22letá módní bloggerka si příspěvkem na Instagramu vydělá i $15000
22.5.2015, Milan Šurkala, aktualita
Pokud jste na Instagramu hodně známí, může vás oslovit nějaká značka a za focení jejich produktů (product placement) nabídnout hodně solidní peníze. 22letá módní bloggerka Danielle Bernstein prozradila, že za snímek dostane i $15000.
V březnu jsme vás informovali, že product placement je na Instagramu docela běžnou záležitostí. Pokud má uživatel desítky, stovky tisíc nebo snad i přes milion sledujících, je docela dobře možné, že jej osloví nějaká značka, aby do svých fotografií zakomponoval jejich produkty. Mobile Media Lab vyplatila maximálně 4000 dolarů za snímek, ale to ani zdaleka není maximum. Módní bloggerka Danielle Bernstein z WeWoreWhat prozradila, že za jeden snímek může dostat až 15 tisíc dolarů. Podotkněme, že se zrovna v těchto dnech čerstvě přehoupla přes metu 1 milionu sledujících.
Při tomto počtu si prý může běžně diktovat ceny okolo 5 až 15 tisíc amerických dolarů. Přesto není rekordmankou. Např. Cara Delevingne a Kendall Jenner mají 12,8 a 26,5 milionu sledujících, což znamená, že si mohou říci dokonce o nějakých 20 až 100 tisíc za jeden snímek. Podle Harper's Bazaar se prý ročně v product placementu na Instagramu protočí 1 miliarda dolarů.
Zdroj: businessinsider.com, harpersbazaar.com