Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 27

Téma: Nastavení přístroje - velká světelnost

Nováček
    Registrace
    Feb 2007

Dobrý den,
    ve focení jsem amatér (teprve začínám) a chtěl bych pomoci, jak nastavit fotoaparát Nikon Coolpix P330?
    Zatím fotím většinou na programovou automatiku a mám s ní problém, že většina fotek (vyfocených venku, obzvlášť teď ke konci léta) je hodně přesvětlených, mají přepaly - např. tady mám 2 fotky na ukázku - ta obloha. Snažím se fotit se sluncem za zády.
    foto 1
    foto 2

Můžete mi tedy poradit, jak navést k nastavení přístroje tak, aby na fotkách nebyly přepaly (obloha, slunce), resp. fotky nebyly celé přesvětlené? Jedná se hlavně o venkovní fotky sportu.

Napadlo mě použít vestavěný ND filtr, ale ten zas prodlužuje čas uzávěrky a fotky nejsou ostré.

Děkuji za rady.
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík Digimanie
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    11

Zkusit nastavit celoplošné měření expozice, nebo třeba mínus 1/3 EV... Vůbec projít celé nastavení menu a nefotit na automatiku. Pro sport režim S a na zbytek A (pro začátek).

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele Rellik
    Registrace
    Aug 2009
    Fotografií
    16

A ještě bych doporučil prisvítit bleskem - http://www.digimanie.cz/galerie/show...ageuser=284812

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele jozkopower
    Registrace
    May 2011

- foť do RAW, niečo sa dá zachrániť i v jpg : L original - P po úprave
    Připojené obrázky Připojené obrázky Klikněte na náhled pro zobrazení v plné velikosti 
Název: 2014-09-Fil_08-Silherovicky_slausek.JPG 
Zobrazení: 166 
Velikost: 277.6 KB 
ID: 1197   Klikněte na náhled pro zobrazení v plné velikosti 
Název: upravený.JPG 
Zobrazení: 155 
Velikost: 722.5 KB 
ID: 1198  

Nováček
    Registrace