
Fotografové tak budou hodně limitováni tím, jak si pohrát se šumem a především dynamickým rozsahem. Na druhou stranu to může zajistit věrnější podobu snímků, které měly občas hodně silný HDR efekt. To je tedy první důvod ke změně. Nicméně i samotné fotoaparáty mají různé HDR režimy a otázkou je, jak se bude Reuters tvářit na takto vzniklý JPEG.
Druhým důvodem je rychlost. Agentura Reuters chce, aby se fotografové nezdržovali zpracováváním snímků. Odeslání "hotových" JPEGů je totiž mnohem rychlejší. Jde např. i o to, že RAWy obecně vyžadují větší hrátky s jasem a kontrastem, který bývá ve fotoaparátu už obvykle zvýšen a JPEGy bývají více kontrastní a více "připravené" k publikaci. Jak ale již bylo řečeno, někdy fotografové chtějí právě tyto úpravy obejít např. za účelem zvýšení dynamického rozsahu, který bývá zvýšeným kontrastem omezován - z RAWu mohou dostat slušný kontrast i dynamický rozsah zároveň. Pro zajímavost připomeňme, že s nepovolenými úpravami se letos potýkalo World Press Photo, kde bylo vyhozeno přes 20 % příspěvků.
Zdroj: theverge.com, petapixel.com