Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum
Strana 1 z 4 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 49

Téma: Jakou zrcadlovku?

Nováček
    Registrace
    Aug 2006

Zdravím,

potřeboval bych poradit, jak už to tak bývá

Rozhoduji se v současnosti pro digitální zrcadlovku, dosud jsem fotil pouze na analogové přístroje a digitální kompakty event. ultrazoomy, ale pokud jde o digitální zrcadlovky, jsem zatím víceméně laik. Poměrně dost jsem tomu ale propadl a studuji veškerou literaturu, časopisy, recenze, které se mi dostanou do spárů. Označil bych se za krajináře, tímhle směrem leží můj zájem o fotografii, nejsem atelierový typ.

Konečně jsem dospěl k několika možnostem, a to:

Nikon D90 + 18-105 AF-S DX VR
    http://www.digimanie.cz/nova-zrcadlo...ighlight=0,d90

Nikon D60 (+18-55 DX+55-200 AF-S VR)
    http://www.digimanie.cz/nikon-d60-zr...ighlight=0,d60

Canon 450D
    http://www.digimanie.cz/canon-eos-45...ghlight=0,450d

Canon 40D
    http://www.digimanie.cz/recenze-cano...ighlight=0,40d

Sony Alpha 350 + 18-70 + 55-200
    např. http://digitalni-fotoaparaty.heureka.cz/sony-alpha-dslr-a350

---

Mým nejžhavějším favoritem je zatím Nikon D90 díky skvělému čipu (z D300) a dostupné kvalitní optice, nízkému šumu i při vyšších citlivostech, ale nechci udělat tak důležité rozhodnutí bez konzultace s vámi jako fandy a odborníky.

Co byste mi doporučili vy?

Díky za pomoc.
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    Aug 2006

že by nikdo z těch padesáti lidí co se na to podívali neměl ani radu natož názor...? Tomu nevěřím...

Redaktor Digimanie Avatar uživatele Milan Šurkala
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    32