12.6.2020, Milan Šurkala, aktualita

V listopadu loňského roku společnost Adobe oznámila, že uvede nový Photoshop Camera, aplikaci pro mobilní telefony s mnoha uměleckými filtry. Tak se i děje a aplikace byla zveřejněna. Postavena je na umělé inteligenci Adobe Sensei.

reklama
seznam kompatibility .. | od: Saard (64)  15.6.20209:53
... seznam kompatibilních zařízení mluví za vše ­)­)­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Senátor Miloš Vystrčil na Tchaj-wanu | od: třebaň (145)  13.6.202019:35
údajně domluví mobil, který bude perfektně fotit, nebude bonzovat na své uživatele, představovat bezpečnostní riziko pro stát, umožní pohodlnou instalací šitů od Adobe a spol. v ceně kolem 999,­-Kč včetně ročního kreditu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Instalace | od: Choakinek (2828)  13.6.202014:05
No, já telefonem vůbec nefotím, ale zkusím to nainstalovat do svého fotoaparátu :­-D.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
odpad | od: bedo. (319)  13.6.202010:09
Mám taký pocit, že z Adobe sa stáva čím ďalej, tým väčší odpad. Už ani nepamätám, kedy naposledy vydali niečo naozaj užitočné.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: odpad | od: Milan Šurkala (5732)  13.6.202010:48
To, že ty nejsi cílovkou produktu, z toho ještě nedělá odpad.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
Re: odpad | od: bedo. (319)  13.6.202011:23
Ale pocit mať môžem, či nie?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: odpad | od: Choakinek (2828)  13.6.202013:57
Ano, v této konkrétní oblasti ­"nahlas­" vyslovené pocity stále ještě zakázané nejsou :­-­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: odpad | od: Milan Šurkala (5732)  15.6.202018:58
Ano, pocit určitě mít můžeš :­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: odpad | od: Choakinek (2828)  13.6.202013:55
Ale on píše, že z Adobe se stává odpad. Nepíše, že tento produkt je odpad, ale píše, že je neužitečný ;­-­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: odpad | od: Saard (64)  15.6.202018:17
...pane Šurkalo, proč tady vkládáte oznámení o novinkách, které jsou určeny pro velmi omezenou skupinu lidí? Mám Vaše články rád, ale toto je přes čáru ... mám raději, když nás přesvědčujete o výhodnosti cloudového pronájmu Adobe ...než tohle ... tenhle produkt je odpad ... a pokud mi sdělíte, že nejsem cílová skupina ...tak Vám tady opravdu přestanu chodit ...a možná nejen já ... přeji hezký den.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: odpad | od: Milan Šurkala (5732)  15.6.202018:43
Jak jste přišel na to, že jde o velmi omezenou skupinu lidí? Resp. co je pro Vás velmi omezené? Pokud nepočítám relativně málo časté OnePlus a Google Pixel, tak tam máte všechny vlajkové lodě Samsungu za poslední 3 roky a všechny telefony od Applu minimálně za posledních 5 let ­(na architektuře iPhonu 6S z roku 2015 a novějších­). To se týká tak čtvrtiny populace ­(v ČR o trochu méně, ale i tak to bude někde asi nad 15 %­). To je velmi omezené? Navíc jak tu někteří tvrdí, běží jim to i na jiných telefonech, než jsou v seznamu.

Takovou logikou bych vůbec nemusel psát nic o Olympusu, Fujifilmu, Panasonicu,... no vlastně asi ani o Nikonu a Sony, protože jde podle Vašich kritérií o velmi omezenou cílovou skupinu. Pokud chcete, abych tu psal o produktech, které nejsou pro málo omezenou skupinu lidí dle Vašich kritérií, tak z toho můžeme udělat Canonmanii místo Digimanie, protože Photoshop Camera je určen pro větší tržní podíl telefonů než jiné fotografické produkty s výjimkou těch pro Canon. Navíc, uvážíme­-li, že prodeje telefonů jsou řádově vyšší než u fotoaparátů... A to, že jde o nejčtenější novinku za poslední dobu...

Snad Vám to stačí jako odpověď na Vaši otázku ­"proč­".
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: odpad | od: Saard (64)  15.6.202020:58
...takže Google ... OnePlus ... Samsung ... Apple ... kolik jiných aplikací na Google Play je TAKTO VYHRANĚNO??? Nepřirovnávat k výrobcům fotoaparátů ... prosím ..... je to demagogie.

Bezplatný Adobe Photoshop Camera je tady s AI a působivými efekty pro úzkou skupinu výrobců mobilů.

...takto měl znít seriozní název článku ...a neřekl bych ani slovo .... nebo jste měl napsat, že Huawei, Sony, Honor, Lg, Nokia, atd. ... byli vyloučení z podpory ... a kdybyste napsal proč ...tak to byste u mne byl pan novinář ... takhle jste to jen přeložil a opsal z Dpreview ... omlouvám se za upřímnost.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: odpad | od: Milan Šurkala (5732)  15.6.202022:43
To není demagogie. Jen se ptám, odkdy je pro vás ta skupina uživatelů dostatečně široká, aby se o tom MOHLO psát? Když ani cca 15­-20% podíl na trhu nestačí? A proč 15­-20 % nestačí u telefonů, ale u fotoaparátu Vám stačí i pouhé 1 %? V čem je to odlišné?

Zase se nelíbí nadpis? Nadpis je nadpis, není to článek se všemi detaily. To by zas někdo mohl namítat, že ­"úzkou skupinu výrobců mobilů­" není dostatečně jasné a dožadoval by se těch výrobců, protože ani to neříká vše. A ani to by nemuselo stačit a někdo jiný by se dožadoval i modelů, protože ani výrobci neříkají vše. To má být nadpis na tři řádky a na hlavní stránce na řádků jedenáct? Nadpis je nadpis. Nevím, proč zrovna to, že PsC není dostupný pro všechny telefony, je stěžejní informací, která tam MUSÍ být. Co když pro někoho jiného bude stěžejní informace něco jiného? Jak já mám vědět, že Vy budete přisuzovat důležitost zrovna tomuto parametru? To mám přepisovat každou hodinu nadpis podle toho, jak který čtenář připíše důležitost tomu kterému parametru či vlastnosti? Nebo bude muset každý čtenář vypisovat dlouhý dotazník, abychom tu na DM zjistili, co je pro Vás u nadpisů důležité, jinak Vám ten článek nezobrazíme, protože, co kdyby se Vám nelíbil nadpis?

Když nějaká appka pro iOS bude podporována jen od iOSu 11, tak mám vypíchnout především tuto informaci, aby se někdo třeba s iPhonem 5 nenamíchl, že mu to nejede, a že nemá smysl psát o tom, co jede jen na některých iPhonech a ne všech? Kde chcete stanovit tu hranici, kdy to je a kdy to není důležité? Když to pojede na 50 % iPhonů, tak o tom psát a při 49 % už ne? To mám nějakým způsobem zjišťovat aktuální zastoupení aktivních telefonů u českých uživatelů, aby to bylo alespoň pro určité procento uživatelů, které stanoví.... kdo ho vlastně stanoví? Vy? A proč Vy? Nebo nějakou anketu?

"byli vyloučení z podpory ... a kdybyste napsal proč ...tak to byste u mne byl pan novinář­" Kdybych ten důvod věděl, tak bych ho napsal. Také by mě to zajímalo, obzvlášť když betaverze jela na Nokiích, Huawei i Honorech, tedy by neměl být technický problém. Ale zatím se neví, proč se oficiálně podporují jen dané fotoaparáty a jiné nikoli. Nicméně, to, že nejsou podporovány všechny fotoaparáty, není vůbec žádným důvodem k tomu, aby se nepsalo o dané aplikaci. Prostě není.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
iPad pro | od: maxigabriel (23)  13.6.20202:24
Mne tam vyskočilo pod názvom Photoshop camera ­( PSC­) Nemá to v názve slovo Adobe!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Google Play | od: Saard (64)  12.6.202021:22
... v naších končinách tato aplikace není nabízená ... pod Adobe Photoshop Camera ...­)­)­) ani ťuk
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Google Play | od: Milan Šurkala (5732)  12.6.202022:28
V článku je odkaz do Google Play, vypadá to, že funguje a dokonce tam jsou recenze českých uživatelů.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Google Play | od: Saard (64)  12.6.202023:46
.. hm ... ­"tato aplikace není kompatibilní s vašim zařízením­" a komentář ­"bez loginu nefunguje ­- mažu­" ... mluví za vše ... mám Huawei Mate 20 Pro ... a v Google play tato aplikace není ...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: Google Play | od: Milan Šurkala (5732)  12.6.202023:55
Podíval jsem se na to ještě jednou a našel jsem seznam kompatibilních zařízení. Huawei tam není, seznam doplním do článku.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Google Play | od: Pavel Matějka (858)  13.6.20208:18
Najít ten seznam na nepřehledném adobáckém webu nedokážu, ale s mým Zenfone Max Pro M1 to fungovalo taky, když jsem to zkusil. Hned to letělo pryč, je to kravina.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: Google Play | od: bedo. (319)  13.6.202011:51
U mňa to tiež vydržalo celých 5 minút, asi som bol zaujatý, alebo čo. :­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: Google Play | od: Saard (64)  13.6.20209:15
... čímpak to asi je, že Huawei není podporován? Politikaření Googlu a Adobe je hnus ­)­)­) ...protože jiné vysvětlení není ­)­)­) ... ještě, že kolega v diskuzi potvrdil, že je to stejná sračka pro mobilní zařízení, jako většina ostatních apek ..­) možná lepší výběr novinek bude vzbuzovat menší kontraverze ­))
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.
Uživatelský profil Vám umožní u nás využívat několik zajímavých funkcí.