Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
11.7.2021, Milan Šurkala, aktualita
Společnost Fujifilm zdaleka nejsou jen fotoaparáty. Zdravotnická divize je významná a nový CEO společnosti se chce soustředit především na tuto oblast. Otázkou ale zůstává, co to bude znamenat pro budoucnost fotodivize.
Puppy8 (1048) | 12.7.20218:58
Nakonec to koupí Ricoh :­-­) Dostane se tak opět ke středoformátu. Fuji APS­-C se sice stále slušně prodávají, ale je otázka zda to má budoucnost. Z jedné strany obrovský tlak FF všech ostatních výrobců, z druhé stále pro určité případy výhodný MFT.
Odpovědět0  0
Choakinek (4846) | 11.7.202120:26
Nicméně s foťákem se mnohem lépe pózuje, než s bílou tabletkou ;­-­).

Takže by foťáky měli ponechat, aby bylo co prezentovat na veřejnosti. Prezentace bílých tabletek ­"nikoho­" nezajímá ;­-­).
Odpovědět1  0
mlsný amatér (786) | 11.7.202122:29
Každou firmu zajímá především to, na čem se dá s minimální námahou maximálně vydělávat. A prášky všeho druhu budou prodejné vždy, což se o fotoprodukci, ať chemické, nebo digitální, říci nedá.
Odpovědět1  1
Choakinek (4846) | 12.7.202118:40
To je otázka. Nyní zcela jistě žijeme v době, ve které se prášky nadužívají. Kdyby se doba změnila, tak by to třeba zrovna pro Fujifilm nebyl tak dobrý kšeft.
Odpovědět0  0
Irving (201) | 15.7.202116:29
Farmabyznys má ale taky jednu zásadní nevýhodu, a to je nejistota. Může se taky stát, že po několika proinvestovaných miliardách dolarů neprojde lék třetí fází klinických testů a máte po ptákách. A starším lékům po určité době končí patentová ochrana a trh vám užerou generika. Pokud se teda nechtějí na generika specializovat, ale tam zase ty zisky nejsou tak vysoké. To už jsou výnosnější medicínské přístroje.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.