Za poslední rok toho Fujifilm vydal opravdu hodně, tak není divu, že jeho "křivka" stoupá, příští rok může zase být chudší a "křivka" opět klesne. Výcuc Fuji věcí za posledních 12 měsíců...
Fotoaparáty: X-T200 / X100V / X-T4 / X-S10 / X-E4 / GFX100S...
Objektivy: XF27mm F2.8 WR (mkII) / XF10-24mm F4 WR (mkII) / XF70-300mm F4-5.6 WR / XF50mm F1.0 WR / GF80mm f1.7 WR / GF30mm F3.5 WR / GF 45-100mm WR...
Odpovědět0 0
Nepodstatná hra s procenty. Tak má místo 27% procent 12, no a co? Že bude mít za rok 1 nebo třeba 0,01 procent z toho nevyplývá, pokles se může zastavit na 8% a tak to už prostě zůstane.
Nehledě na to, že to může být i sezonní záležitost. OM Digital jako jediná z uvedených společností vyrábí MFT a tyto přístroje mohou být nejvíce preferovány cestovateli. V létě se cestuje poněkud více, než v zimě.
Odpovědět0 0
Kdo to říkal? ... Já jsem to říkal :-( ...jestli má ten nový investor v rukávu tu "tajnou zbraň" o které se všude od prodeje fotografické divize Olympusu mluví, tak teď je ta chvíle jí vytáhnout.
Odpovědět0 1
BCN je něco jako ALZA nebo DATART neboli prodejce spotřební elektroniky a fotoaparáty jsou zastoupeny až na výjimky spíše nižší třídou MILC (APSC a MFT). Prodeje ve vyšší třídě (hlavně FF + APSC MILC) reprezentuje specializovaná prodejní síť Yodobashi (MAP CAMERA), kde to jasně válcuje Sony a Canon, FUJI v menší míře a NIKON + PANASONIC jsou na chvostu. OLY-OMD se zde vůbec nekvalifikuje. Japonská čísla a trendy mohou na něco ukazovat, pro mě nečekaný byl první avizovaný produkt OMD - diktafon. Růst FUJI v nižším segmentu je dle mého názoru neoddiskutovatelný.
Odpovědět0 0
Olympus vždycky dělal diktafony a dalekohledy.
P.S. Oly bych si už nekoupil - po zkušenostech se značkovým servisem.
Odpovědět0 1