Máš pravdu , ale jen z krátkodobého pohledu. Pokud se podaří nalákat zákazníka na starší výprodejový model fotoaparátu , kde mu dám slevu 30% u ostatních třeba 7-10% . Je jasné že zákazník nezůstane jen u jednoho objektivu, pokud to myslí s focením vážně. Sám a jistě i ty víš, že cena těla je jen zlomkem celkové ceny výbavy. Tudíž by v konečném součtu fy. získala.
Sám jsem využil narozeninové slevy u Olympusu , kde jsem dostal slevu 11 000,- Kč z M1mkII +12-40 Pro. Tak proto se mě slevy pro ostatní 5-7% zdají být směšné. Ale asi to stačí k vyššímu obratu.
Odpovědět0 0
Moc se nepředali aneb jako obvykle.
Odpovědět0 0
tak jako u všech, někde i méně :-((.
Jinak když vezmu cenu za kterou se prodává jinde jak u Olympusu je to nějakých 10% ta sleva. Při cenách u Olympusu je to 18%
Canon má více zboží se slevou a u jednoho skla je to až 23%
Nikon má slevu 5,5% na nejdelší sklo a tuším 7% na foťáky
Smutné , jako uživatel bych si představoval asi 30%
Odpovědět0 0
30 %, to bys chtěl trochu moc :-) U Canonu je problém v tom, že u některých produktů byly navýšeny ceny, takže po cashbacku to je občas za stejnou cenu, někdy i dražší.
Odpovědět1 0