Jo a celé ti to padá doprava :-) navíc jsi o tom věděl a nechal jsi to tak být.
Odpovědět0 0
Díky za uznání :-) Do těch Nýřan se bohužel nedostanu. Počkám, až pojede něco kolem nás. Nicméně doufám, že ten nedělní reparát zvládneš na výbornou a dáš sem fotku, ze který si sednu na zadek :-)
Odpovědět0 0
Abychom tedy přešli od planého teoretizování (kecání) u monitoru k praxi: Na svou pravděpodobně poslední jízdu se tato krasavice vydává tuto neděli 7. prosince 2014 z Nýřan do Holýšova. Odjezd je ve 14.35. (Bližší informace na [url]http://www.imcplzen.cz/cz/akce.php[/url])
Zajeď a vyfotografuj tuto lahůdku, máš pravděpodobně poslední šanci! Rád si pořízené fotografie prohlédnu a poučím se, jak toto téma dokáže zpracovat skutečný mistr ve svém oboru. :-))) Jinak jsou naše další diskuze myslím vcelku o zbytečné. Ono je totiž dost často od té teorie k praxi propasně daleko.
Odpovědět0 0
Každá lokomotiva je focená ve fofru, pokud nestojí ve stanici. Stroj je to nádherný, ale tuhle lahůdku si asi budu muset prohlédnout někde jinde :-)
Odpovědět0 0
Děkuji za komentáře a anežur za technickou připomínku. Zkoušel jsem to rovnat a oříznout, ale zdálo se mi to horší. Jinak byla vysloveně tma a mašina jela fofrem. Bylo to na mezi možností FZ45. Po pravdě jsem rád, že ji mám tak, jak ji mám, než ji dají natrvalo do muzea, jelikož nejsou peníze.
Araneře děkuji. Se svoji mašinkou se tvým nádherným fotkám zvířat nemohu rovnat.
Pro Huppa: Foceno ve fofru a za mezních světelných podmínek. Není amputovaná ani křivá - odchylka pouze 1°. Zkrátka není to žádné Báááác Báááác Báááác Báááác.
Odpovědět0 0
Mne to moc dobré nepřijde. Světlo nepřálo, kompo ani prostředí nic moc. Z lokomotivy, i když je hlavním motivem, toho moc vidět není.
Odpovědět0 0
Trochu bych to vyrovnala a ten vršek cca 2cm seřízla. Jinak pěná mašinka.
Odpovědět0 0