Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
19.11.2019, Milan Šurkala, aktualita
Mnoho doručovacích služeb si moc neláme hlavu se zacházením se zásilkami. Problém kvůli tomu nyní bude mít smluvní partner FedExu v USA, který místo chůze balík s objektivem hodil na několik metrů.
Saard (64) | 19.11.201913:42
Ostuda pro Fedex .... vyhazov pro doručovacího zmetka .... co na to říct?
Odpovědět1  0
Choakinek (4687) | 19.11.201912:20
Kurýrní společnosti jsou snad jedny z nejhorších firem vůbec. Zrovna v ČR je jedna, která svou příšerností vyniká nad všemi ostatními, mno, nebudu jmenovat.

Věřte tomu, že se s vašimi balíky dějí dost kruté věci, no, ne vždycky :­-­). Proto si také pro internetové objednávky chodím výhradně do prodejen­/výdejních míst obchodů, kde jsem zboží zakoupil.

Zase na druhou stranu pokud adresát v termínu doručování není doma, tak to se mi také nelíbí ­- za slušné chování to označit nelze.
Odpovědět1  0
pidalin (303) | 19.11.201914:50
Souhlasim, ty lidi často nejsou vubec v pohodě, pak bude někdo nadávat na poštu....s poštou jsem nikdy neměl žádnej problém že by byl jejich řidič protivnej. Za to PPL a spol, stačí když se mi nedovolaj za 5 vteřin a prostě jedou dál a prděj na mě.
Akorát u jednoho dopravce bejvaj řidiči v pohodě ale teď si nepamatuju kterej to je, myslim že geis, ale jistě to nevim, ale třeba jsem měl jenom štěstí. Geis nebo DPD, jedno z toho, teď nevim.
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (6626) | 19.11.201914:55
Neřekl bych, že tohle je tak moc o společnosti jako o konkrétním řidiči. Jsou fajn kurýři u všech společností stejně jako u všech jsou i nepříjemní. Nepřijde mi, že by si kvalitu kurýrů jakákoli společnost nějak hlídala a je to o jednotlivci.
Odpovědět1  0
Choakinek (4687) | 19.11.201920:20
"Nepřijde mi, že by si kvalitu kurýrů jakákoli společnost nějak hlídala a je to o jednotlivci.­"

1­) Ano, to jednak, což je ovšem chyba společnosti ­- jedna uniforma, jedna kvalita, žádný rozsah od vietnamské tržnice Sapa po butik v ul. Na Příkopě.

2­) Projevuje se tam také dnes již klasické arogantní chování vedoucích pracovníků aneb rozhodování od stolu o nás bez nás. Typicky je tento jev schovaný v útrobách společností, neboť se řadoví pracovníci standardně nesetkávají se zákazníky. Pak je to spíš o fungování společnosti jako celku. Jenomže kurýři se zákazníky přímo osobně jednají, takže tady pak má arogantní vedení firmy docela problém.
Odpovědět0  0
pidalin (303) | 19.11.201921:46
hlavní problém je že na ně prostě brutálně tlačej a slibujou zákazníkům termíny který jsou uplnej nesmysl a často to ani nedodržej, tak to nemaj slibovat, kolikrát mi něco i ta nenáviděná pošta doručí rychlejc, ale hlavně že všichni slibujou :­-D
Odpovědět1  0
Choakinek (4687) | 19.11.201923:20
Ano, ano, právě jste zmínil typický a velmi podstatný příklad arogantního rozhodnutí od stolu a rozhodnutí o nás bez nás, který pak zákonitě musí nějak v realitě narazit ;­-­).
Odpovědět0  0
Atimos (262) | 20.11.201915:57
Ten měl při příští návštěvě dostat po hubě hned ve dveřích. Pokud to byl jiný, mohl ji mladému ­"předat­"...
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.