Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Jaký kompakt do 6 000 Kč?

Fogian (2)|3.11.2014 15:23
Dobrý den,
už nějakou dobu se poohlížím po vhodném, výkonném a pro mě cenově dostupném kompaktním fotoaparátu. Prolezl jsem už hodně recenzí a doporučení, ale jsem laik a potřeboval bych poradit s výběrem.

- Fotím převážně rodinné výlety, oslavy, dovolené, přírodu, děti. Já jsem hračička, takže bych si chtěl občas nastavovat clonu, čas atd. Manželka by zase fotila jen v automatickém režimu.

Cena je stanovená do 6 000 Kč, kterou bych nechtěl překročit. Upřednostňuji kvalitu fotografií před videem.

Děkuji všem kteří na můj dotaz zareagují.
rousini (738)|3.11.2014 18:17
Určité minimální nároky splňuje Olympus XZ-10, osobně bych připlatil za XZ-2, abych o tom po 14 dnech nemusel přemýšlet.
crashpc (541)|3.11.2014 19:16
Potvrzuji to s tím XZ-2. Otázkou je sehnatelnost. Už to není tak slavné, ale s trochou snahy ho asi ještě někde pod 8000 najdeš.
Kissofdark (95)|5.11.2014 12:23
XZ-2 má kamarád a je z ní opravdu nadšený. Seženeš ji ještě na prodejnách Fotolab (na eshopu už jen na dotaz) nebo v bazarech;)
Fogian (2)|5.11.2014 13:33
Díky moc všem za doporučení, půjdu tedy do té XZ-2, děkuji :-)
Wulfgar (3)|1.12.2014 19:10
Dobrý den,
doufám že nebude vadit když se pripojím k již založenému tématu se svým dotazem. Take momentálně vybíráme kompakt do 6000kc. Dnes jsme se byli kouknout do místní prodejny a celkem mě překvapilo že tam mají snad jen 8 foťáku. (nevim co sem čekal ale asi to měli být regály s desítkami přístrojů :-P ) Vše to byly jen Olympusy takže jsem usoudil že se vjenují jen této k značce a proto jsem se chtěl zeptat zda nabídnuté fotoaparáty stojí za koupi popřípadě jestli byste neporadili nějaký vhodnější.