Tržní podíly znamenají pro Canon minimální nutnost uvádět na trh něco zásadního nového, hlavně u CSC. Jinou věcí je vývoj, ovšem tam zase nevíme, co má Canon za lubem.
Tržní podíl je spojen s obrovskou setrvačností díky příslušenství k foťákům.
Odpovědět1 0
Tak graf je vlastně o dominanci DSLR, protože Canon na poli CSC fakticky nemá takřka nic a Nikon tam má nic moc systém (avšak nikoliv z hlediska základní části nápadu - vyrábět 1" CSC, ale spíše z hlediska celkového provedení, současného stavu).
Odpovědět0 0
Vidím to také tak.
No, Já bych třeba rád dobrý CSC od Canonu koupil, ale nějak nevidím nic ke koupi. M3 je špatný žert (ač po něm jako po dočasné náhradě mrkám). Ať se vzpamatujou. Jestli Sony začíná nabírat, tak už kruciš něco musej udělat. Hlavně s ostřícími systémy, burst rate, a nakonec i se snímačem...
Odpovědět0 0
No, taky je to graf za rok 2014, jsem hodne zvedavy na letosni udaje, myslim, ze uvidime hodne velky narust Sony na ukor Nikonu a Canonu.
Odpovědět4 0
S objektivy Canon jsou CSC Sony přes redukce s elektronikou bezproblémově kompatibilní, takže zrovna Canoňáci jsou jedni z těch kdo zvedá Sony prodeje ;-)
Odpovědět0 0
Ano, prave tie redukcie na ine bajonety poskytuju Sony konkurencnu vyhodu, pre ktoru sa oplati kupit si nove CSC fullframy. Na druhu stranu nikto pri kupe noveho Sony fotaku nepocita s tym, ze si k nemu bude kupovat nove canon objektivy, ale skor,ze vyuzije tie stare, takze konkurencia tym az tak vela neziska, skor je ten prechod z inej znacky na Sony pre fotografa bezbolestnejsi a usetri drobaky.
Sony je vsak v poslednych rokoch jedna z mala znaciek, ktore ci uz chceme alebo nie, realne napreduju a sposobuju revoluciu vo fotopriemysle. Ten canon, nikon sa vezu vdaka nevedomosti amaterskych fotografov, ktori nevedia, co by si kupili na zaciatok, tak siahnu po 'osvedcenej' znace.
Odpovědět0 0
ten graf je o pomalu a jistě ustupující dominanci DSLR ...
Odpovědět0 0