Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

SONY HX9V vs. Panasonic TZ30

Hellraiser666 (4)|14.5.2012 16:12
Dobrý den.
Rozhoduji se ohledně nového foťáku. Doposud jsem měl jen půjčený starší Pentax. Rozhoduji se mezi výše uvedenými dvěma, protože mě přijdou tak asi nejvyrovnanější. Který by jste mi doporučili? Jsem amatérský fotograf, fotit budu hlavně venku, občas uvnitř, sem tam asi nějaké sporty (MTBO...to jen když bude koho) a později bych jej uživili i na rodinu (až bude) a také takové ty fotky z výletů apod.... :-) Ale kompaktní ultrazoom chci určitě, takže vím, že někde budu muset slevnit z nároků, ale nemám s čím porovnávat, takže to asi nebude takové hrůza :-)

EDIT:// Ještě mě napadlo, že jestli je snad jiná alternativa, tak řekněte. Ale nic s výměnnými objektivy nechci ;-)

Děkuji za vaše rady
janfl (1)|15.5.2012 12:23
Dobrý den. A co takhle Olympus SZ-31? Vybíral jsem právě z těchto tří a Olympus mně vyšel jako jasný vítěz. Osobně jsem měl všechny tři doma na 1den a testoval jsem. Záleží samozřejmě na použití, já mám kompakt jako alternativu k zrcadlovce když se s ní nechci tahat třeba na dovolené nebo někde na výletě, používám ho hlavně na rodinné foto a tento foťák mě na tyto účely nadchnul, fotky z něho dělám max. do velikosti 13x18 bez nějakých velkých výřezů. Krásně se drží, je rychlý, fotí dobře i makra, o Olympusu jsem nikdy neuvažoval a dopadlo to takto. Jinak bych ve vašem případě uvažoval o nějakém PENu od Olympusu (případně NIKON atd.), myslím že na vaše focení je to lepší varianta než kompakt s možností dalšího rozšiřování, velikostně už není o tolik větší.:cool:
Hellraiser666 (4)|15.5.2012 13:45