Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Ultrazoomy Panasonic - výběr ze starších modelů

Lenok (4)|5.5.2014 12:28
Zdravím a prosím o radu někoho znalého. Chci si koupit jeden ze starších modelů ultrazoomu Panasonic Lumix a jsem na pochybách, který vybrat. Jedná se o tyto modely: Lumix FZ28, Lumix FZ38, Lumix FZ48, Lumix FZ100.

Jsem amatér fotící většinou na automat, ale určitě bych se, kdyby to bylo možné, ráda naučila i něco málo nastavit manuálně. Fotím převážně za denního světla v přírodě, rodinnou klasiku - děcka, psíka, většinou v pohybu, občas i něco uvnitř.

Předem vám děkuji za rady a případná doporučení.
Lenok (4)|5.5.2014 13:45
Anebo pak nový FZ62 nebo Nikon coolpix L830.. Nebo něco v této cenové relaci.
kultus (1295)|5.5.2014 17:27
A jaky je cenovy strop? jestli mas mensi ruce a chces neco mensiho a lehciho, tak jsem tedka kupoval Canon SX510. Neni to sice zadny zazrak, ale v tehle cenove kategorii a navic v kategorii UZ neni zadny aparat zarici, nicmene nefoti tak spatne, pokud nebudes prozkoumavat kazdy pixel...pro prezentaci na pocitaci nebo TV staci. Pri vyberu jsem byl dost otraven prepixelovanymi snimaci a nevalnou opt. kvalitou napric vsema znackama, takze vyber neni lehky. Desne fotky mi prisli hlavne z Fuji modelu...pritom ty drazsi fujiny nejsou az tak spatne...
Lenok (4)|5.5.2014 19:10
Děkuji za tip. Můj cenový strop je tak do 8 tisíc (moc by se mi zamlouval Lumix FZ200, ale ten už je nad mým limitem bohužel). Je mi jedno jestli bude foťák malý nebo větší, jde mi jen o to, abych měla v albu fotky, které budou mít pěkné živé barvy, nebudou "vyblité" a budou přiměřeně ostré. Rozhodně neočekávám v této kategorii žádné zázraky a jak píšeš - každý pixel rozhodně zkoumat nebudu, já ani nějaké jemnější rozdíly nepoznám :)
Milan Šurkala (3381)|5.5.2014 19:23