Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Výměnné objektivy: Co na focení plesu - hobby fotograf

Neregistrovaný (0)|14.1.2016 12:15
Tazatel: Mirka

Znění dotazu: Ahoj koncem ledna fotím ples pro kamarádku, která je pořadatelka. Chce vyfotit průběh plesu (takže dokumentární foto nějaké) a zároveň by ráda i nějaké portrétové fotografie z mini ateliérku.

Jsem hobby fotografka - žádný profík. Chci se zeptat, jaké objektivy jsou nejvhodnější pro focení plesů a co vše potřebuji k miniateliérku.

Děkuji za vaše rady a nápady
pas!k (173)|14.1.2016 12:27
A co mate za fotoaparat ? Bude se vam urcite hodit nejaka klasika typu 18-55 pripadne 24-70 na ff .. a k tomu treba nejake delsi sklo .. nejaka pevna stovka treba .. K odfoceni portretu dvojic staci pouzit v lepsim pripade dva externi blesky na stativu s destnikem .. v pripade nouze aspon jeden .. uplne nejhur budou vypadat fotky kdyz nechate blesk nasazeny na fotaku .. Ovsem tezko takto bez informaci radit .. kdyz ani nenapisete co mate za fotak .. a pripadne co mate za objektivy ktere chcete pouzit
Sakini (1174)|14.1.2016 12:38
S jakou technikou pracujete, a jaké jsou finanční možnosti? To potřebujeme znát jako základ, aby se dalo navrhnout něco realistického.
bystřické (54)|15.1.2016 08:19
já osobně dokumentuji ples 24-70/2,8 na ff + blesk,fotokoutek neřeším,to už bych nestíhal,vybavení na to mám,ale řeším to vše na place,čekám na pěkný úsměv,zajímavou pózu.
fotokoutek-3m plátno,dva blesky deštníkové,ten samý objektiv,portréty?možná,spíš skupinové foto,dobrá by byla i tiskárna na fotky.
na jednom plese jsem viděl borca s fotokoutkem,měl i tiskárnu,laserovou :-),větší mazanice jsem v životě neviděl
ples-4.JPG ples-75.JPG ples-28.JPG
Dan7 (411)|15.1.2016 11:28