
servis Olympus - moje první zkušenost
O servise Olympus na internetu bylo napsáno dost negativních příspěvků (sice staršího data), ale právě proto mám potřebu se podělit se svou zkušeností, která byla pozitivní.
Jsem majitelem kompaktu XZ-2, který zatím používám k plné spokojenosti, vzhledem k rozměrům je to vymazlený přístroj :-)
Dále jsem byl majitelem (moje manželka) zrcadlovky E-520. Přístroj staršího data výroby s velmi kvalitně provedeným tělem a obrovskými uživatelskými možnostmi nastavení.
Na přístroji se porouchalo fázové ostření. Přes hledáček nešlo udělat ostrou fotku, při použití live view ostřil v pohodě. Co jsem tak hledal a četl, je to docela časté bolístko tohoto modelu.
Nicméně vzhledem k jinak perfektnímu stavu přístroje jsem se rozhodl ho po předchozí konzultaci se servisním technikem poslat do servisu Olympus přímo od Přerova.
Za dva dny se mi technik ozval s tím, že má špatnou a dobrou zprávu.
Špatná zpráva byla, že závadu lokalizovali, ale že vadná součástka již není na tento model dostupná a tím pádem je přístroj jimi neopravitelný.
Ta dobrá (alepoň pro mne) byla, že mi firma Olympus nabídla za cenu nejvyššího servisního poplatku (tělo E-520 - 3250,-Kč) nový přístroj OMD-EM10.
Není to sice zrcadlovka, ale kvalitou výstupu a užitnou hodnotou je to někde jinde než stará E-520. Navíc jsem po něm už nějakou dobu pokukoval, takže jsem nadšeně souhlasil.
Foťák je doma, manželka i já velká spokojenost.
Tímto u mě Olympus získal plusové body, alespoň pro nás to dopadlo ideálním způsobem a já bych Olympusu tím, co jsem zde napsal, chtěl poděkovat :-)
Jsem majitelem kompaktu XZ-2, který zatím používám k plné spokojenosti, vzhledem k rozměrům je to vymazlený přístroj :-)
Dále jsem byl majitelem (moje manželka) zrcadlovky E-520. Přístroj staršího data výroby s velmi kvalitně provedeným tělem a obrovskými uživatelskými možnostmi nastavení.
Na přístroji se porouchalo fázové ostření. Přes hledáček nešlo udělat ostrou fotku, při použití live view ostřil v pohodě. Co jsem tak hledal a četl, je to docela časté bolístko tohoto modelu.
Nicméně vzhledem k jinak perfektnímu stavu přístroje jsem se rozhodl ho po předchozí konzultaci se servisním technikem poslat do servisu Olympus přímo od Přerova.
Za dva dny se mi technik ozval s tím, že má špatnou a dobrou zprávu.
Špatná zpráva byla, že závadu lokalizovali, ale že vadná součástka již není na tento model dostupná a tím pádem je přístroj jimi neopravitelný.
Ta dobrá (alepoň pro mne) byla, že mi firma Olympus nabídla za cenu nejvyššího servisního poplatku (tělo E-520 - 3250,-Kč) nový přístroj OMD-EM10.
Není to sice zrcadlovka, ale kvalitou výstupu a užitnou hodnotou je to někde jinde než stará E-520. Navíc jsem po něm už nějakou dobu pokukoval, takže jsem nadšeně souhlasil.
Foťák je doma, manželka i já velká spokojenost.
Tímto u mě Olympus získal plusové body, alespoň pro nás to dopadlo ideálním způsobem a já bych Olympusu tím, co jsem zde napsal, chtěl poděkovat :-)
Super,to si, kmamo,dobre obišiel. Mam podobnu skusenost s jednou svetoznamou firmou,aj ked sa nejednalo o fototechniku. Zrejme s vedomim,ze "neco podelali" mi ponukli zdarma adekvatnu nahradu,aj ked bol vyrobok po zaruke.
Tak to je absolútne fantastický prístup, dobré vedieť. E-M10 za 3250Kč? Zrejme ich majú na sklade dosť ;)