Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakty: pomoc s výberom

Neregistrovaný (0)|9.2.2011 19:14
Tazatel: zuzana

Znění dotazu: Dobrý deň. Chcela by som vás veľmi pekne poprosiť o radu. Som fotograf-amatér, preto by som potrebovala fotoaparát, ktorý má dobrú automatiku(kým sa naučím používať voliteľné nastavenia), má optický stalilizátor obrazu, minimálne 10x optický zoom, robí nerozmazané fotky pohybujúcich sa objektov pri umelom osvetlení(napríklad tenistov v športovej hale), videá v HD kvalite so zvukom a kde baterka aj čo to vydrží. Veľmi sa mi páči fotoaparát Canon PowerShot SX30 IS, ale podľa toho, čo som čítala, má príliš veľa megapixelov na primalý snímač. Je to aj v tomto prípade veľký problém alebo sa s tým výrobcovia dobre popasovali? Alebo by ste mi vedeli poradiť nejaký lepší kompakt? Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Milan Šurkala (3381)|9.2.2011 19:56
Kompakt, ktery bude pri umelem osvetleni na vetsi vzdalenost (s 10x zoomem) fotit nerozmazane tenisty? Zapomente! Takovy kompakt neexistuje a zadny se Vasim pozadavkum ani neblizi. No, mozna Fuji S200EXR by mohla zvladnout jakz tak neco trochu vyfotit (ale nema HD video). Jinak tu jsou profi kompakty, ale tam je minimalni zoom. Musite prehodnotit sve naroky, nebo se poraaaadne placnout pres kapsu a koupit poradnou zrcadlovku.
Neregistrovaný (0)|11.2.2011 18:38
a keby mi viac záležalo na kvalite fotografií urobených za umelého osvetlenia ako na veľkosti zoomu tak aké fotoaparáty by ste mi odporučili? Ďakujem za odpoveď
Milan Šurkala (3381)|11.2.2011 19:12
Canon S90/S95, Panasonic LX3/LX5, Samsung EX1, Olympus XZ-1, mozna jeste Canon G11/G12 a Nikon P7000, tyto uz ale moc dobre pro takove podminky nejsou. Canon S90, G11 a EX1 nemaji HD video, u LX3 je diky absenci zoomu video neprilis dobre, byt je HD.
amareto (1)|12.2.2011 17:27