Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od piter (5)
piter (1399) | 26.1.201223:05|Drsná planina
chyba trochu vrchu, inac parada.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 26.1.201223:04|vodopády
kvalita nie je az tak dobra, ale fotka pekna.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 26.1.201223:02|KOMÁŘÍ VÍŽKA
trochu to pada a kompo je diskutabilne, ale vo finale pekna fotka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 22.1.20121:50|img 8558
toto je fajn fotka
Odpovědět0  0
piter (1399) | 16.1.201221:47|...žízeň...
klasicky nadpriemer. vyborne makro.
Odpovědět0  0
technicky je fotka fakt namakana. kompo sa mi ale az tak moc nepozdava. na webe mas moc pekne fotky.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 15.1.201221:02|zombie
kompozicne mi nesedi, polovicu pravej ciernej casti by som odrezal. uprava zaujimava a fajn.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 15.1.201220:54|Lovčík hajní
pride mi to ako stalakova fotka. cize fajn :)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 15.1.201220:21|Praha
pekny minimal, paci sa mi.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 10.1.20129:42|Západovka
vyborne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 8.1.201221:24|Jetřichovice II
very fajn.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 8.1.201216:08|...
[QUOTE=emdes­]:thumb Piter,fotka samozřejmě parádní a pro nás suchozemce vždycky nevšední,ale mohl by si vložit i nějaké pobřežní a dokumentární.Určitě i ty pro nás budou zajímavé.;­)­[­/QUOTE­]
mno na doklumentarne foto nejak nemam asi cit abo co, a popravde ani neviem co by som tu dokumentoval... kedysi davno som chcel nafotit turisticke centra v zime, ale nemam na to absolutne cas.
pre vas je mozno plaz nevsedna, pre mna zas nase hory a lesy... ja aby som mohol urobit fotku nejakeho pekneho kopca bez neonovych reklam na prostibuly, musim vyrazit na minimalne 100km cestu.
casom hadam daco cvaknem, ak pojdem na nejaku cestu. ale tu doma mozem fotit len plaze...
Odpovědět0  0
piter (1399) | 8.1.20126:47|Západ slunce
konecne fotka proti slnku co nestratila kresbu v tienoch uplne ­(aj ked trochu hej­). asi by som sa viac sustredil na ten spodok, nebo je nezaujimave a ten strom vlavo to moc nezachranuje.
inac fajn.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 8.1.20126:45|Dušičky
[QUOTE=vidocqcz­]A co se změní po rozkliknutí fotky do rodinného alba?­[­/QUOTE­]
ake rodinne album??

podla mna je to celkom fajn ilustracne foto na dusicky. trochu sa trapim s kompoziciou, ale zle to isto nieje. videl som horsie v novinach.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 7.1.201223:51|Incoming!
veru, vediet sa to musi. poznam tvoju tvorbu a fakt sa mi paci, napriek tomu ze mam radsej ­"cistu­" foto.
tato montaz nie je zla, ale mas ovela lepsie. mam na mysli tie starsie, co tu nechces davdat ;)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 4.1.201223:15|pokus
parada, lepsie ako vysledne HDR. pohrat sa s kontrastom a farbami a mas peknu high key krajinku :­).
Odpovědět0  0
piter (1399) | 4.1.201223:13|Makro 2
[QUOTE=Baader­]Taky se mi líbí a otázka pro autora, jak jsi dosáhl toho oranžového pozadí?;­)­[­/QUOTE­]
pomaranc asi 20cm ­(presne si nepametam­) od stebla pazitky. v kvapkach vidno ;)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 4.1.201223:06|Zapadne Tatry
podla mna pekna fotka, ale podproces asi ziadny. da sa to aj lepsie, urcite, ale upravit. odfotene je to podla mna dobre.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 31.12.201115:50|...
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]No,tentokrát bych řekl,že je to takový nějak nezajímavý.:notsure Asi bych se soustředil spíš víc jen na tu architekturu,páč ta je spíš pro mne zajímavá.A zrovna tento zajímavý objekt je v tomto případě utopen nejen v dolní části,ale i v tom moři nebe.Ovšem vysvětlil jsi zde,že se jedná o starou fotku,kterou jsi vytáhl a předělal.Pak se na ni taky tak dívám,stejně,jako na svoje starý fotky,nad kterými kroutím jen hlavou,jak jsem tohle mohl takhle vyfotit.:D Nic ve zlým Piter:D­[­/QUOTE­]

a tohleto mám na tom rád,ty názory...ne jenom plácání po zádech....­(mě se tu líbí právě ten prostor a ­"křehká­" budova­) i když ve skutečnosti... ;­)­[­/QUOTE­]

Jakýpak plácání po zádech?! Piter,smaž to:D:D:D Ne,neber mě vážně,dělám si srandu:D.Mám už v sobě nějakou tu decinku vínečka a tak se mi ty fotečky zdají být už všecky nějak na jedno brdo.:D­[­/QUOTE­]
hehe, treba si dat. ked nie dnes tak kedy? ja idem na to o chvilu. na zdravie!
Odpovědět0  0
piter (1399) | 31.12.201115:46|...
samozrejme ze je to o nazoroch :­)
Tchutcho ­- viem o com hovoris, tu na digimanii je jedina moja galeria z ktorej nemazem fotky, aj ked boli zle alebo sa s nimi dalo cosi v editore poriesit, len ja som este nevedel ako. Ono je dobre si sem tam pozriet svoje starsie fotky, cloveka to niekedy prekvapi :­)
Stalak ­- pozeram, ze mas pravdu. mam viac spodku, mozem ho tam dat. zabradlie zostane pokrivene a bude to vidno, ale trochu to dvihne tu budovu do ­"deja­". skusim to.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 31.12.201115:10|mezibori
pohoda. vo farbach to nebolo dobre?
Odpovědět0  0
piter (1399) | 31.12.201115:09|dsc 20330
asi by som dal teplejsie farby alebo nieco s nimi urobil, nesedi mi zeleny sneh ci co to je vlavo dole. inac fajn foto.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.12.201111:09|Lichnice
spodok moc tmavy, isto sa to dalo v editore presvietit ;­)
ale kompo bez chyby ako vzdy...
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.12.201111:08|img.1137
fajn. pekne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.12.201111:07|..rozjímání..
na mna trochu moc cervene, ale atmo paradna... a tej nahode o cervenovlasej slecne pri cervenom zapade slnka sa mi nechce verit, isto si tam stal hodiny kym sa postastilo :)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 26.12.201119:56|...loďička...
no vitaj. lodicka je fajn, po rozkliku nema chybu.
Odpovědět0  0
zmontoval si to fakt dobre. dobra praca.
Odpovědět0  0
pada to doprava trochu. inac super foto.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 24.12.201122:19|Amsterdam
skoda toho pleca vlavo dole, inac fajn fotka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 24.12.201121:10|Obráceně?
otocil by som o 180
Odpovědět0  0
piter (1399) | 24.12.201121:08|...
[QUOTE=emdes­]Člověče Ty tam bydlíš? Pěkné to je.­[­/QUOTE­]
hej, byvam tu. dik.
Odpovědět0  0
moj nazor:
tu nie je chyba v HDR, ale v postprocese po HDR. nie je to doostrene, je tam vela sumu a zhora by som to rezal az na format 2:1 ­(ten vrchny mrak az taky zaujimavy nieje­). Rozhodne by som to zmensil. z tych chyb co som napisal prameni ta nekvalita.
oproti inym, zlym HDR je celkom zvladnuta aura ­(dalo by sa aj lepsie­) a farby niesu az tak prehnane presaturovane.
ak smiem poradit, skus si pozriet aj ostatne aspekty postprocesu, nie len HDR a inspiruj sa tymi co fakt vedia ­(nepoznam kvalitne HDR galerie, ale urcite nejake budu ­- google is your friend)
Odpovědět0  0
mhm, na vysku alebo este viac na sirku ­- z vecsej vzdialenosti... a zase tie farby.
Odpovědět0  0
je to trochu presaturovane a pravu aj lavu stranu by som orezal, mozno aj s ludmi zospodu. ale zaujat zaujala...
Odpovědět0  0
piter (1399) | 19.12.201118:59|Únik z prachu
pekna akcia :)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 19.12.201118:58|...
Hupp: tu spinu som si fakt nevsimol, bude sa cistit...
all: dik
Odpovědět0  0
piter (1399) | 17.12.20119:28|Z HOR
prijemna fotka. pekna.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 14.12.20117:55|predd bouri
zaujimave. malinko svetlejsie a bol by z toho pekny wallpaper.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 14.12.20117:53|natěsno
fajn fotka. pravda, sirsie ohnisko by pomohlo, ale aj tak je pekna.
Odpovědět0  0
nema chybu.
Odpovědět0  0
velmi pekne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.11.20119:54|img. 1125
zaujimavy prevod, vyzera ako analog. fajn fotka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.11.20119:36|...
[QUOTE=Hupp­]Není to špatné. Řekl bych, že fotka má spíš dokumentární charakter z toho místa.­[­/QUOTE­]
presne tak, je to uplne prva fotka ked som ten objektiv skusal a rozhodoval sa ci ho beriem alebo nie... dal som ju sem zo samej radosti ze konecne mam sirokac ;)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 29.11.201122:20|Inverze 2
vyborne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 29.11.201122:18|Altánek
uff... skoda tej upravy, miesto aj kompo su vyborne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 29.11.201122:16|rusová
po rozkliku fajn.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 27.11.201115:15|Miror
podarena fotka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 26.11.201122:37|Stromy
zaujimavy prevod, skoda ze treti strom nieje vyraznejsi...
Odpovědět0  0
piter (1399) | 25.11.201119:06|NA HORÁCH
zaujimave.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 25.11.201119:05|už se to žene
presvetlil by som to, inac je to pekne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 23.11.201121:19|...
[QUOTE=Symbio­]Tie farby mi pripadaju na posun bielej. Ak sa mylim daj vediet.­[­/QUOTE­]
z casti mas asi pravdu, ale skor je to tym ze som zabudol pri editovani prepnut z adobergb na srgb...
nezdali sa mi tie farby az take zle, ale zrejme mate pravdu... budem davat bacha nabuduce.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 21.11.201122:52|Soutězka
na ten fullscreen je to pecka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 21.11.201122:16|...
[QUOTE=pavel_p­]Ty kameny pod hladinou jsou pěkné, tohle nevypadá jako Španělsko­[­/QUOTE­]
dik. je to spanielsko ­(katalansko­), prirodny park montseny.
Odpovědět0  0
asi by som volil HDR popripade inu upravu, hlavne presvetlit tiene. inac fajn foto.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 21.11.201120:42|Krajinka z inosveta
pekne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 21.11.201120:41|odpoledne u potoka
pekna fotka. a aj ten ramik sa mi paci.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 21.11.201119:54|...
@Iudex ­- zasuvacie filtre mozem dat az tri bez vinetacie, ak pridas este srobovaci polarizak pred tie filtre, uz to trochu poznat, ale nic nespravitelne.
@Tchutcho ­- no, nie je to nic moc, ten cokin, ale zas na druhu stranu dobre filtre ta vyjdu na nekrestanske peniaze. K setaku je to v pohode, akurat ten ND8 taha do cervena, a to dost. prechodak je v poho. tento mesiac som si chcel kupit sirokac sigma, 10­-20, ale ked som si pozrel, kolko ma budu stat filtre schopnej kvality na ten priemer ­(nejakych 250€ a to nie su spicky ani zdaleka­), tak som sa rozhodol pockat, dosetrit a kupit to naraz. bez filtrov sa zle foti krajinka...
ale zajtra by som mal mat novy variabilny ND filter ­(ND2 ­- ND400­) za nejakych 15€ z ciny :­) behom vikendu cvaknem skusku a pochvalim sa, pripadne odporucim.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 20.11.201122:51|Šumava
nadherny kraj. raz s atam s fotakom vyberiem, dufam. fotka je podarena, aj ked skoda nudnej oblohy.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 20.11.201122:33|...
[QUOTE=Iudex­]Ako tradične vysoký nadštandard. Exif by nebol na škodu ­(na inšpiráciu pre mňa amatéra­).­[­/QUOTE­]
dik. ten exif:
6s, 18mm ­(setak 18­-55­), ISO 100, f22. filtre: cokin p156 ­(ND8­) a p120 ­(jemny prechodak)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 19.11.201117:37|Podzimní les III
pekna fotka.
Odpovědět0  0
podarene
Odpovědět0  0
piter (1399) | 4.11.201117:07|Podzimní plynutí
po rozkliku moc pekne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 3.11.20110:17|img.1026
[QUOTE=revival­]­[QUOTE=piter­]­[QUOTE=emdes­]Re:revival
Ano,tato nálada samozřejmě zmizí,ale mě nešlo o tuto náladu, ale o co nejlepší zobrazení tohoto místa.­[­/QUOTE­]
suhlasim s emdesom, a keby tak tam nebol ten kmen dole...­[­/QUOTE­]

Také souhlasím s ­[I­]emdes­[­/I­], ale nabízí se otázka co to znamená když se řekne: ­[I­]nejlepší zobrazení tohoto místa­[­/I­]. Z jakého hlediska?­[­/QUOTE­]
asi z estetickeho, krajinkarskeho. keby bola ta hmla presvetlena lucmi slnka, podla mna by to miesto na atmosfere len ziskalo.
Odpovědět0  0
suhlas...
Odpovědět0  0
miesto bezdebaty zaujimave, a aj fotka sa mi paci, len technicky je ten zaber nezvladnuty... bolo treba hodne zaclonit, ale znizil by sa cas este vecsmi a bolo by treba stativ. cely ten humbuk by ale za tu fotku stal.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 2.11.201122:22|img.1026
[QUOTE=emdes­]Re:revival
Ano,tato nálada samozřejmě zmizí,ale mě nešlo o tuto náladu, ale o co nejlepší zobrazení tohoto místa.­[­/QUOTE­]
suhlasim s emdesom, a keby tak tam nebol ten kmen dole...
Odpovědět0  0
piter (1399) | 2.11.201122:20|Vyvolená
ani farebnost ani aura okolo striech a veze sa mi nepacia... okrem toho pekna fotka ­(akurat namiesto kacicky by som mozno zvolil iny objekt :­) )
Odpovědět0  0
piter (1399) | 2.11.201122:18|Nový most
fotka je pekna, len by som sa s nou viac pohral v editore.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 2.11.201122:16|Začátek podzimu
suhlasim s Rellikom, ale kompozicia nie je dobre. zlava aj zvrchu by som rezal a ak by bola moznost, pockal by som si na lepsie pocasie ­(nejake oblaky na oblohe pri zapade­/vychode slnka by tu fotku urobili vynimocnou)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 1.11.201111:41|Bouře
zaujimava fotka... tam zo zadu pride koniec sveta. technicka kvalita mohla byt lepsia a aj prevod sa isto dal urobit inac, ale to je individualne. paci sa mi.
Odpovědět0  0
[QUOTE=revival­] Je to takové divné, a fotka je hodně nekvalitní ­(foťák si ostří kam chce atd.­).­[­/QUOTE­]
fotit krajinu je na jednu stranu tazke, lebo treba skoro vstavat, sledovat predpoved pocasia, vlacit viac vybavy ­(stativ, filtre­) a chodit za fotkou relativne daleko. Ale na druhu stranu je technicky menej narocna, mas cas si nastavit kompoziciu, zaostrit ako treba, zmerat cas... a to sa mi na krajinkarskej fotke paci, je to relax. Nie je mozne ze si fotak ostri ako chce, a uz vobec to nie je miestom.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.10.201123:02|Podzimní
pekne miesto, ale posunul by som zaber doprava, aby zabradlie na moste nezacinalo v strede.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.10.201123:01|Poslední světlo
fotka je pekna, ale farebne uletena ­- modre tiene. to by al slo v editore zrobit. pekna sceneria.
Odpovědět0  0
je fakt rozumnejsie prist na jesen.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.10.201122:43|...
[QUOTE=vidocqcz­]No jo, ono je to lehký, když je co fotit :­-­)­[­/QUOTE­]
ja si tiez myslim ze fotit sa da vsade a vsade je to rovnako tazke.
Hupp: zrovna tato vo farbach sa mi moc nepaci. je to myslene ako wallpaper pre tmave temy.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.10.201122:25|img.1025
pekne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 30.10.201111:07|domácí mazel
:­) dobra fotka. slabsia kvalita, ale myslim ze to by sa dalo v editore dohnat.
Odpovědět0  0
zbytocne vela oblohy. pekne miesto.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 29.10.20111:33|Doubrava
pekna fotka. mozno by som to cvakol aj trochu z nadhladu a ukazal zrkadlenie kamenov na kludnej hladine.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 28.10.201121:45|Motyl
[QUOTE=Pavel Olivík­]No kompozičně to celkem ujde,jen ten spodek mi přijde trochu natěsno...Škoda,že nevyšlo lépe to pozadí,na mne až moc tmavé...No focení motýlů není jak fotit krajinky,to Ti jde velmi dobře,ale ono se to časem vypiluje a bude to jen lepší a lepší...­[­/QUOTE­]
to vies, chcel som fotit co bajviac zblizka ked uz som mal ten makroobjektiv :­) ale mas recht, dik za nazor.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 28.10.201117:42|A.K.T.
nevyznam sa v tomto type fotografie, ale vadi mi prepal na hrudi...
Odpovědět0  0
piter (1399) | 28.10.201117:41|...
[QUOTE=piter­]keby nahodou niekto chcel ten wallpaper:
[URL=­"http:­/­/opendesktop.org­/content­/show.php­/Teide+Wallpaper?content=146310­"]http:­/­/opendesktop.org­/content­/show.php­/Teide+Wallpaper?content=146310­[­/URL­]­[­/QUOTE­]
zly odkaz...
tento je spravny:
[URL=­"http:­/­/opendesktop.org­/content­/show.php­/El+Teide+2?content=146329­"]http:­/­/opendesktop.org­/content­/show.php­/El+Teide+2?content=146329­[­/URL]
Odpovědět0  0
piter (1399) | 28.10.201117:40|...
keby nahodou niekto chcel ten wallpaper:
[URL=­"http:­/­/opendesktop.org­/content­/show.php­/Teide+Wallpaper?content=146310­"]http:­/­/opendesktop.org­/content­/show.php­/Teide+Wallpaper?content=146310­[­/URL]
Odpovědět0  0
piter (1399) | 27.10.201121:18|OFF ROAD
pekna masina.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 27.10.201114:41|El Teide 2
[QUOTE=vidocqcz­]Mohu se zeptat? To je složeno z více fotek?­[­/QUOTE­]
nie, je to jedna fotka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 26.10.201118:55|El Teide, Tenerife
Vdaka za komentare, som rad ze sa paci.
S Romanom Pihanom sa zatial zrovnavat nemozem, ale potesi priame porovnanie ;)
Odpovědět0  0
piter (1399) | 26.10.20111:48|Traktor
moc dobre. ale: orezal by som na format 2:1, odrezal by som truchu z dola a vela zvrchu. tiez by som pridal teplotu. ale fotka je urobena a bez problemov sa da upravit, u mna za full.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 17.10.201113:54|Údolí mlhy
vyborne.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 15.10.201116:56|Fotka z výletu :)
Zaujimave... coskoro sa chystam skusat stro fotky, tak by ma zaujimala technika spojenia 700 snimkov z videa...
Odpovědět0  0
piter (1399) | 14.10.201121:55|Acres Wild
vrchna prepalena cast oblohy je tam nanic. ked sa odreze cca polovica oblohy ­(asi do formatu 2:1­), zostane super fotka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 14.10.201111:52|Fotka z výletu :)
Vyborne!
Odpovědět0  0
piter (1399) | 13.10.201118:00|Jiná dimenze
[QUOTE=Pavel Olivík­]Hodně mě štve,že nevím co to je,ale je to velmi dobré...Hodně mne to zaujalo!!!­[­/QUOTE­]
som na tom rovnako :)
Odpovědět0  0
pekna fotka.
Odpovědět0  0
strom vlavo to trochu kazi, ale inac pekny zaber.
Odpovědět0  0
pekna fotka.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 1.10.201112:29|PO RÁNU 2
pekne foto
Odpovědět0  0
piter (1399) | 1.10.201111:59|Velká Amerika
[QUOTE=Iudex­]Krajina ako taká je zaujímavá a fotogenická, so sýtosťou ­(alebo HDR?­) si to ale prehnal.­[­/QUOTE­]
suhlasim.
horizont v sterde nesedi, obloha az taka zaujimava nieje.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 27.9.201122:23|Orlí hnízdo
mne chyba spodok. horizont v strede je skaredy. nadherne miesto, ta hmla dole je pekna, prave koli nej mi chyba viac toho spodku.
Odpovědět0  0
piter (1399) | 25.9.201117:47|Tajemno
samozrejme, kazdy vidime svet inak. ze nie su farby upravene rad verim, co som chcel povedat je, ze by mali byt. fialove mraky nevypadaju prave najlepsie. stacilo by upravit teplotu farieb, ono ten fotoaparat bol asi pomyleny farbou strechy auta. a hned by bola z experimentu pekna krajinka. je to len moj nazor a pokus o radu. dobre svetlo.
Odpovědět0  0
:­) tu hlavu by som si tam bez popisu nevsimol.
Odpovědět0  0