Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 13 z 13

Téma: Nikon D90

Nováček
    Registrace
    Mar 2012

Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat někoho kdo tomu rozumí více než já, jest-li je Nikon D90 s objektivem v setu 18-55 mm AF-S VR nejlepší volba. Moje cenové možnosti jsou pouze 18.000 Kč. Fotím vše možné (rodinné fotky, přírodu, stavby). Nejsem úplný začátečník s focením už jsem se zrcadlovkou pracoval. Předem děkuji za odpovědi.
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    Feb 2012

Ahoj, urcite to spatna volba neni Nikon D90 je dobry fotak. Jen bych pridl 1000kc a vzal ho prozacatek s univerzalnejsim objektivem 18-105, ktery vam dle me bude postacovat delsi dobu nez 18-55mm. A v budoucnu se taky neztrati kdyz budete potrebovat univerzalni objektiv.
    A jinak mozna bych se podival v bazarech tam se da kolem 12000 sehnat D90 i s objektivem ale vetsinou bude uz bez zaruky

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele Rellik
    Registrace
    Aug 2009
    Fotografií
    16

Citace Původně odesláno od treff Zobrazit příspěvek
    Jen bych pridl 1000kc a vzal ho prozacatek s univerzalnejsim objektivem 18-105
    Svatá pravda. Osobně mám právě tuto kombinaci.

Občasný diskutér Avatar uživatele Gamilena
    Registrace
    Dec 2011
    Fotografií
    76

Ahoj fandím sice Canonu,ale Nikon D90 s objektivem 18-105 ja dobrá volba.

Nováček
    Registrace
    Jul 2011

A není lepší vzít set s D5100. Je to zhruba za stejnou cenu a ta D90 je už přeci jen vývojově trochu stará, vyrábí se tuším od roku 2008. I když D90 byla vyšší třída. Tohle mě tedy hodně zajímá. Co na to zkušení fotografové a odborníci?

Registrace
    Aug 2009
    Fotografií
    16

Já se rozhodoval pro nákup zrovna když D5100 vešla do prodeje. Nakonec po poradě s kolegy fotografy sem stejně koupil D90. Záleží na tobě... ;-)