Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 4 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 60

Téma: Sony RX 100 - obrazová kvalita

Nováček
    Registrace
    Sep 2014

Ahoj všem, jsem vcelku fotografický laik, ale po obecné chvále na RX100 jsem od ní možná čekal něco jiného, mohli byste zhodnotit pár snímků jen čistě z technické strany? Jsem jen šťoural a míra detailů je ok? Někde mi přijde, že to na stranách dost ulétává..

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...3/DSC01157.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...3/DSC01178.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...3/DSC01209.JPG

- to může být makro při cloně 1.8 opravdu tak špatné?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...3/DSC01370.JPG

děkuju předem každému, kdo na fotky koukne a řekne ať už tak nebo tak, třeba jen trpím stihomamem.
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík Digimanie
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    11

Nejslabší mi přijde pravý dolní roh, levá strana je taky docela mazanina. Makro zaostřilo někam do neznáma. RX100 jsem v ruce neměl, ostatně jako většinu aparátů, ale rozhodně bych od ní očekával víc. Pro posouzení by byl vhodnější RAW, takhle může záležet na síle odšumu nebo co vše lze nastavit v menu...

Obyvatel Digimanie
    Registrace
    May 2006

Ten fotoaparát je skvělý. Testovací obrázky nejsou dost vypovídající:
    1) Fotit makro s jakýmkoli přístrojem na plně otevřenou clonu nemůže dopadnout jinak než velmi špatně. Je to slušně řečeno hloupost. Takhle to nefunguje, ano, takhle to bude špatně vypadat, a je to 100% fotografem, přestože přístroj své omezení má. U kompaktů na menším clonovém čísle vždy počítej s výraznými optickými vadami. není vyhnutí. Dá se to ale řešit a obcházet. Ten přístroj (a vlastně žádný) nebude fotit zázraky rovnou z krabičky.