Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Dsc - hx5 - sony

qteck (6)|20.11.2010 16:25
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli existuje nějaká cenově stejná vykonnější (možnosti manuálního nastavení, kvalita snímku, redukce šumu, video full HD) alternativa. Chtěl bych s tím natáčet amatéérské hudební videoklipy, fotit umělecké fotky, především děvčata (podobně jako v místní soutěži), ale taky scenérie.

Jsem začátečník a dosti mně to baví, bohužel na zrcadlovku peníze nemám a tak se mi zdá lepší koupit dražší kompakt, než nejlevnější zrcadlovku. Kvalitní zrcadlovky, zdá se mi, začínají na 20 000, to je ovšem pro studujícího mlaďase slušná rádna přes prsty.

Jako vhodný kandidát vypadá tato fotomašina:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]

Oproti jiným má výborné video, ukázkové snímky také nejsou nejhorší.

Mám docela strach; koupím ho a bude fotit blbě, 7 klacků vyhozených... Někde jsem četl, že pokud člověk není uplné vemeno může udělat fotku i s obyčeným fotoaparátem, což zní dobře, ale vzhledem k tomů, že záleží na množství obrazových bodů, tedy kvalitě obrazu, mně u stejného snímku trumfne 20 000 zdrcadlovka? Budu se moct vůbec učastnit nějaké soutěže, například té co probíhá zde (o ženské kráse). Co jsem četl, tak si tam kritici stalé šuměj z nadměrného šumu. Ten však tento aparát eliminuje lépe, než jiné kompakty, podle recenzí.

Ještě bych rád rozpoutal diskuzi o GPS, která je integrována ve foťáku. Není to zbytečné? Myslel jsem si, že by mi to mohlo pomoct, kdybych se ztratil na cestách, jenže v tom nejsou mapy, ta GPS zapíše pouze aktuální pozici a výšku nad mořem.. K čemu to je? Dle mého názoru k h.... (tak vulgárně, protože je díky úplné zbytečnosti o minimálně 1000 dražší).

Tak co říkáte? Děkuji :-).
Milan Šurkala (3381)|20.11.2010 17:25