reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Instagram přidává nový typ reklam a integrovaný prohlížeč

7.3.2015, Milan Šurkala, aktualita
Instagram hledá nové a lepší způsoby, jak vydělat více peněz a k tomu bude sloužit nový typ reklam. Ten umožní linkovat na weby inzerentů, k čemuž bude sloužit také nový integrovaný webový prohlížeč.
Na základě návrhů inzerentů i samotných uživatelů nabízí Instagram nový typ reklam. Inzerenti chtějí mít možnost použít více obrázků, případně vyprávět příběhy. Naopak uživatelé, které reklamy občas zaujmou (ano, i takoví jsou), chtěli mít možnost získat více informací o inzerovaných produktech. Obě skupiny tak může potěšit nový formát reklam. Ta má formu "kolotoče", tedy čtyř snímků, mezi kterými lze listovat. Inzerenti tak mohou použít až čtyři snímky svých produktů nebo naopak vytvořit krátký příběh ze čtyř obrázků.


Reklamy na Instagramu


Zároveň je nově umožněno dostat se na web inzerenta pomocí integrovaného prohlížeče. Ten ale nemá možnost napsat URL adresu, takže funguje jen pro vstup na zvolené stránky inzerenta. Reklamy budou prodávány na základě počtu impresí (CPM) a nikoli počtu kliknutí. Podle posledních údajů má Instagram 300 milionů uživatelů, přičemž v minulém roce jej v USA každý měsíc použilo 64,2 milionu lidí, což je nárůst o 60 % proti roku 2013.

Zdroj: adage.com, facebook.com
Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.
reklama
reklama