Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od emelis (6)
emelis (607) | 7.1.201313:30|Pravda
Moc pěkná !!!
Odpovědět0  0
emelis (607) | 6.1.201323:32|Bluesman
Děkuji .... Ten chlapík za to stál :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 4.11.201214:15|Lucerna
[QUOTE=Kefalín­]Tak já nevím. Ta věž vzadu je evidentně do oblouku. Myslel jsem původně, že se jedná o vypuklost a bylo by dobré tuto vadu objektivu zkorigovat. Lucerna v popředí je ale krásně rovná. Že by ta věž byla skutečně obloukovitá? :­-­) Jinak jo.­[­/QUOTE­]Opravdu, věž je trochu křivá.... mám to tak i na několika dalších fotkách, ale jak jsem zjistila, jen z některého úhlu... Na jiných je věž rovná... :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 3.10.201212:12|Dnes bude svítit
Žáby nemusím, ale tahle je určitě zakletý princ :­-­) Parádní snímek, zvláště to oko je nádherné !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 2.10.201217:27|Zlaté jablko
Asi budu za kacíře, ale kdybych si nepřečetla, že jde o jablko, snad by mě to ani nenapadlo. Nesdílím ani nadšení ostatních, zdá se mi to chaotické. Promiň , ale máš tady mnohem a mnohem lepší fotky. Omlouvám se, ale četla jsem tu dneska, že se bojíme vyjadřovat názory, že nám přece kvůli tomu nikdo hlavu neuřízne...tak jsem to zkusila.:­-­) Jinak ještě dodám, že BW mám ráda. Někdy barva odvede od toho podstatného ...
Odpovědět0  0
emelis (607) | 2.10.201216:29|Tři cíle
[QUOTE=emdes­]Dobře zachycený moment, TK na tu dálku trochu slabší, ale tady to není tak důležité.Název, ten mi nesedí, tady se nabízí příhodnější, “Kdo je rychlejší” nebo, “Kdo tam bude dřív”a podobně.­[­/QUOTE­]Souhlasím , že TK nic moc, byl to moment... Přemýšlela jsem o názvu dlouho, pravda, ale je přece jasné, že pták, který létá v okolí, doletí dřív, než dálkové letadlo, proč se tedy na to ptát ? :­-­) Vymyslet trefný název dá někdy fušku :­-­) ...a díky
Odpovědět0  0
emelis (607) | 2.10.201211:03|Rosnička zelená
[QUOTE=Sykype­]Pěkná fotografie. S focením zvířat mám také pár zkušeností, vím, jak je někdy obtížné fotografovaný objekt vůbec zachytit, a o to víc si proto cením každé takhle povedené fotky Možná, že tím někoho pobouřím, ale myslím si, že je to mnohem náročnější fotografická disciplína, než je například fotografování portrétů či aktů ­- i když právě ty většinou na těchto stránkách vzbuzují největší ohlas ­(povětšinou pouze stačí, když je na snímku polonahá či nahá modelka a o zájem je postaráno :­-D­). A ještě si neodpustím jednu připomínku. Přijde mi trošku divné, když člověk napíše nějaký komentář k fotce a pak ji vůbec neohodnotí. Čeho se lidé bojíte ­- vždyť vám určitě nikdo hlavu ­(v případě nízkého hodnocení­) neutrhne! Je to váš názor, tak se ho nebojte dát najevo!­[­/QUOTE­]Souhlasím naprosto s tímto názorem ­- zvláště s první částí ! Souhlasím i s tou druhou, přestože spíš patřím k těm, které fotky moc nerozebírají. Často bych chtěla , ale....třeba si taky troufnu, když mi tedy nikdo hlavu neutrhne :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 2.10.201210:57|Křížem krážem
[QUOTE=revival­]Dobrá práce, – „plot s něčím“ nebo „něco na plotě“ je často fotografovaný námět. Na plotě může být primárně leccos; ­[I­]povíjnice­[­/I­] na plot rozhodně patří a není s tímto v žádném konfliktu. Z toho pro mne jasně vyplývá že jsem autorem nasměrován abych věnoval větší pozornost skladbě obrazu.A ta je skutečně pozoruhodná. Např.: tvar listu vlevo který tvoří podobný geometrický útvar s okem plotu, jeho jasová závislost se světlou skvrnou v trojúhelníku nahoře a mnoho dalšího. Kompozici však zkoumám komplexně, včetně rozostřených „skvrn“ na pozadí ­(pozoruhodný útvar­), tvaru pavučiny ­(světlé body nevyjímaje­). „Osténky“ na stoncích – rez na drátech také místy připomíná osténky. Kruhy – trojúhelníky, drát – stonek ­(1. tvar, 2. „neživé“ – „živé“­), to jsou další významové symboly. Další už ani nepopisuji :­-­).Je zřejmé že se zde před stisknutím spouště závěrky a při následné jemné editaci přemýšlelo. No ono se určitě přemýšlelo ještě daleko dříve.Obraz mě velice zaujal a přinutil mě abych se oprostil od vlastního názoru.­[I­]Poznámka­[­/I­]: Kdo mě osobně zná ví, že rozhodně nejsem „chladný rozumář“, ale v „jury“ musí být vše podloženo z více hledisek, nestačí říci „líbí“ – „nelíbí“.­[­/QUOTE­]Moc děkuji za komentář , mile mě překvapil podrobný rozbor. Škoda jen, že snímek není kvalitnější, teď mě to mrzí dvojnásob !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 2.10.201210:53|Křížem krážem
[QUOTE=Pababi­]Mě obraz taky zaujal, ale ostré světlo a převod bohužel ne. Byla by to moc hezká fotka....škoda.­[­/QUOTE­]Ano , sama to vidím, mohlo to být daleko lepší ....a dík za návštěvu :­-)
Odpovědět0  0
Ale i bez modrého nebíčka je to krásně barevné :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 30.9.201223:05|Pavouček
tak ten se mi líbí !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 30.9.201223:02|Zvědavost
i mně se moc líbí, se vším všudy :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 30.9.201223:01|Machři
pěkné , taky líbí :­-)
Odpovědět0  0
máte pravdu oba, teď to vidím ­- ach, ten kontrast :­-­) ...a díky !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 30.9.201222:57|Chladné ráno II.
nádhera !!
Odpovědět0  0
emelis (607) | 6.9.201222:07|A letí.
A pěkně :­-)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Sabina­]Jistě by se daly vytknout ty bílá místa bez kresby na peříčku,ale barevně i tvarově se mi líbí­[­/QUOTE­]Přiznám se, že mě to taky dost vadí :­-­( ... A díky !
Odpovědět0  0
Tak to je opravdu povedené !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 6.9.201214:10|Zvědavá
[QUOTE=Sakini­]No jo, FZ150 je prostě na makro king...­[­/QUOTE­]Díky :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 6.9.201214:10|Zvědavá
[QUOTE=busy­]Vynikajuce makro, dobra kompozicia.Bola pouzita aj nejaka makropredsadka ?...a co v tej makovici napokon nasla ? :­)­[­/QUOTE­]Díky ­- v makovici zůstalo pár posledních zrnek máku, myslím, že jí byly k ničemu... :­-­). Ano, byla: DMW ­- LC 55 ­( adaptér DMW ­- LA 5­).
Odpovědět0  0
emelis (607) | 27.8.20121:18|menu na US Open
zvláštní fotka, něčím přitahuje...
Odpovědět0  0
[QUOTE=Sabina­]Povedený abstrakt,líbí­[­/QUOTE­]Nečekaný se šťastným koncem . A dík :­-)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Symbio­]Pekna prihoda, dobra nahoda a vela stastia.Otocil som si notebook hore ­"nohami­" zdalo sa mi to lepsie ­- take priestrannejsie.­[­/QUOTE­]Máš pravdu, když se tak na to podívám... ale ono to bylo takhle, tak mě nenapadlo to otočit... a přitom u abstrakce jsem klidně mohla...
Odpovědět0  0
emelis (607) | 27.8.20120:59|Osamělý chodec
[QUOTE=Pavel Olivík­]...je tam vidět nápad...líbí se mi převod,i když by se dalo ještě i na něm zapracovat...možná zkusit formát čtverce,tenhle styl fotografií si o to říká...o té přeostřenosti už psal Emdes,ale to je takový detail,na kterém se dá určitě zapracovat...­[­/QUOTE­]Děkuji za nahlídnutí a za radu, nenapadlo mě udělat čtvercový formát, zkusím si to.. zapracovat musím nejen na převodu , já vím :­-)
Odpovědět0  0
Téměř pohádkové. Výraz ­" příjemné­" , který použil revival, se mi sem velmi hodí.
Odpovědět0  0
[QUOTE=revival­]Hlavně že se Vám nic nestalo. Podle té fotografie to mohlo být docela divoké. Prima abstrakce.­[­/QUOTE­]Nechtěná a nečekaná. Vydržela jsem já i foťák, a pak jsem byla sama velmi překvapená, co jsem to vytvořila :­-)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Fasko­]­[QUOTE=emelis­]­[QUOTE=Fasko­]Zajímavý příběh zakopnutí.­[­/QUOTE­] Chtěla jsem zachránit foťák a tak jsem ho nepřestala pevně držet :­-­)­[­/QUOTE­] Mohla jsi rozšířit sbírku o FZ 200 :­)­[­/QUOTE­]Nojo, to mě nenapadlo. Třeba by to nějakou změnu chtělo :­-)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Fasko­]Zajímavý příběh zakopnutí.­[­/QUOTE­] Chtěla jsem zachránit foťák a tak jsem ho nepřestala pevně držet :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 24.8.201219:02|Osamělý chodec
[QUOTE=emdes­]Dobrá fotka,uličky mám rád a tady je to oživeno ještě chodcem s holemi.Pozor ale na přeostření a trochu to padá doprava,jinak jak koukám na exif, tak těch panasoniků máte celou sbírku.­[­/QUOTE­]Ano, máte pravdu, je to přeostřené...i s tím padáním, snad se to všechno jednou naučím :­-­) a nebo aspoň se trochu zdokonalím...Panasoniků se mi sešlo víc, pravda, vyhovují mi, ale možná by to chtělo změnu:­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 24.8.201218:48|Divoké husy
Povedlo se !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 24.8.201216:40|Muz s kloboukem
Trošku do zelena to je, ale tím je to právě zvláštní. Líbí se mi to.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 24.8.201213:13|Thermal
[QUOTE=revival­]Dobře objeveno, dobrá hra jasů a stínů. Kombinace oblouků s přímkami = tvarový kontrast. Holubičky = život kontra „beton“. Navrhl bych nepatrně jiný ořez. Dobrá práce.­[­/QUOTE­]Více vlevo a trochu dole ?
Odpovědět0  0
emelis (607) | 24.8.201212:20|Žízeň
[QUOTE=revival­]­[B­]emdes­[­/B­]: Tak děkuji, já když jsem viděl ty hodnoty f=438 při 1­/60, tak jsem už na nic jiného nemyslel než na „stržení“ při expozici.­[­/QUOTE­]Budu se snažit, aby se mi to nestávalo ...a děkuji !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 24.8.201211:41|Žízeň
[QUOTE=revival­]­[B­]jonashredblocks­[­/B­]: Ano, ISO bylo 400, ohnisko jen 78mm a čas závěrky 1­/60. Fyzické ohnisko 78 mm jsem zhruba přepočetl na formát kinofilmu a vyšlo mě něco kolem 400 mm. Neznám velikost čipu tak je to jen odhad. A když se podívám na zvětšenou fotografii tak se domnívám že neostrost je pohybová, – vznikla pohybem fotoaparátu během expozice. Afokalizaci, neboli zaostření mimo hloubku ostrosti jsem vyloučil.Jinak myslím že s ostrostí nebojuješ, jen si stále nemůžeš zvyknout že při plné velikosti fotografie se díváš na „billboard“ ze vzdálenosti 60 cm :­-­).­[B­]emdes­[­/B­]: říkám to špatně s tím přepočteným ohniskem? Tato fotografie přece není pořízena ze vzdálenosti 1,5 metru.My se shodnem prakticky ve všem. Ten nepatrný přesah do neshody je důležitý. Jinak už by to bylo jen „usínání“.­[B­]emelis­[­/B­]: Jasovou kompozicí jsem měl na mysli rozložení jasů a stínů v obraze a nikoli tónování do modra. Ano voda evokuje modrou. Tak to Vám musím prozradit velké tajemství :­-­). Modrá kterou jste použila je „blue“ a ta už je moc teplá. Správně by měla být chladná modrá „cyan­-blue“.Když chceme aby „černá byla černá“ tak do černé musíme přimíchat trochu „cyanu“. Pak je to vedle teplých odstínů v obraze skutečně černá. Barevný obraz pak není „ušmudlaný“. Je dobré to vědět, i když přiznávám že ve fotografii tento trik nepoužívám. Malíři tohle vědí už alespoň 300 let.S tou ostrostí si nelamte hlavu, bylo by škoda sem tu fotografii nedat, vždyť je to i výborná a neotřelá kompoziční studie.­[­/QUOTE­]Pánové, moc vám všem děkuji, že jste ­" Žízni ­" věnovali tolik času. Od každého si vezmu nějaké ponaučení, mám z toho radost a ještě jednou dík !
Odpovědět0  0
Moc děkuji za pochvalu, potěšila. :­-­) Ale na tom čtrnáctitečném si trvám ­- Propylea quatuordecimpunctata ... i když tedy nechápu, podle čeho to vědci počítají :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201213:57|Žízeň
[QUOTE=emelis­]­[QUOTE=emdes­]Proto mám rád ruční ostření u zrcadlovky a slušný hledáček,když nyní fotím s kompaktem tak jsem v některých případech správného zaostření zoufalý.Detailnější záběr u tohoto snímku a kompozice je dobrá. Re: revival ­- právě jsem ctěl vložit svůj komentář,když se objevil Tvůj. Takže se v něčem shodneme.­[­/QUOTE­].­[­/QUZrcadlovku bohužel nemám , navíc to byl fofr, chtěla jsem ­" právě ten moment ­" rychle zachytit, moc času nebylo...zavřené oči, soustředění jen na pití ...nevím, jestli by se pánovi chtělo čekat :­-­)... vidím, že ta ostrost chybí, sama bych byla ráda, kdyby to strniště bylo ostré :­-­)­)...a moc děkuji za komentář­[­/QUOTE­]A ještě jsem to trochu popletla s komentářem, omlouvám se :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201213:55|Žízeň
[QUOTE=emdes­]Proto mám rád ruční ostření u zrcadlovky a slušný hledáček,když nyní fotím s kompaktem tak jsem v některých případech správného zaostření zoufalý.Detailnější záběr u tohoto snímku a kompozice je dobrá. Re: revival ­- právě jsem ctěl vložit svůj komentář,když se objevil Tvůj. Takže se v něčem shodneme.­[­/QUOTE­].­[­/QUZrcadlovku bohužel nemám , navíc to byl fofr, chtěla jsem ­" právě ten moment ­" rychle zachytit, moc času nebylo...zavřené oči, soustředění jen na pití ...nevím, jestli by se pánovi chtělo čekat :­-­)... vidím, že ta ostrost chybí, sama bych byla ráda, kdyby to strniště bylo ostré :­-­)­)...a moc děkuji za komentář
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201213:53|Žízeň
[QUOTE=jonashredblocks­]­[QUOTE=emelis­]Je to tak...ta ostrost, ach jo :­-­(­[­/QUOTE­]Heleď v pohodě, já zrovna s ostrostí bojuji už několik týdnů, takže vím, že to není jen tak :­) Jinak i další fotky v galerii máš pěkné, jen tak dál.­[­/QUOTE­]No jo, nejsem zkrátka ten typ, co si vyhraje s jedním snímkem celou věčnost...takže nebojuju jen s ostrostí :­-­). Ale fotím moooc ráda :­-­).
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201213:49|Žízeň
[QUOTE=revival­]­[QUOTE=emelis­]­[QUOTE=emdes­]Jo jo,žízeň je sviňa,pro mě by zaostřená tvář byla lepší.­[­/QUOTE­]dík, pro mě taky :­-­)­[­/QUOTE­]Jistě by to bylo lepší, ale ono to zas není tak špatné když je to f=400 mm při 1­/60. Mě zde hlavně zaujala dobrá kompozice snímku a to jak tvarová, tak i jasová.­[­/QUOTE­]Díky moc :­-­) Zkusila jsem to trochu do modra a líbilo se mi to víc , než jen prostě čb. Voda evokuje modrou :­-­) A ta ostrost...já vím...
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201213:40|Žízeň
[QUOTE=jonashredblocks­]­[QUOTE=revival­]Jistě by to bylo lepší, ale ono to zas není tak špatné když je to f=400 mm při 1­/60.­[­/QUOTE­]Asi si se přehlídnul, ISO bylo 400, ohnisko jen 78mm, alespoň co EXIF ukazuje... Jinak pěkná fotka, ale se zaostřením na tvář by to bylo bez chyby :­)­[­/QUOTE­]Je to tak...ta ostrost, ach jo :­-(
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201213:38|Žízeň
[QUOTE=emdes­]Proto mám rád ruční ostření u zrcadlovky a slušný hledáček,když nyní fotím s kompaktem tak jsem v některých případech správného zaostření zoufalý.Detailnější záběr u tohoto snímku a kompozice je dobrá. Re: revival ­- právě jsem ctěl vložit svůj komentář,když se objevil Tvůj. Takže se v něčem shodneme.­[­/QUZrcadlovku bohužel nemám , navíc to byl fofr, chtěla jsem ­" právě ten moment ­" rychle zachytit, moc času nebylo...zavřené oči, soustředění jen na pití ...nevím, jestli by se pánovi chtělo čekat :­-­)... vidím, že ta ostrost chybí, sama bych byla ráda, kdyby to strniště bylo ostré :­-­)­)...a moc děkuji za komentář
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201212:37|Žízeň
[QUOTE=emdes­]Jo jo,žízeň je sviňa,pro mě by zaostřená tvář byla lepší.­[­/QUOTE­]dík, pro mě taky :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201212:20|Okno do minulosti
Snímek přitahuje, líbí se mi :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201211:26|Dráhy
Názorná ukázka toho, co jeden může, druhý nemusí. A ono to asi tak má být. Kdyby se líbilo všem jen to samé, svět by byl nudný... V tomto případě mně to zrno nevadí:­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.201210:50|Stopy staletí
[QUOTE=snopa­]Nechápej moje slova jako útok, nebo něco podobného. Jen mě přišlo líto fajn motivu, s kterým se dalo jistě ještě pracovat. Na místě jsem samozřejmě nebyl a tak nemohu vědět co kde překáželo a rušilo. :­) Já jsem hodnotil ten snímek, který jsi zde prezentovala a takový jaký je. Hodnotím snímky podle toho jak mě dokážou oslovit, je mě jedno kdo je autor, a ty co mě nijak neosloví či nezaujmou nekomentuji ani nehodnotím. Tvůj snímek mě ani moc neoslovil, teda na poprvé, ale když jsem se ještě jednou vrátil, tak jsem měl pocit jakoby tam ­"něco­" bylo, ale autor toho nevyužil naplno. Nerad píši negativní hodnocení, ale právě u takto nevyužitých, nevytěžených potenciálů mě to nedá nenapsat.PS­-Nechci tu být za prudiče ;­) , ale i negativní komentář dokáže nadané a odvážné posunout dál. :­)­[­/QUOTE­]Díky, žes reagoval.Věř, že jsem Tvoje hodnocení nebrala jako útok a je jen dobře, že Ti to nedalo nenapsat. Někdy je i negativní hodnocení lepší než žádné a je to, jak píšeš. Nutí přemýšlet a posouvat se. A to vždycky věci jen prospěje.Takže dík a kdyby někdy něco, tak se toho neboj, budu jen ráda :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.20120:34|Broumov
ano, je to zajímavé, líbí se mi tmavá barevnost :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 23.8.20120:26|Radobýl
Ač mám ráda čb, také bych nechala barvu, postavy lépe vyniknou. Snímek zaujme na první pohled, líbí se mi.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.201223:33|Stopy staletí
[QUOTE=snopa­]Ano schody opravdu pěkné, zajímavé, ale kompozice už nikoli. Přijde mě to ­"cvaknuté bez nápadu a invence autora. ;­)­[­/QUOTE­]Co na to říct ? Ty schody mě zaujaly, chtěla jsem právě jenom je....Poraď, prosím, jak bys to udělal, aby to bylo kompozičně lepší. Zprava to víc nešlo, zepředu by bylo vidět to, to jsem fotit nechtěla.... Ráda přivítám radu , a to myslím vážně:­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.201223:26|Západ slunce
vděčné a věčné téma.. a pěkně zpracované :­-)
Odpovědět0  0
[QUOTE=jardysa­]prima úlovek :­-­)­[­/QUOTE­]díky :­-­) na zahradě jich bývá málo, byla jsem ráda, že jsem na něj narazila :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.201218:03|Zamyšlený Makak
naprostý souhlas s předešlými názory ..
Odpovědět0  0
[QUOTE=revival­]Dobrý snímek a ohledně kompozice podobně jak napsal ­[I­]Symbio­[­/I­]. Obraz se zprava otevírá „před prvním sloupem“, nebo také jinak „do prvního sloupu“. Měl by se otevírat až za sloupem nebo správněji za celou řadou sloupů. Změna stanoviště by byla ideální řešení. Pak by do „dvora“ bylo vidět jen prostřednictvím zrcadel. To by byla nádhera. Jen chci ještě říci že si takové drobné nedostatky v cizích obrazech automaticky „odmýšlím“ a vnímám je jen okrajově.­[B­]Symbio­[­/B­] napsal:Vzdy sa to lahsie povie, ked clovek vidi nejake foto ako ked to ma urobit sam priamo na mieste. Tiez vacsinou pridem na mnoho veci az doma pri pc.Ano u vlastních obrazů se při fotografování soustředíme na mnoho jiných věcí, takže je pravděpodobné že mnohé unikne naší pozornosti. Dlouhodobá praxe to prý řeší. No a já na to zpravidla nepřijdu ani u PC.­[­/QUOTE­]Děkuji za návštěvu, máte pravdu, sama cítím, že ty sloupy nejsou ­" ono ­"... Taky by se mi líbilo vidět dvůr prostřednictvím zrcadel, při focení jsem si to vůbec neuvědomovala, lépe řečeno, ani mě to nenapadlo. Jsem ráda za každou radu, člověk pak u dalších snímků víc přemýšlí.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Fasko­]­[QUOTE=emelis­]Máš pravdu, měla jsem udělat krok nalevo, to jsem si uvědomila, když jsem viděla odraz v obrazech...ale pozdě.. Koš mi taky dost vadí, ale netroufla bych si s ním hýbat... Když jsem zvýšila kontrast, dveře úplně splynuly. Měla jsem tu snahu, taky jsem si to uvědomila...Dík za radu, každá je dobrá a chybami se člověk učí. Možná, že teď, až půjdu fotit někam, kde mi bude překážet odpadkový koš, troufnu si ho dát na chvíli stranou:­-­).­[­/QUOTE­] Na ty odpadkové koše bych se pokusil použít nějaký nástroj na chytré vymazání, ale nevím zda by to na výsledném snímku v tomto případě nebylo poznat.­[­/QUOTE­]Přiznám se, že s tím mazáním jsem na štíru, třeba se jednou zdokonalím a troufnu si :­-)
Odpovědět0  0
[QUOTE=kominor­]To se mi moc líbí :­-­)­[­/QUOTE­]děkuji:­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.201211:02|Nejblíže Zemi
Tremor: Měsíc fotím zásadně z ruky, nedělá mi to problém, jednou jsem to zkusila se stativem a spíš mi překážel :­-­). ISO mi taky vychází 200 a to ostatní podobně .
A díky všem za návštěvu.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.201211:00|Nejblíže Zemi
busy: Ano, s Panasonicem to jde docela dobře bez stativu...Máš pravdu, není to ostré, zvlášť při zvětšení, lepší než úplněk je fotit Měsíc v jiných fázích, tam vynikne docela dobře kresba. Ale tento byl výjímečný, byl to Superměsíc, tak jsem neodolala.
Odpovědět0  0
Máš pravdu, měla jsem udělat krok nalevo, to jsem si uvědomila, když jsem viděla odraz v obrazech...ale pozdě.. Koš mi taky dost vadí, ale netroufla bych si s ním hýbat... Když jsem zvýšila kontrast, dveře úplně splynuly. Měla jsem tu snahu, taky jsem si to uvědomila...Dík za radu, každá je dobrá a chybami se člověk učí. Možná, že teď, až půjdu fotit někam, kde mi bude překážet odpadkový koš, troufnu si ho dát na chvíli stranou:­-­).
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.20120:32|Cítění
řekla bych, že to okouzlení je ze snímku cítit :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.20120:17|Cítění
Moc pěkné a zajímavé, ale kdyby tam byly ty dva prstíky celé, bylo by to ještě lepší :­-­) Výhodou je, že se člověk soustředí spíše na tvář, takže je to vlastně asi jedno :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 22.8.20120:13|Nejblíže Zemi
tak nějak to je :­-­) ... ale bez těch loktů ­- to se udržet nedá, naopak, je to horší, alespoň pro mě ... Zkrátka nadechnout a nedýchat :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201222:03|Zima v parčíku
Jsem ráda, že jsem se vrátila i ke starším fotkám. Tato za to opravdu stála :­-)
Odpovědět0  0
Tak vida, jak prosté :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201220:46|Svítání
Máš pravdu, pavle­-p, dráty se moc nepovedly ... a děkuji :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201217:21|Nejblíže Zemi
:­-­)­), zkus to rovnou, neztrácej čas s melounem :­-)
Odpovědět0  0
Taky se mi líbí ... ale možná, možná, kdyby tam ten poslední byl... :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201216:53|Nejblíže Zemi
I já to fotím bez stativu:­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201216:50|Prožívání III.
Taky jsem fotila jazzový festival, ale byla poměrně tma a zakouřeno, takže nic moc. Tento snímek je moc pěkný.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201216:47|Nejblíže Zemi
Taky nemám žádný zázrak , jen pokusy :­-­) . A dík za návštěvu !
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201216:36|Sofie
Tak ta se mi tedy líbí !!!
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201216:07|Jeden jako druhý
Díky, Fasko :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 21.8.201213:33|Figurka...
ano, je nádherná :­-)
Odpovědět0  0
jedním slovem ­- nádhera :­-)
Odpovědět0  0
tipuju to na vosíka, ten chlupatý není :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201223:52|Ve spirále.
jednoduché, čisté, moc se mi líbí :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201223:40|Pohlad do udolia
pěkně poskládané :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201223:30|Jeden jako druhý
Někdo monotónnost rád nemá, mě ale někdy přímo uchvacuje a nutí k focení :­-­). Dík za milý komentář.
Odpovědět0  0
Mám ráda fotky starých uliček, ráda jsem si tuto v Luxemburku prohlédla :­-­). Líbí se mi.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201223:18|Nikdo nevzpomíná
revival komentuje báječně, ale i od Tebe se to dobře čte :­-­). Díky.
Odpovědět0  0
moc pěkný snímek s kouzelnou atmosférou :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201222:20|ZOO sup
prostě pěkné :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201222:19|ZOO Raroh
velice pěkný snímek
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201221:18|...
I mně se snímek moc líbí :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201221:15|Naduta
naduta, ale snímek velmi pěkný :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201220:50|Nikdo nevzpomíná
Ale i to ­"jenom čtení ­" potěší a povzbudí, za což děkuji :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201220:41|Nikdo nevzpomíná
revival: velice děkuji za překrásný komentář . Dostal mě !!!
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201220:02|Úprk ....
na zvlněné krajině je to zvlášť pěkné :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201219:56|Do dialky II
revival má pravdu, nemusí být vždy modro :­-­) a přesto může být pěkně...
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201219:15|Ranní rybaření
souhlasím se všemi, skvělý snímek.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201217:43|Stopy staletí
revival : také moc děkuji :­-)
Odpovědět0  0
dobrýý :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201210:14|Makové stařenky
Symbio, skončí všude po zahradě, nejsou bohužel do závinu :­-­(­(. Ale příští rok bude všude červeno a bude to potrava pro duši, i to je dobrý konec :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 20.8.201210:09|Stopy staletí
Symbio, díky moc, komentář potěšil.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 19.8.201214:26|Makové stařenky
dík za krásný komentář :­-­) ....A taky věřím ve šťastné konce....
Odpovědět0  0
emelis (607) | 19.8.20121:15|Zamysleni
taky se mi velmi líbí ...
Odpovědět0  0
emelis (607) | 18.8.201221:54|Na hradě
pěkné, moc pěkné :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 17.8.20121:31|dscn3464
pěkný, líbí se mi :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 17.8.20121:29|Po dešti
děkuji oběma :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 17.8.20121:28|Kolejiště
Nepatřím k těm, kdo by mohl radit, co a jak přesně udělat, aby byl snímek dokonalý.... Chci jen prostě napsat, že fotka se mi líbí, mám ráda tento typ snímků.
Odpovědět0  0
emelis (607) | 16.8.201215:30|Začátek a konec
ač bodlák, obrázek je celkově velmi optimistický, líbí se mi :­-)
Odpovědět0  0
emelis (607) | 16.8.201213:55|Takova jedna lod
i mně se líbí :­-­) A nejen ta loď, ale celý snímek.
Odpovědět0  0