obcas to clovek proste potrebuje, takze tento spionsky fotak je na tyhle ucely proste dokonaly.např. vyfocení zadaní při pisemce ... už se mi tak podařilo diky tomu udelat dost zkousek :)
Odpovědět0  0
Otass | 26.6.200515:55
No a hlavne jde o to, ze focena osoba vetsinou ani nevi ze ji fotite, prestoze fotak drzite primo pred ni...tim docilite prirozeneho vyrazu :­) nekdy to ale spise pripomina neprirozeny vyraz :D Ja jej pouzivam na foceni skateboardingu a v tomto ohledu je neprekonatelny. Nemusim se nijak zvlast namahat a vzdy mam vyfocene to, co jsem chtel mit vyfocene...
Odpovědět0  0
Otass | 26.6.200515:59
dodatek: hlavni vyhodou pri foceni skate je to, ze i kdyz fotite od zeme, muzete se na display pohodlne divat z hora, protoze nemusite vyklapet objektiv...
Odpovědět0  0
Rob | 6.6.200513:46
Ja myslim, ze uz ma cenu jenom koupit jinej fotak. Po pulrocnich zkusenostech s timto fotakem, muzu zcela zodpovedne rict, ze toto je opravdu jenom designove povedenej ­"image­" fotak na obcasnou momentku a delani ramen pred znamyma. Pro nekoho jako ja, kdo se chce na fotak 100% spolehnout ­(vydrz baterii, kvalita fotek­) a rad si udela treba i povedeny makro nebo krajinu nema tento digital vubec smysl. Zakladni problemy tohoto modelu jsou podle mych testu problemy se svetlem, bleskem a nekdy i se sytosti barev. Je to proste stroj pro zabavu zalozenej na vzhledu a za tomuto adekvatni sumu penez. Mam ted moznost ho prodat za 3800Kc, tak vubec nevaham a beru CANON A510...zlaty bezstarostny 2 AA tuzkovky a zaruceny fotky jako britva... Priznavam, ze by se mne SL300R jako druhej fotak na momentky urcite hodil a rad bych si ho nechal, ale prece jenom uz by to byl az moc velkej luxus mit dva kompakty dohromady za 11tis. Kc. Kazdy si musi rozmyslet co od fotaku ceka a na jaky typ fotek ho bude pouzivat. Tot muj osobni nazor a prispevek do diskuze.
Odpovědět0  0
Lola | 5.6.200515:47
Máte tedu už někdo nějakou zkušenost s tou lepší bateríí. Je to hrozné, neustále ten foťák nabíjet.
Odpovědět0  0
kalosek | 6.6.20059:19
ahoj, ja sem si koupil tu baterku Marell ­(viz muj prispevek nekdy v dubnu­) a zatim su s ni spokojenej ­- teda vlastne baterka vydrzi asi stejne jako original Kyocera,ale tim, ze mam ted sebou nabity dve misto jedne muzu fotit dvakrat tak dlouho. Navic jsem nastavil podsviceni na minimum, prepinac do uspornyho rezimu na nejkratsi dobu a co nafotim si prohlizim az doma. Takze na jednu baterku opravdu nafotim 50­-60 fotek ­(bez zoomu a blesku­).
Odpovědět0  0
Lola | 6.6.200510:32
Ale i tak si myslím, že je to dost málo a nevím, jestli by mě bavilo s sebou nosit baterku navíc, ikdyž je malá. Prostě to chce jednu pořádnou a výkonnou. Snad to výrobce někdy napadne...
Odpovědět0  0
Radek__ | 18.4.200510:09
nevite kolik stoji vymena praskleho displeje?? kdyz tak mi prosim poradte kde si ho muzu nechat vymenit, dekuji
Odpovědět0  0
Rob | 5.4.200515:25
Aha ok, no to je potom otazka co je na baterce napsany a co je skutecne pravda :­/ Asi teda jeste par dni pockam, jestli se tady neobjevi nejaky zkusenosti jak s Hanhelem tak treba od tebe. Protoze co vim, Marell by mela byt zarucena kvalita, tak uvidis sam az to otestujes. diky za info
Odpovědět0  0
Rob | 5.4.200515:06
A kde sis ten akumulator prosimte presne objednal za takovou cenu? Na www.kyoceradigital.cz sem zadnej e­-shop nenasel. Normalne se prodava ta BP­-780 i za 1.300Kc s DPH! Nejlevnejsi sem videl za 474Kc s DPH, ale jenom 600mAh ­(coz je logicky k nicemu­). Uvazuju zatim nejvic o tom Hahnelu 800mAh, ale toto me fakt zvyklalo. :)
Odpovědět0  0
kalosek | 5.4.200515:17
no zavolal sem si do centraly do Trebice ­(mam to bliz nez Prahu,ale ti ji taky muzou poslat­)­-odkaz stejnej jako vyse uvedeny. Sakumprdum s dobirkou to stoji 600,­- Kc. Mas pravdu, je to sestistovka ­- MARELL BP­-780S ­(600mAh­), ale jednak jsem v patek jeste o Hahnelu nevedel, a kdyz jsem se na nej dneska ptal v Kyocere, tak rikali, ze prodejce keca.. Pokud do toho Hahnelu ale nekdo pujdete, napiste mi vase dojmy.
Odpovědět0  0
pnovak | 4.4.200516:03
Takze som nieco nasiel aj na ceskom webe. Ta bateria je v ponuke ako Hahnel akumulátor HL­-780 ­(Kyocera BP­-780 ­- 800mAh­) za 787,­-CZK s DPH. Pokial to budes kupovat, napis ake s tym mas skusenosti.

Link: http:­/­/www.practisoft.cz­/cgi­-bin­/main.cgi?cenik+34
Odpovědět0  0
kalosek | 5.4.200514:35
Ted jsem mluvil se s. Varekovou z Kyocery ­- http:­/­/www.kyoceradigital.cz­/kyocera­-kontakty.asp a ta mne rekla, ze baterka by mela vydrzet 80­-100 fotek! Pry nejvic zere prohlizeni jiz nafocenych obrazku. No nevim, zkusim proste jenom cvakat a prohlidnu si to az doma :­-­) Hahnel kupovat nebudu, v patek jsem si uz objednal nahradni baterku od Kyocery za 400,­- +DPH. Ale pry je to vykonove stejny ­(rikala sl.Varekova­). Tak uvidime.
Odpovědět0  0
pnovak | 4.4.200515:49
Mne tak isto vydrzi cca 1hod. Pri foteni s bleskom je to este horsie. V zime detto.

Firma Hahnel vyraba baterie aj pre SL350. S touto znackou skusenosti nemam, a neviem kde by sa dala kupit v CR.

Link na tu bateriu: http:­/­/www.acecameras.co.uk­/asp­/web­/recorprod­/1­/product­/10875­/cat­/1239­/ph­/cat­/keywords­/recor­/1­/SearchFor­/PT_ID­/1­/product.asp
Odpovědět0  0
Lola | 4.4.200515:29
No je jedna velká nevýhoda. Ty píšeš, že ti vydrží několik hodin, ale mě vydrží sotva jednu. Ale teď v létě to bude lepší, když nebude potřeba fotit s bleskem a podsvíceným displayem. Jinak si na něj nestěžuju.
Odpovědět0  0
kalosek | 4.4.200515:50
No prave. Koupil jsem si ho, protoze je to fakt fesak. Chtel jsem si ho vzit do Indie na vylet,protoze diky foceni ­"za roh­" bych s nim nepoburoval domorodce, kteri foceni bytostne nesnasi ­(kdyz uz,tak za penize­). Jenze i kdyz si koupim nahradni baterku, je to k nicemu, kdyz vydrzi sotva par hodin.. Tohle je teda MOOOOC VELKY MINUS! Prece kruci nemuze byt tak tezky vyrobit baterku, ktera vydrzi!
Odpovědět0  0
kalosek | 4.4.200515:19
Ahoj, koupil jsem si pred tydnem Kyoceru sl300R a mam problem s akumulatorem­-rychle se vybiji. Myslel jsem si, ze se po nekolika nabitich­-vybitich zkalibruje, ale i kdyz nefotim se zoomem ani s bleskem a podsviceni LCD mam na minimum, baterka je vzdycky za par hodin fuc.. Nevite nekdo,jestli Kyocera nevyrabi nejakou vykonnejsi? Jak dlouho vydrzi baterka vam ­(a pri jakym vytizeni­)? Dik
Odpovědět0  0
Rob | 20.2.200514:31
Na to bych se ptal nez to budu updatovat a ne potom.
Odpovědět0  0
larex | 21.2.20059:45
no uz sa stalo... Ak by niekto vedel ci to ma niake klady, za odpoved dakujem
Odpovědět0  0
larex | 20.2.200514:11
Neviete mi niekto zistit, ze ked som moju kyoceru sl300r updatol firmwarom z Contaxu sl300r t V1.01 ci to ma niake vyhody­/nevyhody?
Odpovědět0  0
pnovak | 24.1.20058:40
Po doterajsich skusenostiach hodnotim fotky v interiery ako problemove. Najma, ak je potrebny blesk. potom su tvare prepalene. Absenciu nastavenia intenzity blesku som riesil poodstupenim od snimanej sceny, a zapojenim zoomu :­)... fotky sa zlepsili, ale nie vzdy je realne zachovat odstup 2­-3m... a s tym zoomom je to ­"tazke­" udrzat. Fotky byvaju rozmazane, takze to treba nasnimat pre istotu x krat. Ake mate skusenosti?

PS1: Kvalita fotiek z exterierov je slusna. Kupil som to zene, ako dig.zapisnik, lebo ak mala niekam niest S5000, tak to radsej nefotila.
PS2: Cervene oci uz neriesim, a retusujem softwareovo :­).
Odpovědět0  0
Otass | 26.6.200515:52
Taky mi pripada ze jsou tvare dost prepalene, pripada mi ale, ze kdyz je nastaveno MACRO a maualne zapnuty blesk, ze se sitauce mirne zlepsi...
Odpovědět0  0
Rob | 23.1.200510:35
No tak nejak to presne je, pokusim si jeste vyhrat s nastavenim. Momentalne bojuju s redukci cervenych oci, protoze kdyz uz se me nejaka fotka fakt povede,vsichni maji cerveny oci at se zapnutou redukci na fotaku nebo bez. Chce to proste zkouset a zkouset. To by si byla moc hodna s tema fotkama. Mam mail ­"vank@volny.cz­", DIK.
Odpovědět0  0
Rob | 16.1.200512:22
No prave, vetsina fotek se foti venku...tudiz bez blesku. Vcera sem byl v brnenske hale Rondo na AKAI ARENA CROSSU a ze zhruba 20ti fotek se da pouzit tak 4­-5 fotek!
Odpovědět0  0
Lola | 17.1.200515:05
No, když já fotím venku, tak se mi nezdají moc rozmazané, pokud se mi netřepe ruka, ale občas v interiéru se mi nepovedou, tak možná to byla i tak na tom Rondu. Kdyžtak ti můžu poslat pár fotek z venku i z interiéru pro porovnání...
Odpovědět0  0
Rob | 16.1.200512:03
Zdravim. Nemate nekdo pls problem s tim, ze vetsina fotek z SL300R je rozmazanych ??? Zkousel sem uz vsechny mozne nastaveni, ale at fotim cokoliv na jakykoliv program, 3 z 5 fotek jsou rozmazane. Firmware mam ten posledni vydany Kyocerou. Diky za pomoc.
Odpovědět0  0
Lola | 16.1.200512:14
Také se mi to občas stává, ale jen když fotím bez blesku...
Odpovědět0  0
juro | 7.6.200614:07
pesne tak...vacsinu fotiek v intriery mam rozmazane, nepouzitelne, a baterka mi vydrzi iba 10­-15fotiek..katastrofa, a take peniaze to stalo...lutujem den kedy som si ho kupil, a to nehovorim ze video sa neda pouzit, nakolko som schopny nakrutit iba 20 sekund, potom sa to zasekne a chvilku trvakym sa ulozi na kartu..a podobne veci..nekupi ju niekto odo mna?? zavyhodnu cenu :­-­))
Odpovědět0  0
Lola | 12.12.200417:11
Foťák vlastním týden a jsem s ním docela spokojena, souhlasím ale s praskáním a šuměním při nahrávání zvuku.
Odpovědět0  0
eip@seznam.cz | 9.12.200422:45
Přátelé, nevíte někdo, zda je to 8mi bitový praskání­/šumění nebo co to je, u SL300R normální? Video je super, ale zvuk na ho... a to doslova, takže je chyba na mém přijímači­/přístroji nebo je to podle výrobce adekvátní kvalita zvuku k 640x480x30fps? Odpovězte prosím hlavně na email. Rád bych taky věděl přesnej link na stáhnutí nejnovějšího firmware, nemůžu to najít a japonsky neumím. Díky za číkoliv čas.
Odpovědět0  0
anubis | 30.12.200314:56
Rychlost viem ocenit. S mojim prvym digitalom som sa snazil sfotit pristavajucu Su­-27 trochu od boku od prahu drahy, ale inak neprirodzene blizko na nase pomery. Zial, aj ked som nastavil vsetko, co sa dalo, aby fotak meral co najmenej nutnych parametrov a mal som v zabere len pitotku priblizujuceho sa stroja, na zabere boli len sede mraky. Nic viac. BTW Su­-27 na pristati je relativne velka krava s malou uhlovou rychlostou voci pozorovatelovi, cize ziadna mala rozmazana bodka na fotke. Digital bol Olympus C­-3050 alebo ako ­(neviem presne, ale bol to tesny predchodca C­-350­).
Video!! Bral som kyoceriu alternativu aj kvoli super videu. Ale...
1. Otazka ­- aku kartu pouzivas a kolko Ti na jeden zatah nahra na kartu? Manual tvrdi, ze limitom je len kapacita karty. Spominal som uz, ze to nie je tak.
2. Filozoficka otazka bez naroku na odpoved ­- Ak si skusal najlepsie video, vsimol si si velkost suboru? 20sek­/40MB! = 4,? min­/500MB!!! Ak je ten procesor taky schopny, preco to rovno nekomprimuje do nejakeho formatu s vhodnejsimi narokmi na pamatovy priestor? SD su este celkom drahe a zapratat ich par sekundami videjka. Neviem, asi som velmi slovensky=chudobny, ked tak rozmyslam. Vyberal som si medzi touto kyocerou a novym sanyom ­(5,8xopt,3Mpx,video 6400x480x30sexsound ­- 512MB­/10min­), ale odradili ma slabe moznosti nastavenia, vacsie rozmery a navyse fotak je hlavne na fotky ­(aj ked je technologia digitalneho videa davno po ruke­).
Ked spominas high quality ­(fidelity?:­-­), tak pri nedostatku sebaovladania by som sa vrhol na canon EOS­-300D s puskohladom :­-­)­) a dvojgigovym hitachi microdiskom
Odpovědět0  0
anubis | 26.12.20039:42
tak, otazky

1....ako je to s video rezimom? originalne pribalena SD karta od toshibi je 16MB velka a zmesti sa tam...zopar sekund videa 640x480x30fpsxzvuk. prikupena karta od Sandisk ma 128MB a ....nahram tam maximalne 22sek videa so zvukom, ak je karta sformatovana, inak o nejaku tu sekundu menej. viac ta kyocera neda ani paru. ani ked vypnem nahravania zvuku. kde je problem? v specifikaciach nie je pisane, s akou SD kartou nataca video v najvyssej kvalite nepretrzite.

2...fotenie s bleskom...je realne len v interieroch ­(dosah blesku je s dobrou volou 3m­) a snimky maju velmi *namodraly nadych*. nepomaha nijake nastavenie vyvazenia bielej. mozno ze je to tym, ze nastavenie bielej v danom prostredi sa deje bez blesku. s bleskom su snimky velmi pekne farebne prekreslene, ak sa nastavuje fokus manualne, avsak tahaju vyrazne do modra. preto je mnohokrat lepsie blesk vypnut, nastavit bielu, manualne zaostrit, hodit vyssie ISO a mat mimoriadne pevnu ruku. da sa problem modrych snimok vyfotenych s bleskom nejak obist? ­- s bleskom su snimky velmi pekne podane a najma ostre, co pri foteni bez blesku je vecou dostatku svetla v tmavych priestoroch a stastia.

Skusenosti:
A..snimky v exteriery...zatial bez pripomienok: krasne slnecno, ak neratam, ze je ruska kosa a trasu sa ruky jak das. ruska kosa: inak by v zime nebolo slnecno, ze ano. fotky nemaju zatial chybu.

B...nastavenie clony...2 polohy a navod len tvrdi, ze sa tym ovplyvnuje hlbka ostrosti a co tym dosiahneme. nic viac. okrem toho, ze jeden z dvoch pripadov potrebuje viac svetla.

C..blesk...ostry a chladne prepalujuci jak das, s kratkym dosahom, navyse po okrajoch su snimky tmave, lebo sa bliska len v uzkom *zornom* uhle. namodrale fotky v interiery som spominal

D...makro...mohlo by byt lepsie, navyse natvrdo je vypnuty blesk, cize len v idealnych svetelnych podmienkach

E...nocne snimky...velmi tazko: chyba zavit na stativ, co je dane rozmerom krabicky, i ked technicky by to bolo mozne vyriesit, keby sa ma spytali. v navode odporucaju postavit kyoceru na pevny povrch a spustit casovanu spust. no neviem, neviem ked mna uchvatia svetla velkomesta z pohladu vo vyske 1m 70 a nie z vysky clenkov.

F...problem MS Windows: obcas sa fotacik sekne a treba ho restartovat. mozno to suvisi so zahrievanim, neviem... :­-­( stalo sa to aj pri prepinani stavu z fotenia do set up, kedy prechadza cez stav prehliadania zaznamov a ako prvy snimok bolo video. keby namiesto dvoch sipok, radsej dali 5 svietiacich tlacitok, mozno by jeden sekaci problem obisli.

G...sekvencne fotenie: nepostrehol som, ci foti s roznym nastavenim expozicie, ale asi nie, pretoze navod slubuje sekvencne fotenie bez prestavky do vycerpania kapacity sd karty. zrejme treba skusit v lete na nejakom z pretekov f1, ci to vyuzijeme...

F...vyvazenie bielej...auto rezim nejak s tymto kusom nevychadza, predvolene rezimy su este horsie, najlepsie a velmi dobre je teplota pri nastaveni bielej manualne

SKORY, mozno nie unahleny, ZAVER...celkovo...cakal som fotak do vrecka a velmi rychly s dobrym videom. tym aj s obmedzeniami je ­(spominany neavizovany limit dlzky video zaznamu­). mozno aj prakticky, ale je najma krasny...a rychly: ak sekvencne fotenie 3 fotiek trva sekundu, tak ta sekunda trva velmi kratko :­-­) v baleni je, okrem karty a kabla s trafom pre nabijanie, dost lacno posobiace puzdro s priestorom pre dve nahradne karty, remienok na zapastie, remienok na krk, mala utierka na utretie daktyloskpickych stop ­(velmi uzitocne, vazne­), navod vacsi a tazsi ako samotny fotak, cd s ovladacom. BTW ovladac pre WinXp je zbytocny. zial na cd sa nenachadza ziadny soft na prehliadanie a editaciu fotiek alebo tvorbu panoram. aspon som ho nenasiel. tym padom je cd pri pouziti XP uplne zbytocne. skoda. skoda slabeho makra. skoda nepodpory funkcie panorama ­(taky canon ixus V2 to ma riesene snad spickovo­). skoda odflaknuteho blesku. skoda nemoznosti pripojit stativ.
kam s nim ist foti? kam niet? do afriky ano. na leto ano. na dovolenku ano. na februarovy ples, kde by sa vizazou hodil velmi, ale skutocne velmi, uz nie, ak nema byt len zenolapkou. o diskoteke ani nehovorim. interier? pohrat sa s nastavenim a nejak dat do rit.. ten modrasty nadych.
kurnik, vsak za to pytaju 20 okruhlych slovenskych.
Odpovědět0  0
jena | 29.12.200315:01
Souhlasím s tebou skoro ve všem. Mam ji dva dny, chtel jsem neco rychleho kapesniho. Pripominky uplne stejne, jen software jsem tam mel nejaky od kodaku, velmi jednoduchy, ale je tam a s PC komunikuje bez problemu. Ten namodraly nadech s bleskem asi musime dotahnout v PC :­-­( . Jinak spokojenost ­- holt delame kompromisy mezi velikosti a kvalitou, takze k tomu poridim 5060 nebo f828 a bude to ok
Odpovědět0  0
M | 10.2.20049:18
Zdravím pánové,
modrý nádech Vám asi odstranit nedokážu ­- zkuste upgrade firmwaru, které je ke ztažení na kyoceradigital.cz ­-.
Jinak video bez omezení lze pouze s vysokorychlostní SD kartou ­- těch dat se tam hrne opravdu hromada :­-­)­). Obyč karta s nízkou přenosovou rychlostí se nechytá. To se týká i rychlé série v nejvyšším rozlišení.
No a co se týče pořizování 5060, nebo f828 ­- vydržte do března. 10x optika, 6x digi zoom, 2.0 USB, manuální clona a čas, kreativní režimy, PictBridge, EVF, auto bracketing, 3,3 fps, VGA video, RTUNE..... a navíc to bude moc pěkně udělaný:­-­))
Odpovědět0  0
anubis | 12.2.200415:39
Tak vdaka za inspiraciu ­- upgrade i cakanie.
Upgrade skusim, len aby to potom slapalo aj dalej...je nejakym spoosbom momentalny firmware zalohovany alebo nie?
Cakanie ­- ak sa zmesti do vrecka, bezim po to...len by mohli video priamo komprimovat, trebars aj do DivX, mne je jedno, aky kodek bude nutne nainstalovat do kompu. Nahram poletujuce delfiny v cervenom mori a mozem sa ist past za dalsou kartou. A SDcka prave nie su z lacnejsich. Myslim, ze inovacii sa nemusia klast prekazky. Racionalne chapem marketingove zdieranie, moralne uz nie.
Odpovědět0  0
M | 9.3.200415:08
Ve foťáku je verze, která se dá stáhnout z www.kyocera.co.jp ­(je tam i ten upgrade­).
Píšu celkem se zpožděním, takže už máte asi vyzkoušeno. Nového upgrade se bát nemusíte. Je spolehlivý a rozdíl je znatelný. Vyzkoušeno.
Nový modely M400R a M410R už jsou na kyoceradigital.cz a bude to v ultrazoomech celkem nářez. Do kapsy se tedy asi nevejdou. Hlavně cena by měla být suprovní...
No a s videem neporadim, nevyrábim...
Odpovědět0  0
anubis | 11.3.200413:04
MAte pravdu, rozdiel s novym firmwarom je poznat...pozitivne...subjektivne­-menej sumu a lepsie pracuje automatika pri hladani vyvazenia bielej.
M400R a M410R....spica a rad si pockam. Video...no co uz, to aj len tak namet pre inzinierov z vychodu.
Odpovědět0  0
pnovak | 13.12.200412:50
nemohol by si sem dat ten link na novy firmware? Nejak to neviem najst :­(... Na www.yashica.cz som nic nenasiel, a na www.kyocera.co.jp tiez. dakujem.
Odpovědět0  0
Deo | 13.12.200423:29
Link na novy firmware: http:­/­/www.kyoceradigital.cz­/firmware.asp
Je tam pekny popis ako to urobiť, na SL300R­-ke pracuje bez problemov. :­-)
Odpovědět0  0
pnovak | 14.12.200415:23
vdaka :)
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.