Redakce Digimanie není autorem tohoto článku a nezodpovídá za jeho obsah.
Potřebujete radu ohledně nastavení a instalace vašeho zařízení? Chcete nasměrovat s výběrem i nákupem vhodného značkového příslušenství nebo si domluvit případný servis? Navštivte samsung.live-assistant.cz, služba je zdarma s provozní dobou pondělí až pátek od 8.00 do 18.00. Vyzkoušeli jsme její využití za vás a musíme konstatovat, že jednodušší to nikdy nebylo.
Poradce dle vašeho výběru
Specializace jednotlivých poradců se mohou lehce lišit, jak si můžete přečíst v jejich medailoncích na webu, nicméně jsou všichni vyškoleni podat vám kompletní informace o prémiových produktech Galaxy S8/S8+ a QLED TV. Po výběru poradce stačí stisknout tlačítko SPOJIT SE a v případě momentální nedostupnosti je možné si termín schůzky online rezervovat v čase, který vám vyhovuje nejlépe.
Mikrofon, kamera, ideálně obojí!
Před zahájením hovoru máte možnost si zvolit, zda budete komunikovat jen prostřednictvím mikrofonu nebo použijete i kameru. Vězte, že pro demonstraci vašeho dotazu bude videohovor nesmírně účelný.

Snadno, interaktivně a názorně
Hlavním rozdílem oproti klasické zákaznické péči je vizuální zážitek, při kterém lze snadno ukázat a osvětlit manipulaci s mobilním telefonem nebo televizorem. Přes obrazovku simulující displej vašeho zařízení vám poradce podrobně popíše, jak máte postupovat. Sečteno a podtrženo - Live Assistant není klasický zákaznický servis, kdy musíte čekat dlouhé minuty na telefonu nebo se proklikávat přes anonymní předem namluvené dotazy zobecňující každý problém, než jste spojeni s operátorem. Samsung Live Assistant je okamžitá a přesná odpověď na sebekonkrétnější dotaz. Lidsky, s osobním přístupem a zároveň profesionálně. Live Assistant zkrátka spojuje výhody online světa a osobní schůzky.