Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od didrik (7)
didrik (775) | 11.2.201319:20|Svérázný pán
Vodnik na dochodku
Odpovědět0  0
didrik (775) | 10.2.201317:09|Pan Démon
Velmi podarene. Trochu sa mi zda vpravo na tesno
Odpovědět0  0
Celkom pekne kresli...
Odpovědět0  0
didrik (775) | 9.2.201315:05|Fotosyntéza
Celkom fajn abstrakt :)
Odpovědět0  0
Pekna praca, kedysi som tiez s niecim podobnym experimentoval, ale pokusy to neboli az takto vydarene :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 6.2.201320:38|Pole
Velmi pekne
Odpovědět0  0
Mam pocit ze foto pada do lava. Inak pre mna prilisna uprava v PP, az to vytiahlo sum.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 5.2.201320:06|:-)
Tato je podarena. Super kombinacia kvapiek ­(a asi aj vody­) s rozostrenymi svetlami v pozadi a to vsetko v jednom farebnom nadychu. Paci sa mi, ze si fotis svojim stylom, aj ked abstrakt nie je asi typ fotiek, aky je pre vacsinu ­(velakrat vratane mna­).
Odpovědět0  0
didrik (775) | 4.2.201322:52|U oveček II
Napriek tomu sa mi paci :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 2.2.201311:24|Playa de Irta 2
Ahoj, paradna foto ako vzdy, to uz je u teba standardom. K uplnej spokojnosti mi ale vadi ta ciara, asi od prudoveho lietadla..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 1.2.201314:08|Plachetnice
Cau, posobi na mna trochu ­"pohladnicovo­" ale je celkom pekna :­) Pekne farby, pekne detaily. Bolo pouzite HDR?
Odpovědět0  0
didrik (775) | 29.1.201315:36|Podzim
Pekne farby; 6­-uholnikovy bokeh? To je aky objektiv?
Odpovědět0  0
didrik (775) | 28.1.201314:06|Pavouček
Nadherna foto. A to sa ti za tych 36 snimkov ani nepohol?
Odpovědět0  0
didrik (775) | 26.1.201321:51|Pool
Pekna symetricka foto
Odpovědět0  0
didrik (775) | 26.1.201321:50|Most
Cau, naozaj sa ti to podarilo na vybornu
Odpovědět0  0
didrik (775) | 24.1.201321:28|Lev v kleci
Vidis to, ja som sa na sirsie pevne sklo este neodhodlal. Snad raz casom.. A aby to nebol len cisty offtopic: celkom sa mi pozdava aj prevod..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 24.1.201321:23|Botičky
Cau, celkom pekne. To ponatie od pababi sa mi paci ale viac. Totizto tu blur odobera trochu na drsnosti zafulanych tenisiek a vyraznej struktury dreva.
Odpovědět0  0
Snazim sa to uchopit, ale nejak mi to nejde. Je mozne ze kvoli tomu, ze nemam priamu skusenost ­(: Este sa sem budem musiet vratit
Odpovědět0  0
didrik (775) | 24.1.201321:11|Lev v kleci
Celkom sa mi paci. Mozno trochu viac priestoru hore.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 23.1.201321:54|Frrrnk...
Zachytene v spravny moment
Odpovědět0  0
didrik (775) | 21.1.201310:27|Lavičky
Cau, dobry prevod. Rozmyslam ci ale nie je prilis tmava
Odpovědět0  0
didrik (775) | 20.1.201315:54|pure nature
Podla mna podarene
Odpovědět0  0
[QUOTE=buba11­]Asi chce trochu pochovat.­[­/QUOTE­] V slovenčine znamená slovo pochovať ­- pohřbít. To by asi moc nechcela.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 18.1.201321:47|Cesta
Pri tejto foto som bol spolujazdec. Ani by mi nanapadlo stelovat fotak, zrovnavat horizont a cvakat pocas jazdy :­) Diky za zastavenie, aj pri tejto vcelku obycajnej foto.. Pocasie bolo naozaj paradne, co vidno aj podla expozicnych hodnot. Mna len trochu mrzi, ze konceky vlavo su oseknute, ale inak to proste nevyslo...
Odpovědět0  0
didrik (775) | 18.1.201320:06|Cesta
Dakujem za zastavenie sa a zanechanie par slov :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 17.1.201315:01|Mrtvý strom
Z prostredia by sa dalo vytazit viac. Pod kmenom, kde zacinaju korene je to podla mna prilis oseknute, nechal by som tam viac miesta. Takisto prepalena obloha a fliacik oblohy vlavo hore. Mas fotak s vybornym dynamickym rozsahom, slo by to odfotit a vytiahnut z RAWu urcite aj bez prepalu. Prostredie je ale naozaj velmi pekne.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 16.1.201316:43|Autumn
Dobra fotografia!
Odpovědět0  0
S prepacenim, to tricko vyzera byt ako ­"poblite­" ­(: Inak modelka a prostredie pekne
Odpovědět0  0
didrik (775) | 15.1.201313:12|když se trápím
Suhlasim s Pababi
Odpovědět0  0
Fotografia s myslienkou. Tie su tu myslim v mensine. Mozno neoslovia hned na prvy pohlad svojou okazalou krasou ci farebnostou ­(je velka sanca ze budu odselektovane hned ako miniatura­), ale o to vascie je zadostucinenie pre divaka, ked pochopi zamer autora.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 13.1.201313:36|Jablonné v mlze
Fajn atmosfera :­) pozrel by som si aj vo vacsom rozliseni.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 12.1.201319:34|půl oblouček
Fajn uhol zaberu, vhodny prevod aj format. Jedina vec pre mna ­- mozno by stalo za to trochu zosvetlit odvratenu stranu vlavo.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 9.1.201312:14|Zasněžená
Pre mna je to fajn. Dominantny strom v popredi je rovno ­( a dobre umiestneny v obraze­), stromy v zadnom plane su mozno sikmo ale to je sposobene sirokym ohniskom a uhlom zaberu. Prevod do BW je vhodny, v obraze sa nachadza cela skala jasov od ciernej po bielu. Prepal na oblohe mi pri takejto BW fotografii vobec nevadi ­(a hlavne s takymto pozadim­). Vinetacia dodava atmosferu. Okrem tychto technickych zalezitosti je tu pekny kontrast ­- jednotlivy vycnievajuci ­/ dominantny strom voci celemu zastupu stromov v pozadi. Analogie na zamyslenie by sa dali najst aj v ludskej spolocnosti. Celkovo je tento snimok pre mna prijemny na pohlad.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 6.1.201320:22|Život na vodě
Ano, teraz som si to uvedomil aj ja. Je to fajn najdene ­"zatisie­" v celkom husto osidlenej oblasti, ako pise aj Vasek­-d. Zaujimavy kontrast.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 6.1.201320:14|Ve službě...
Ja osobne selektivne ofarbenie moc nemusim, so zaujimavym BW prevodom by to bolo dobre.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 6.1.201312:36|Život na vodě
Vodnych fotografii tu mate niekolko, asi k tomuto prostrediu mate blizko. Zaujimave je, ako sa hausboty vedia tlacit na seba, pricom kazdy jeden z nich je original. Detto situacia na ramene Dunaja pri Bratislave..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 6.1.201312:26|...
Naozaj veelmi dobre! ­(:
Odpovědět0  0
didrik (775) | 3.1.201322:40|rozdvojení
zaujimavy efekt
Odpovědět0  0
didrik (775) | 3.1.201318:33|Jabko
[QUOTE=Tremor­]Děkuji za všem komenty a pro fkilla: Nevím jak přesně jsi to myslel, ten ten odraz je skutečný, dokonce jak píšeš z naleštěné černé podložky.­[­/QUOTE­] Tak to sa ti ospravedlnujem ­(: myslel som si ze sa to takto nemoze odrazit a to co vidim je vysledkom postprocesu ­(: V tomto pripade je to vyborne!
Odpovědět0  0
didrik (775) | 3.1.201317:02|Jabko
Ahoj, vyzera to sice atraktivne, ale ten odraz sa vobec nepriblizuje realite, v ktorej by jablko bolo polozene na velmi nalestenej lesklej ciernej ploche |: Ale to je jedina vycitka, inak by to bola pekna kompozicia a nasvietenie.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 3.1.201311:21|Do neznáma .II.
[QUOTE=Pababi­]Rozumím Ti, jen bych tam musela probourat druhé okno víš?:­) Ale s tou HO máš pravdu.Díky.:­)­[­/QUOTE­] Vsak co by clovek nespravil pre dobru fotografiu :D ...som bol v tom ze si odpalila externy blesk mimo telo ­(:
Odpovědět0  0
didrik (775) | 2.1.201319:45|Do neznáma .II.
Ahoj, pekna seria. Ciernobiela sa tomu velmi hodi. Snad len, ze by to znieslo vacsiu HO ­(vpravo­), popripade opacne nasvietenie schodov: hore svetle, dole schodmi tmave :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 1.1.201319:09|Večerní sad
Tieto dve posledne pridane su naozaj dobre ­(:
Odpovědět0  0
didrik (775) | 1.1.201315:13|Pred západom
Caute, diky za zastavenie. Fotene samozrejme do rawu a k vysledku dopomohlo HDR, ale to je asi na foto vidiet. Skoda ze v tej dobe som nemal este CPL filter, aj s nim by to mohlo byt zaujimave.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 1.1.20131:40|Rok 2012...
Vsetko dobre do noveho roku aj Vam. Neotrele cartoon spracovanie ozvlastnilo galeriu..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 29.12.201211:54|Čekání
Ja osobne som pochopil fotografiu ako vecne cakanie niektorych dievcat na toho praveho, preto mi aj postproces prisiel vhodny. Budi vo mne dojem niecoho zasleho casom..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 29.12.201211:48|Zimní park
Tato sa mi z novo pridanych paci najviac. Ma atmosferu, hmla sa k tomuto rocnemu obdobiu a ludoprazdnu velmi hodi. Zachytene v pravy cas.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 28.12.201220:04|Čekání
Fajn myslienka a k tomu vhodne zvoleny postprocess. Pre mna dobree
Odpovědět0  0
didrik (775) | 28.12.201219:33|zámecký park 1
Tato sa mi zo serie pozdava najviac
Odpovědět0  0
didrik (775) | 28.12.201216:50|Kalvária
Som rad ze sa paci. Cele je to ladene trochu do temnejsia ­(kompozicne aj tonovanim­), ale kalvaria nie je ziadne ruzove miesto. Oblohu zabezpecil CPL filter.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 27.12.201213:07|p.f.
Dakujem a taktiez prajem vela inspiracie ­(:
Odpovědět0  0
didrik (775) | 26.12.201210:36|Ledeč
Paci sa mi kompozicia :­) Mam pocit ze to trochu pada do lava, ale pritom zvislice na zamku su ok, tak neviem..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 17.12.201220:00|Na samotě
Na mna tato samota posobi ako z nejakeho obrazu. Myslim ale ze podvecer za burliveho pocasia by mi nebolo vsetko jedno :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 16.12.20121:48|
Som rad, ze sa paci ­(­-: Ked som pri foteni chramu objavil tuto scenu, neveriacky som nad takymto kontrastom krutil hlavou. Co sa tyka nazvu, chcel som zvyraznit myslienkove a priestorove prepojenie medzi dvomi snimkami. Na druhu stranu, takto som divakom nalinajkoval moj pohlad na vec ­)­-: Bez nazvu by to bolo este lepsie, ale asi ako samostatna fotka.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 15.12.201216:15|mlhová
Ze ja nikdy nevystihnem takuto atmosferu.. pekne, paci sa mi :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 15.12.201214:36|Hic sunt dracones
Ako divaka ma popis k tejto fotografii dostava do hlbsich suvislosti a pomaha mi vyjadrit presnejsie pocity. Bezutesnost, nepreniknutelnost, trnova cesta. Je to zvlastne, pri niektorych fotografiach sa nielen vystizny nazov, ale aj strucny ci obsiahlejsi popis podielaju na hlbsom pochopeni. A pritom tieto fotografie vobec nie su horsie ako tie, ktore ziaden komentar nepotrebuju. Skor by som povedal, ze casto je to naopak.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 13.12.201217:31|Summer...
Pre mna fajn..
Odpovědět0  0
Ano revival, Birkoph, uvedomujem si ze zverejnenie upravy sa mohlo dotknut autora. Uneseny geometriou snimku som chcel vediet ako by vyzeralo, keby som potlacil vsetko co od nej odputava. Zvyraznenie linii. Ale ine je dat upraveny snimok do diskusie. Ked sa ale viac zamyslim nad suvislostami, napada ma jedna naozaj odvazna otazka: Aky je rozdiel medzi konkretnymi ­(a velakrat detailnymi­) popismi uprav ­(PP, zmien stanovsika a uhlov pohladu a sirky zaberu­), ktore sa bezosporu davaju v diskusiach v internetovych galeriach denne cierne na bielom a medzi uverejnenim takejto upravy? Otazku berem ako vseobecnu a bol by som rad, keby sa k nej vyjadrili aj ostatni. Ja po chvili premyslania dospievam k stanovisku, ze rozdiel je v nazornosti. Dalsia suvisiaca otazka ktoru som si polozil, je o principe fungovania internetovych galerii. Nie je to aj trochu o tom, ze tu nie sme vsetci hotovi a vyhraneni fotografi a davame sem fotografie hlavne preto, aby sme dostali spatnu vazbu? Aby sme videli ine nazory a pohlady na vec a mozno sa aj posunuli ­(tym nenarazam absolutne na moju upravu­)? Revival, trochu sa obavam Vasej reakcie ­- asi bude tvrda, ale myslim ze aj toto su otazky na zamyslenie.
Odpovědět0  0
Mne sa velmi pacia linie, ktorymi su oddelene jednotlive plany ­(popredie, stred, pozadie a aj obloha­), dalej opakujuce sa linie v strednej casti. Spravil som si pre seba ­"panoramaticku­" verziu s custom ratio a vyvazil som bielu do studensia. Teraz to skor vyzera ako pohladnica. Dovolil som ju dat na ulozisko ­[url­]http:­/­/2i.sk­/160985af7c­[­/url­] ­(pre spravne zobrazenie treba kliknut na obrazok)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 8.12.201218:15|Větrný mlýn.
Ahoj, podla mna by foto vyznela lepsie, keby si bol ustupil o krok dozadu ­(odseknuta cast­) a po zaostreni prekomponoval trochu dolava ­(stratili by sa vetvy vpravo a stredova kompozicia)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 8.12.201217:13|Fabian
Ahoj, pekna foto, paci sa mi aj prechod do stratena, vobec mi to tam nechyba. Na co si ale neviem zvyknut pri podobnych fotografiach je totalne zehlenie tvare. ked uz nie je vidno absolutne ziadnu texturu na kozi. to je ale asi moj problem, casto sa to takto robi.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 3.12.201215:20|me self
Cau, kompozicia autoportretu nie je velmi zaujimava ci napadita. Taktiez neviem, co je ten zelenkasty kusok latky za postavou, popripade svetle kruhy v pozadi ­(hlavne ta nad hlavou je rusiva­). Asi to budu nejake lampy ci co. Co sa tyka nazvu, volil by som skor vyraz ­"myself"
Odpovědět0  0
didrik (775) | 2.12.20129:10|Experiment -2
Cau, velmi pekne. pozdaval by sa mi aj stvorcovy orez: trochu hore a trochu viac dole
Odpovědět0  0
didrik (775) | 30.11.201217:38|Podzimní kvarteto
Naozaj pekne farby. trochu mi vadi zelena v lavom hornom pozadi. Keby bolo cele pozadie do fialova, bolo by to mooc fajn
Odpovědět0  0
Prave mi hra Nohavica ­- Az to se mnou sekne a zacal som mat zvlastny pocit z foto aj z popisu
Odpovědět0  0
Satanska biblia, Tibetska kniha mrtvych a Biblia svorne vedla seba na policke :>
Odpovědět0  0
didrik (775) | 24.11.201215:30|Shadow magic
Dobre najdene, ma to fajn atmosferu
Odpovědět0  0
didrik (775) | 16.11.201214:33|Šedesátdvojka
Pripajam sa k Huppovi
Odpovědět0  0
didrik (775) | 15.11.20129:17|Před bouřkou
Suhlasim s Pababi, el. vedenie a este chrom. aberacia na horizonte.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 12.11.201221:25|Cesta
Tipujem ze ten sum je hlavne vysledok postprocesu. HDR PP sum veelmi zvyraznuje.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 12.11.201220:43|...
Cau, vyzera to ako scena z nejakej hry.. Na druhu stranu, nie je nutne davat do galerie uplne vsetko, na com clovek skusa parametre editora.. Vela zdaru vo foteni!
Odpovědět0  0
didrik (775) | 12.11.201212:21|Zrození
Obsahovo sa mi velmi paci. TK a hlavne nepritomnost sumu je naozaj skvele
Odpovědět0  0
didrik (775) | 9.11.201212:20|...
Zaujimave tonovanie, ale nie som si isty formatom..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 6.11.201221:40|Daleká cesta
Podla mna skvele :­-)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 5.11.201220:52|Díra
Ako portal do ineho sveta..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 5.11.201220:51|mystery Stonehenge
V tomto pripade sa mi farby az tak velmi nepacia. spodna cast fotky je na moj vkus prilis tmava a presytena.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 5.11.201220:49|so stretch
Dobre zachyteny moment. Farebnost sa mi paci taktiez.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 5.11.201220:32|...
Dakujem za zastavenie a zanechanie zopar slov.. busy: tu oblohu by som tam musel domontovat, pretoze bola takmer hladka. Ale na druhu stranu, bezne sa to robi..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 2.11.201215:09|Já a samota
parada :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 2.11.201211:45|Když se zešeří
Pekne vidno posledne slnecne luce ­/ tiene na foto, hlavne na listi na popredi. Tie by tvorili paradne oramovanie osvetlenych stromov na pozadi, len ja mam pocit, ze zaberaju privelku cast obrazu ­- takmer celu pravu stranu. Aj keby by boli na mensej ploche, si myslim ze to co ste chceli ukazat ­(Když se zešeří­) by bolo stale dostatocne viditelne.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 2.11.201211:17|U Sněžného
Ahoj, uplne paradna atmosfera. Stromy s cestou a pozadim vyzeraju ako malba. Stalo by za to, vyfotit ich s cestou a pozadim samostatne ­(alebo skusit orez­). Teraz sa mi zda, ako keby mala fotka dve hlavne ­(dolezite­) casti ­(kriz­).
Odpovědět0  0
didrik (775) | 1.11.201213:14|Pohádka o podzimu
Jeeej, ono to ma filtre! A ake vselijakee! :­) vazne. netreba davat do sveta produkty roznych experimentov s grafickymi filtrami. povacsinou su privelmi agresivne a nekuka z nich vela pekneho..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 27.10.201219:41|Podzim?
Ahoj, nad dazdnikom by som nechal trochu viac miesta. Bije mi do oci ze pod nohami je vacsi priestor ako nad dazdnikom..
Odpovědět0  0
Ahoj, trosku viac spodku a menej vrchu...
Odpovědět0  0
didrik (775) | 22.10.201219:51|Ranní mlhová
Tak toto je mooc fajn :)
Odpovědět0  0
didrik (775) | 22.10.201218:38|v lese IV.
Presne to iste som mal aj ja na mysli, ked som ju zbadal..
Odpovědět0  0
didrik (775) | 15.10.201217:36|
Mierna uprava foto a zmena nazvu
Odpovědět0  0
didrik (775) | 14.10.201220:08|:-)
[QUOTE=revival­]To se mě líbí, taková pohodička :­-­).­[­/QUOTE­] Aj mne sa vcelku pozdava, ale urcite by som to nenazval pohodickou. pre mna je to dramaticke az az
Odpovědět0  0
didrik (775) | 13.10.201221:03|
:­) Diky
Odpovědět0  0
didrik (775) | 13.10.20122:08|
Sorry za spamovanie takmer rovnakym obsahom, ale toto je konecne verzia podla mojej predstavy. Predchadzajuce tri su v podstate len take bata verzie. Po rozkliknuti o kusok vacsie.
Odpovědět0  0
No totizto ja som nemal na mysli nejaky konkretny napad, AKO to nafotit, len ja mam z toho pocit, ze ten moment by mohol byt lepsie zachyteny. Paci sa mi, ze je to fotene z jej vysky, ale skusal by som pri foteni rozne uhly, napriklad skusit ine natocenie, posunut hlavu trochu mimo stred, zachytit viac z tela, ale uz vyrazne rozostrene. Mam skusenost, ze tieto stvorenia sa nechaju kludne fotit, pretoze ­"maju v pazi­" co sa okolo nich deje :D Ale samozrejme nehovorim ze je to zle ­- nemam na to kompetencie :)
Odpovědět0  0
Ahoj, ale co ta kompozicia?
Odpovědět0  0
paci sa mi foto, s vodotlacou suhlasim, je to dost rusive.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 15.9.201210:42|X--X
Pekny detail, pekne oramovanie
Odpovědět0  0
didrik (775) | 15.9.201210:32|žebřík
Ahoj, podla mna by si ten rebrik zasluzil vyssi format, takto mi pride maly a tlsty :D ale inak pekne
Odpovědět0  0
Paci sa mi tento zaber, je akoby z ineho sveta. Len sa neviem rozhodnut, ci mi ten stoziar vadi, alebo je to praveze vdake nemu zaujimave :­) Bez neho je to ako v tej rozpravke, za siedmimi horami a siedmimi dolami, bol raz jeden..
Odpovědět0  0
Velmi sa mi paci..
Odpovědět0  0
Posobi to mna tak nejak vytvarne ­(ci ako to nazvat­). inak galeria paradna, uplne iny level.
Odpovědět0  0
didrik (775) | 2.9.201216:40|img.1211
Budi to u mna dojem ako foto z obdobia 1. svetovej vojny. zaujimave
Odpovědět0  0
didrik (775) | 30.8.201222:14|Interference
[QUOTE=revival­]Děkuji Ti za komentář. Je i verze která je více „snová“. Jestli chceš můžeš si ji z této vyrobit v editoru. Tohle otevřeš v editoru a zkopíruješ do druhé ­(horní­) vrstvy, té nastavíš 50 % průhlednosti a pak tu horní vrstvu budeš posunovat ve svislém směru. Posunem o 2 až 4 px a více dosáhneš jiný vzhled a interference nezmizí, nejvýš se zjemní. Pak ještě můžeš zkusit horizontální nebo i kombinovaný posun. Určitě si to zkus :­-­). No a k tomu formátu: čtvercový formát je zde nevyhnutelný protože ta mříž v popředí obsahuje několik malých čtverců. To je zde důvod pro čtverec. Jinak komponování do toho prokletého čtverce jsem si užil až až :­-­).­[­/QUOTE­] Priznam sa, s editormi si velmi netykam. Na vsetko mi zatial stacili moznosti LR alebo predtym Bibble. Ale na tuto upravu fotky som zvedavy, tak sa ju vyskusam podla receptu :)
Odpovědět0  0