21.11.2018, Milan Šurkala, návod

Pokud vybíráte nový fotoaparát, může být dost těžké se v nabídce kompaktů, CSC fotoaparátů a zrcadlovek vůbec vyznat. Proto je zde náš pravidelný průvodce, který vás nasměruje k tomu nejlepšímu, co lze v jednotlivých kategoriích sehnat.

reklama
Sony Cyber-shot HX60 | od: pajanbk  9.7.201813:29
Dobrý den, omlouvám se, ale nějak mi to nejde dohromady. Jsem naprostý amatér a z toho, co zde čtu v různých článcích, mi vychází poznatek nebrat slabou světelnost a přehnané rozlišení. Sony Cyber­-shot HX60 bych podle toho určitě vynechal, ale tady je jako jediný doporučený ­(s vysvětlením­). Když ho porovnám např. s Panasonic Lumix DMC­-TZ25, tak mi Sony nepřijde lepší, ale nevím. HX50 nebo HX60 se dá sehnat do 4 tisíc, TZ25 ještě levněji. Můžu poprosit o radu, s čím HX60 srovnat ve své kategorii ?
Děkuji
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Sony Cyber-shot HX60 | od: pidalin  20.8.20182:48
V týhle cenový kategorii je uplně jedno co koupíte, parametrově jsou ty low end kompakty všechny stejný, lišej se jenom ovládánim a ergonomií a velikostí zoomu, jinak snímače jsou všude stejně mrňavý.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Dostupnost | od: busy  25.6.201810:32
"odstraněn ultrazoom Panasonic Lumix FZ200 kvůli nulové dostupnosti­"

Na Sk a Cz sa stale da kupit ­- cez heureku sa daju nast obchody kde ho maju skladom.

Dokonca jeho cena zacala stupat ­- ale to je dane tym ze v obchodoch s nizsou cenou sa uz vypredal a uz ho maju len v obchodoch, ktore ho ­(pravdepodobne stale­) ponukali za vyssie ceny.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
RX100 VI | od: Puppy8  5.6.201817:20
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Kde nakupovat | od: jonashredblocks  24.5.201810:30
Pokud chcete kupovat levnější těla, tak doporučuju e­-shop Digital24. Já tam kupoval v zimě D7200 za 24500 ­(jinde to měli za 28000, např. Foto Škoda, CZC, Megapixel...­), manželka teď D 77 za 19400, což už je menší rozdíl ­- většinou bývá za 20k. Navíc často přidávají jako dárek dálkovou spoušť, což je super věc. Je fakt s podivem, jak se ty ceny často liší...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Kde nakupovat | od: Kabe  25.5.20185:13
To neni zas tak s podivem....jestli se nepletu, tak oni funguji pouze jako eshop, takze proti Megapixelu a podobnym maji mnohem mensi rezie. Navic ani nemaji kontinualne tak siroky vyber. Tim ale nechci rici, ze by byli spatni :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Žáhopal fujiový | od: lomondra  9.5.201813:31
Na tomhle webu někomu hodně pálí žáha z Fuji, jinak si ten výběr CSC nejde vysvětlit. X­-E3 a X­-T2 by v tom výběru chybět neměly.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Žáhopal fujiový | od: Jirik_H  22.5.201819:29
X­-T2 je daleko dražší něž X­-T20, ale o moc více toho nenabízí. Obrazový výstup je stejný. Prostě poměr cena ­/ výkon už není ono.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Žáhopal fujiový | od: lomondra  1.6.201813:22
Celkem úsměvné napsat, že poměr cena­/výkon je nic moc při ceně 36.000 Kč za špičku APS­-C.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: Žáhopal fujiový | od: Kabe  1.6.201814:19
XT 2 spicka APS­-C?­(neb jsem te spatne pochopil?­) Z jakeho pohledu? Z pohledu parametru?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
5 cestovních fotoaparátů 2018 | od: Peasac  9.5.20189:35
Ahoj, Snad neurazím, ale můj výběr 5ti cestovních fotoaparátů, co jsem dělal vloni ­(ale troufám si říct, že stále v roce 2018 v pohodě obstojí­), jsem sepsal zde.: www.martinsistek.cz­/blog­/cestopisy­/nejlepsi­-cestovni­-fotoaparaty­/
Btw.: ten Ricoh je bomba ;­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: 5 cestovních fotoaparátů 2018 | od: _patrik  21.5.201811:03
Díky, ten odkaz jsem si užil! I další ukázky a info tamtéž.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: 5 cestovních fotoaparátů 2018 | od: snejdy  20.8.201811:29
No, ten výběr mi nepřijde moc super... dva ze tří kompaktů pevné 35mm sklo, to se na cestování moc nehodí, tam to chce těch 24­-70mm. A říct o G9x s 1­" snímačem, že jde o snímač jako ve smartphonech chce skutečně odvahu :­-D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: 5 cestovních fotoaparátů 2018 | od: busy  20.8.201815:07
Pokial tymi smartfonami mysli napriklad taky Panasonic CM1 ... :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Levný univerzál | od: Bivojda  24.4.201819:13
Do 10 tis. Kč doporučujete Pana FZ200 ­(z roku 2012 – což je přeci jen 6 let stará technologie a zkrátka starý foťák­), Sony RX100 ­(taktéž stejný problém­) a Canon G9 z roku 2017.
Který z nich bych si měl vybrat jako univerzální rodinný foťák?
Díky
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Levný univerzál | od: Milan Šurkala  24.4.201819:38
Stáří nemusí nic znamenat, alespoň určitě ne v případě FZ200 ­(u RX100 už to vidět jde­). Novější konkurence není o nic lepší, spíše naopak. Otázkou je, co to u vás znamená ­"univerzální rodinný­". Panasonic je univerzálnější co do objektivu ­(lepší makro, zoom­), ale zase slabší pokud jde o horší světlo. Jako rodinný fotoaparát bych obecně bral asi spíš ten Panasonic FZ200, příp. FZ300.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Levný univerzál | od: PMaXX  14.8.201814:56
Mohl bych se taky přidat s dotazem? Kdysi jste mi Milane poradil D7000 a jsem za ni vděčný co ta už všechno zvládla. Ale už dorostl syn do věku že chce fotit se mnou a já mám rád focení zvířat, na sklo za 40 a více tisíc pro pár fotek nemám, takže chci k zrcadlu doplněk UZ ­- strašně mě láká Nikon B700 nebo P900. Když koukám do doporučených tak Paňas FZ300 a FZ1000 ­- kdybych měl větší ohnisko určitě semtam fotnu i měsíc, zatmění apod, což s 70­-300Nikkorem jde obtížně, ikdyž ořez pomuže.
Který tedy z těch 4 modelů vybrat? je na Nikonech něco vyloženě špatně proč do nich nejít?
Je mi jasné, že se 1400­-2000mm nevyužije vždy,ale zase 600mm u FZ300 je někkdy sakra málo.
Měl jsem pujčeny Canon SX30, ale to co z něj na delších ohniscích leze, no nevim, ale moc pěkné to není :D
Nedá se třeba nějak našidit telekonvertorem aby třeba u FZ300 šlo násobit o 0,7x ?
Tak jako makro s Raynoxem ­- na který nedám dopustit.
FZ2000 už je mimo cenově, ideál by bylo 12 000. ale P900 mě láká :D
Děkuji za radu nebo názor.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Recenze na Canon EOS 77D | od: LeHydrak  23.4.201813:16
Dobrý den.
Rád bych se zeptal, zda plánujete recenzi na Canon EOS 77D. Podle ostatních recenzí a zkušeností jiných by to mohl být dost dobrý fotoaparát a velmi atraktivní konkurence cenově podobnému Nikonu D5600. Ačkoliv na internetu je již několik recenzí na tento fotoaparát, vždy se dívám především na recenze u Vás, protože jsou ucelené a je v nich přesně to, co od recenze vyžaduji a co jiní nemají.
Děkuji tedy předem za odpověď.
PS.: Kam Vás mohu kontaktovat osobně? Zkoušel jsem kolonku ­"Napište nám­", ale nevím jestli je to jen chyba u mně, že nevím kam mi přišla odpověď, nebo odpověď není. Takže i za odpověď na tuto otázku předem děkuji.
S přáním pěkného dne,
LeHydrak.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Recenze na Canon EOS 77D | od: Milan Šurkala  23.4.201813:47
Zdravím. O recenzi se uvažuje, slíbit ji ale zatím nemohu. Smím se ze zájmu zeptat, co od recenzí vyžadujete a co je v těch našich, které nejsou jinde? Pokud jde o kontakt, jednou z možností je soukromá zpráva pomocí našeho diskuzního fóra. S pozdravem, Milan Šurkala
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Recenze na Canon EOS 77D | od: LeHydrak  23.4.201818:54
No, ani sám přesně nevím proč se mi Vaše recenze líbí nejvíce. Asi to bude tím uspořádáním celé recenze ­- vše zařazené přehledně do kategorií, takže když něco ohledně nějakého fotoproduktu hledám, hned to najdu. Vše je podrobně popsané, například u objektivů je krásné srovnání všech vad. Ilustrační galerie ­(tzv. samples­) jsou udělané tak jak si je představuji ­- fotky na každém konci objektivu, fotky v protisvětle, ukázka různých režimů a také si vždy mohu srovnat daný fotoprodukt s jiným protože na stejném místě focení je řada dalších ukázkových snímků z jiných fotoaparátu. Sice se místa postupem času mění ­(například teď mi chybí ten širokoúhlý snímek domečku vzadu, polní cesty vedoucí k ní, po obou stranách pole, vpravo v pozadí město­) ale vždy nějaké srovnání je. Pokud půjdu do detailu, mohu zmínit ukázky originálních videosekvencí ­(ne jen odkazy na YouTube, kde je určitá komprese­), například u GH5 ukázka 10­-bitového videa, ukázky screenů z displeje, pokud má fotoaparát WiFi pro dálkové ovládání z mobilu, tak napsané jestli se dá fotit i v manuálním režimu a je toho mnohem více. Navíc se ztotožňuji z mnohými Vašimi názory které občas do recenzí či článků dáváte.
Takže v tom určitě pokračujte, protože ačkoliv nemám rád když se říká ­"Jste nejlepší­" protože vždy existuje něco lepšího, zde to klidně napíšu, protože jsem alespoň nic lepšího nenašel. Takže; jste nejlepší!
S pozdravem,
LeHydrak.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Recenze na Canon EOS 77D | od: Milan Šurkala  23.4.201819:21
Děkuji moc za podrobný popis. Chci ve větší míře zavést lehce zkrácené recenze, aby se dalo otestovat větší množství produktů, tak mě zajímá, co nevynechávat. Pokud jde o ten domeček, ten by měl být součástí všech recenzí v kapitole Standardní scéna ­(poslední kapitola před galerií­), snad jsem jej někde nevynechal. Kdysi před lety ten snímek býval v galerii, ale už nějakou dobu jej dávám do standardní scény. Ještě jednou díky za popis.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Recenze na Canon EOS 77D | od: Jirik_H  3.5.201812:22
Mě by se líbila možnost porovnání obrazové kvality od různých aparátů vedle sebe. Během různých testů vzniklo hodně fotek pořízených při různých ISO. Jenže porovnávat mezi recenzemi, to není ono. Ono to je na jedné stránce vedle sebe :­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
CSC | od: pa10  29.3.201816:28
Nehladam sice novy fotoaparat, ale len tak zo zaujimavosti som si klikol na CSC, ze co nove. 6x Panasonic, co je prakticky plne predajne portfolio vratane vypredajovej GH4­-ky, jeden zastupca Fuji, jeden zastupca Sony. Napriek tomu, ze Lumixy su moja srdcovka, ten vyber sa mi zda obrovsky nevyvazeny. Ak by sme to vzali podla Panasonicu, teda vymenovanim aktualnych modelov na trhu, tak tam chybaju Sonacke A7 a A9, komplet cely Olympus, Fuji A5, E3, T2, H1 a GFX, Canon M a pre hardcore zakaznikov Xiaomi alebo Leica ci Hasselblad. A ked by to malo byt fakt ako odporucany vyber CSC, tak jeden­-dva pristroje za znacku ­(s vynimkou mozno toho Canonu a moznosti pre hardcore zakaznikov­). Je to len dobre mienena rada, nechapte ma v zlom, aj napriek tomu som si precital vyber rad.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: CSC | od: Milan Šurkala  29.3.201817:22
Jsem si toho vědom. Faktem je, že Panasonic v poslední době nasadil dost agresivní cenovou politiku, které ostatní nestíhají konkurovat. Každopádně chceme více rozšířit testy CSC fotoaparátů, abych mohl lépe posoudit vhodnost jednotlivých modelů. Třeba u Sony A7 jsou ty fotoaparáty poněkud nedotažené, ale dosti zajímavě vypadá A7 III, která přináší super technologie konečně i za příznivou cenu. Otázkou je, jak to bude sladěné dohromady, Sony v tomhle nikdy moc nevynikalo.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: CSC | od: pavel_p  27.4.201813:30
Jako celkem šťastný majitel G80 ­(foťáku není celkem co vytknout­) a staré GF1 souhlasím s příspěvkem výše. V téhle kategorii mají smysl asi 2­-3 typy foťáků a to je DSLR­-like z důvodu ergonomie ­(třeba ta G80­), velká designová a funkcemi nabitá cihla s hledáčkem ­(GX80, GX9­) a malá, levnější cihla pro každodenní nošení a použití téměř výhradně s pancake objektivy ­(protože větší objektiv boří výhodu malého těla a držení není moc pohodlné­). GH série je specializovaná na video, G9 je příliš drahá a má smysl jen pro lidi, kteří už investovali nezanedbatelnou částku do objektivů. Asi bych je nedal mezi doporučené, ale stojící za zmínku ... ale nevím, G80 je proti původní sérii obrovský skok ­(duální IS, odolné tělo­) a jestli je G9 zase o tolik dál, tak bych ji v seznamu i nechal.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Proč jen a6000? | od: Fotograf25  27.3.201813:17
Proč byla v článku zmíněna pouze nejnižší alfa 6000, když vzhledem k ostatním by si zasloužila zmínku i a6300 případně a6500, zvláště pak jako konkurence k lumixům, jenž mají malinký čip?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Proč jen a6000? | od: Milan Šurkala  27.3.201814:13
Nerozumím tomu, proč byste chtěl doplnit zmínku, když ta zmínka tam dávno je. O A6300 a A6500 se tam mluví. Jen mi jejich poměr ceny a výkonu ­(včetně nabídky setů­) nepřijde být tak dobrý, aby měly svůj speciální oddíl.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Proč jen a6000? | od: Fotograf25  28.3.20187:56
Pardon omlouvám, se a sypu si popel na hlavu. Nějak se mi podařilo přehlídnout poslední vety v odstavci v u alfy. Ale z mého pohledu by si a6500 přeci jen zasloužila samostatný oddíl jelikož mi připadá lepší volba oproti GH5, i když sice nenabídne 6k video, ale má větí čip.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Proč jen a6000? | od: Milan Šurkala  28.3.20188:11
Nic se neděje stane se. Pokud jde o A6500, větší čip není všechno. Jde o komplexní zhodnocení fotoaparátu pro cílovou skupinu, tedy i z hlediska ergonomie, samotného ekosystému, doladěnosti jednotlivých funkcí a podobně. Obrazová kvalita je jen jedno z mnoha kritérií. To rozhodně neznamená, že by A6500 měla snad být špatným fotoaparátem, to vůbec ne. Jen si myslím, že by to pořád chtělo trochu více dotáhnout, případně nastavit lepší poměr ceny a výkonu ­(ne jen obrazového­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Kodak v Čechách | od: Opomartin  27.2.201811:28
Zeptám se pana Širkuly na http:­/­/eshop.pixpro.cz­/cs­/foto­/611­-kodak­-astro­-zoom­-az901­-819900012903.html
Oproti Nikonu P900 nabízí uložení v raw, při zhruba stejném rozsahu ohnisek. Jsou nějaké zkušenosti? Nebo se nabídce levných ultrazoomů této firmy raději vyhnout? Kdo jim dodává snímače, procesory a optiku?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: Kodak v Čechách | od: Milan Šurkala  27.2.201811:59
Zdravím. Zkušenosti nejsou žádné, moc bych si od toho nesliboval. Snímače budou s největší pravděpodobností brát od Sony, nicméně ohledně dalších komponent těžko říci. Osobně bych se spíše bál to koupit.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Kodak v Čechách | od: Opomartin  27.2.201814:41
Uvedl jsem to jako zajímavost, doplněk pro nenáročné a lidi co hledí také na cenu. Přeci jenom to rozšiřuje nabídku na českém trhu.
Kvalita bude přeci jen jinde, ale ne každý na to hledí. Dost lidí si to koupilo.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: Kodak v Čechách | od: Puppy8  23.3.20189:50
Dost lidí si to koupilo ­- přitom Nikon P900 stojí 13790 Kč, tahle hrůza 12490 Kč. Krásná ukázka onoho přísloví o tom, jak se nekupováním levných šuntů stává člověk bohatším. Tak za 6000 Kč by to smysl dávalo ...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Kodak v Čechách | od: consider  5.6.20180:02
Však se ten AZ527 těm 6000 blíží...ale ta recenze na AZ901 by mne taky zajímala.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Třída ultrazoom | od: Opomartin  23.2.20181:48
Zeptám se na Sony rx 10, proč je řazena do ultrazoomů, těch 200 mm mám na Nikonu P7700 a tenkrát to byl jen kompakt. Pokud se tu vymezuje tahle třída aparátů oprávněně nejlepší je Sony rx 10, ovšem verze až 600 mm ­( cena tomu odpovídá­). Subjektivně, pokud si půjdu vybrat ultrazoom, tak nejspíš budu chtít přiblížit vzdálené cíle. Např. motýl ­(plachý tvor­) na vzdálenost 4­-6m, nebo ptáček a jiné drobné zvířátko na vzdálenost 10­-15 m. Nebo jako levnou dostupnou věc na makro a telemakro. Na nic jiného ty ultrazoomy nejsou. Pak mi přijde doporučené hodnocení jen pro úzkou skupinku odborníků, kteří si stejně žádný ultrazoom už z principu a z omezení těchto aparátů nepořídí. Tedy pokud bych to posuzoval primárně jako ultrazoomy pro široké masy, tedy právě pro typické znaky a výhody. Pak by první byl Nikon P 900, neb splní to, co si běžný zákazník od této třídy žádá. Tedy pokud porovnám s fz300 Panáku, tak ten selže na výše uvedených příkladech použití. Ono je těch 600 mm 3x méně než použitelných 1800 mm od Nikonu. To je veliký rozdíl a lidem co se poohlíží v této kategorii raw nic neříká a světelnost objektivu jim cíle nepřiblíží.
Tedy za mne by tabulka vypadala takto pro profíky a znalce 1 místo Sony rx 10 iii a iv, a pak už nic, neb Panasonic fz 1000­(velmi slušný kompakt, sotva průměrný ultrazoom­) má mnoho kompromisů, včetně mizerných 400 mm, seťáky na zrcadlovkách mají 450 mm. Pro ty ostatní by prvé místo zaujal Nikon P900 pro jedinečnost objektivu, druhé místo Sony HX 350­/400V za procesor a obrazový výstup, třetí místo Panasonic fz 300 za univerzálnost.
Za sebe mám třídy jen dle velikosti a kvality snímače v kombinaci s procesorem a optikou, neb některé aparáty nejde zaškatulkovat a žijí na pomezí několika hodnocených kategorií. Navíc ještě cena dost ovlivňuje výběr.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Smartphony | od: pjenkys  18.2.201813:47
V kategorii smartphone teda zrovna moc dobře neradíte. Nejsou špatné, to ne, ale co například LG G6, který je už asi půl roku naprosto top v poměru cena­/výkon v highendu a je s dvěma objektivy, nebo mnoho top modelů od huawei, naopak chybí i levnější fotomobily jako Xiamomi A1, a pak tu chybí taky naprosto nejlepší fotomobil sooučasnosti Google Pixel 2, případně iPhone X z Apple světa, minimálně zmínku bych očekával.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: Smartphony | od: Puppy8  19.2.201819:46
Naprosto nejlepší? Ale kdepak ...

Camera head to head: Lumia 950 XL vs Google Pixel 2 XL
http:­/­/allaboutwindowsphone.com­/features­/item­/22562_camera_head_to_head_lumia_950_.php

Low light camera head to head: Lumia 950 vs Google Pixel 2
http:­/­/allaboutwindowsphone.com­/features­/item­/22542_Camera_head_to_head_Lumia_950_.php

A to je ten zobrazovač Google reklam o nějaký rok novější.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Smartphony | od: pjenkys  26.2.201822:13
OK, 950 je hodně dobrá, ale nedá se prakticky koupit a skoro se nedá považovat za smartphone.

Pixel je lepší ve všech situacích, kromě opravdu hodně špatného světla. Za normálních a zhoršených světelných podmínek má věrnější výsledky s více detaily. Ostatně je to vidět i v tom testu. Navíc má portrétní režím, blur lens, photo sphere. A ten portrétní režim je opravdu dechberoucí ­(i na přední kameře­).

A nic to nemění na tom, že doporučení jsou zde prostě trochu zastaralá.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Smartphony | od: pjenkys  26.2.201822:20
Ale souhlasim, že se dá v bazaru sehnat dost levně a pokud si vystačíte s tím málem, co Windows Phone 10 nabízí, tak super koupě.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Smartphony | od: Puppy8  1.3.201818:03
Pro mne je WM10 jediné použitelné řešení. Android je a vždy bude nekonečná bezpečnostní díra a s výrobky Apple jsem mentálně nekompatibilní :­-­)

Jinak právě vyšel další ze zaplacených oslavných článků na Samsung https:­/­/www.dxomark.com­/samsung­-galaxy­-s9­-plus­-review­-premium­-specs­-top­-end­-performance­/ Jen připomenu, že DxOMark nikdy Lumie 950 netestoval, to jen k jeho důvěryhodnosti. Taktéž ­"jásám­" nad tím, jak je ten fotoaparát kvalitní, Cons:

- Loss of fine details in most conditions
- Noticeable ringing, color fringing, and loss of sharpness in the field
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Smartphony | od: pjenkys  2.3.201813:27
Pro vás možná, pro mě nepoužitelný systém a s tou bezpečností to dost přeháníte, zvlášť když se bavíme o Pixelu.

S9 pro mě docela zklamání z fotek na DxO.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Smartphony | od: Puppy8  23.3.20189:56
S bezpečností to nepřehánáním, Android je sračka všechno, včetně Pixelu od Google https:­/­/www.svetmobilne.cz­/jak­-jsou­-na­-tom­-s­-bezpecnostnimi­-aktualizacemi­-jednotlive­-znacky­-telefonu­/6166

Pouze Microsoft a Apple jsou v tomto zcela objektivně seriózní dodavatelé.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: Smartphony | od: pidalin  20.8.20182:51
Všechny mobily fotěj stejně, tečka. ;­-­) Takym ma ňákej ten mobil s dvěma objektivama, jeden širokej, druhej trochu delší a ten s tim delšim ohniskem má tak příšernou kresbu že je to stejně k ničemu a když vidim fotky na Facebooku od lidí co maj drahý mobily, tak ty fotky jsou kolikrát horší než z ňáký 10 let starý nokie. :­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Sony 18-135mm F3.5-5.6 OSS SEL | od: Puppy8  14.2.201813:39
Nový objektiv pro Sony E­-mount APS­-C už je skladem, cenovka 18290 :­-/
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
G80 | od: RiMr  13.2.201811:45
Poznámka k G80, píšete tam: ­"S výše zmíněným objektivem je k dispozici za excelentních 21.000 Kč. I s 12­-60mm objektivem je cena skvělých 25 tisíc Kč.­"
Ale výše zmíněný objektiv je 12­-60mm... Není to za těch 25 sice 12­-60 ale světelnější? Jak máte uvedeno níže u GH5?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: G80 | od: Milan Šurkala  13.2.201812:39
21 tisíc je jen za tělo, 25 tisíc je pak za set s 12­-60mm F3,5­-5,6. Díky za připomínku.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Asi chybka | od: bezvliv  13.2.20188:10
Nejspíše jen překlep, ale ve změnách máte odstranění Fuji X­-T20 a přitom je jak v přehledu pod změnou, tak i ve své kategorii. Nebyl odstraněn spíše starší X­-T10?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Asi chybka | od: Milan Šurkala  13.2.20188:42
Ano, máte pravdu, byla to X­-T10. Chybku jsem opravil. Děkuji za upozornění.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.