Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Adobe mění svá loga, budou jednodušší a barevnější

1.6.2020, Milan Šurkala, aktualita
Společnost Adobe po dlouhé době mění svá loga. Chce využívat o něco teplejších odstínů, jednoduššího modernějšího designu bez rámečků a většího sjednocení log napříč nejrůznějšími platformami. 
Společnost Adobe, mnohými nenáviděná, mnohými milovaná (obzvlášť po snížení provizí na konkurenční fotobance Shutterstock), mění svou korporátní identitu. Firma chce zmodernizovat a sjednotit vzhled svých log. To hlavní, které se používalo už od roku 1993, se sice v nové verzi příliš neliší, dostalo ale teplejší červený odstín, který vypadá moderněji.
 
Adobe nové logo
 
Změn se dočkaly i jiné aplikace. Creative Cloud má nyní místo červeného loga duhové barvy (podobně jako Instagram), které má zvýrazňovat barvy všech produktů i důležitost kreativity. Výraznější je i samotné bílé logo uprostřed.
 
Nová loga aplikací Adobe
 
Loga aplikací mají zakulacené rohy bez rámečků, což vypadá moderněji. Nadále bude využíván 2písmenkový systém, který doplní 3písmenné zkratky, např. Photoshop Camera bude PsC. Jednotlivé aplikace jsou barevně odlišeny podle kategorií (fotografické využijí modré odstíny, video fialové a podobně).
 
Adobe Documen Cloud logo
 
Document Cloud nadále využije logo trojlístku a jednotlivé typy dokumentů budou odlišeny jinou barvou pozadí. Např. Adobe Reader využije červenou, Adobe Scan naopak modrou.
 


Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.