Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

22letá módní bloggerka si příspěvkem na Instagramu vydělá i $15000

22.5.2015, Milan Šurkala, aktualita
Pokud jste na Instagramu hodně známí, může vás oslovit nějaká značka a za focení jejich produktů (product placement) nabídnout hodně solidní peníze. 22letá módní bloggerka Danielle Bernstein prozradila, že za snímek dostane i $15000.
V březnu jsme vás informovali, že product placement je na Instagramu docela běžnou záležitostí. Pokud má uživatel desítky, stovky tisíc nebo snad i přes milion sledujících, je docela dobře možné, že jej osloví nějaká značka, aby do svých fotografií zakomponoval jejich produkty. Mobile Media Lab vyplatila maximálně 4000 dolarů za snímek, ale to ani zdaleka není maximum. Módní bloggerka Danielle Bernstein z WeWoreWhat prozradila, že za jeden snímek může dostat až 15 tisíc dolarů. Podotkněme, že se zrovna v těchto dnech čerstvě přehoupla přes metu 1 milionu sledujících.

Today on WWW | wrap skirts are office-approps (sorta) | shot by @jeffthibodeauco

Fotka zveřejněná uživatelem by Danielle (@weworewhat),



Při tomto počtu si prý může běžně diktovat ceny okolo 5 až 15 tisíc amerických dolarů. Přesto není rekordmankou. Např. Cara Delevingne a Kendall Jenner mají 12,8 a 26,5 milionu sledujících, což znamená, že si mohou říci dokonce o nějakých 20 až 100 tisíc za jeden snímek. Podle Harper's Bazaar se prý ročně v product placementu na Instagramu protočí 1 miliarda dolarů.

Zdroj: businessinsider.com, harpersbazaar.com

Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.