Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
29.12.2018, Milan Šurkala, aktualita
Fotožurnalistika začíná být téměř mrtvým žánrem. Odvážní trénování fotografové začínají být nahrazování snímky ze sociálních sítí a lokálními méně zkušenými autory, což se nepříznivě ukazuje i na jejich kvalitě. Nyní to dokázala i jedna studie.
martinX34 (367) | 29.12.201812:23
"Ve výsledku tak snímky, které měly pouze informační hodnotu, ale žádnou emotivní nebo estetickou, tvoří u neprofesionálů drtivou většinu, přes 82 %. U profesionálů je to sice také relativně dost, nicméně se 49 % přeci jen podstatně méně.­"
Ja na tom trende nevidim nic negativne. V mediach, ktore maju informovat, by mali byt prezentovane snimky, ktore maju vyhradne informacnu hodnotu, s minimom emoci, ktore informacnu hodnotu skresluju.
Tesim sa na dobu, ked aj v reklamach bude zakazane ­(zne­)uzivat emocie a reklama na Coca Colu bude miesto pribehov stastnych ludi plnych emocii obsahovat len neutralnym hlasom citany text ­"presladena voda, s obsahom CO2, kyseliny fosforecnej, zafarbena na hnedo­".
Odpovědět9  2
LeHydrak (102) | 29.12.201817:48
Pokud by to s tou reklamou měla být pravda, pak by na takové reklamy nikdo nekoukal. :­-)
Odpovědět1  0
nephilim (906) | 30.12.20188:40
Nízká sledovanost by vedla ke zkrácení délky reklamních bloků, které jsou v dnešní době hrubě přerušovány filmy. Zkrácení reklamních bloků by prodloužilo délku filmů, takže by se po nějaké době mohla situace vrátit k normálu a my bychom mohli v televizi konečně sledovat filmy, aniž by v nejlepším vyskočil nějaký zelený zmetek a začal ječet něco o úžasných cenách pro pozemšťany. ;)
Odpovědět8  0
mlsný amatér (775) | 2.1.201911:50
Co je to reklama? ­(V počítadle u­-block, v TV okamžitě jiný kanál­). Když toto sprosté slovo přeložíme do češtiny, vypadá to takto: re ­- opakování a klama­- podvod, lež klamání, čili, když to složíme, vyjde nám opakované klamání. Jinak: Informační hodnota reklam se limitně blíží nule, tvrzení, že nový Jar je dvakrát účinnější, než ten původní, může brát vážně jen totální senochrup a kdo nakupuje podle reklam, které mu cpou masmédia, zaslouží jen upřímnou soustrast, protože v ceně těch předražených šuntů je i odměna pro ty, co ty lži vymýšlejí.
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.