"Ve výsledku tak snímky, které měly pouze informační hodnotu, ale žádnou emotivní nebo estetickou, tvoří u neprofesionálů drtivou většinu, přes 82 %. U profesionálů je to sice také relativně dost, nicméně se 49 % přeci jen podstatně méně."
Ja na tom trende nevidim nic negativne. V mediach, ktore maju informovat, by mali byt prezentovane snimky, ktore maju vyhradne informacnu hodnotu, s minimom emoci, ktore informacnu hodnotu skresluju.
Tesim sa na dobu, ked aj v reklamach bude zakazane (zne)uzivat emocie a reklama na Coca Colu bude miesto pribehov stastnych ludi plnych emocii obsahovat len neutralnym hlasom citany text "presladena voda, s obsahom CO2, kyseliny fosforecnej, zafarbena na hnedo".
Odpovědět9 2
Pokud by to s tou reklamou měla být pravda, pak by na takové reklamy nikdo nekoukal. :-)
Odpovědět1 0
Nízká sledovanost by vedla ke zkrácení délky reklamních bloků, které jsou v dnešní době hrubě přerušovány filmy. Zkrácení reklamních bloků by prodloužilo délku filmů, takže by se po nějaké době mohla situace vrátit k normálu a my bychom mohli v televizi konečně sledovat filmy, aniž by v nejlepším vyskočil nějaký zelený zmetek a začal ječet něco o úžasných cenách pro pozemšťany. ;)
Odpovědět8 0
Co je to reklama? (V počítadle u-block, v TV okamžitě jiný kanál). Když toto sprosté slovo přeložíme do češtiny, vypadá to takto: re - opakování a klama- podvod, lež klamání, čili, když to složíme, vyjde nám opakované klamání. Jinak: Informační hodnota reklam se limitně blíží nule, tvrzení, že nový Jar je dvakrát účinnější, než ten původní, může brát vážně jen totální senochrup a kdo nakupuje podle reklam, které mu cpou masmédia, zaslouží jen upřímnou soustrast, protože v ceně těch předražených šuntů je i odměna pro ty, co ty lži vymýšlejí.
Odpovědět1 0