Adobe očividně ví jak na to a jeho produkty jsou pro zákazníky stále velmi zajímavé, ne-li zajímavější, neboť už několikáté čtvrtletí po sobě společnost vykázala rekordní finanční výsledky. A to i přesto, že společnost zdražila některá předplatná a Lightroom už také přešel na cloudovou verzi, což se sice mnoha lidem nelíbilo, ale většině zákazníků očividně tento model vyhovuje. Spousta lidí nadává, ale ke konkurenci se moc zákazníků nehrne a naopak spousta jich jde k Adobe. Za poslední čtvrtletí tak společnost Adobe vykázala příjmy ve výši 2,2 miliardy dolarů, což je meziročně 24% nárůst. To rozhodně není málo.

Divize Digital Media měla příjmy ve výši 1,55 miliardy dolarů, z čehož 1,3 miliardy připadá na produkty Creative a 243 milionů pak na Document Cloud. Tato čísla znamenají 22% meziroční nárůst. Divize Digital Experience se pak dostala na 586 milionů dolarů, což je o 18 % více než loni. Společnost Adobe navíc odkoupila zpět přibližně 2,6 milionu akcií, čímž akcionářům vrátila 589 milionů dolarů.
Zdroj: news.adobe.com