Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od smARTin (3)
zuka, Monina dakujem za vecnu kritiku ­- skusanie nebolo ani tak o kompozicii, ale o svetle a ostrosti, ale viem ze aj v komponovani mam este velke medzery ;)
Odpovědět0  0
Dizajnovo v pohode
Odpovědět1  0
tak S6800ka je uz zaujimave cvakatko do kabelky ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 10.1.20149:06|Sladke sny
Chudatko male. Malo tam mat cicku a nie flasku, ale foto pekne ;)
Odpovědět0  0
...sa mozu chlapci z Nikonu s tym objektivom akurat tak vyfotit

To som si najprv myslel ze to bude FX alternativa 35ky z DX ­- jeden z najlepsich objektivov v pomere vykon ­/ cena ale pri tej cene...
Odpovědět0  0
Veru nema to prilis vyznam rozvadzat treba poziret relevantne recenzie a testy fotakov bez OLPF...
Co som pozeral ja ­(zbezne­), tak bol skor problem so sumom...
Odpovědět0  0
Ked je blby snimac ani sebelepsia optika mu nepomoze, takze treba mat kvalitny snimac aj optiku ;­) Schvalne si vyskusaj dat lepsi objektiv na slabsiu zrkadlovku a na lepsiu zrkadlovku ;­)
Ohladne AA filtra: nic co by sa nedalo riesit postprocesom. Navyse ake je percentualne zastupenie vodorovnych a zvyslich ciar vo fotografiach? Tu na digimanii Milan testuje moare akurat na tom mlyne ­(ci co je to za budova­)...
Odpovědět0  0
EVF je fakt prekvapko. Nevadi ze je maly, pri tom ako Panasonici presne ostria asi ani velmi velky a ostry obraz netreba ­- staci mat zhruba predstavu co fotim. Suhlasim ze pri tej velkosti cipu by stacilo max. 12Mpix. A objektiv? Cim novsie TZ tym horsi.
Odpovědět0  0
Predny clen sa pri ostreni otaca?
Odpovědět0  0
Cim viac pixlov a cim menej OLPF, tym ostrejsi obraz. Cim viac pixlov na jednej ploche, tym viac sumu a mensia svetelnost na bod ­- ake lahke ;)
Odpovědět0  0
klobuk dole pred Milanom, tolko noviniek za jeden den a pritom to nie su skopirovane PR zvasty z webu vyrobcu ­(ake som dnes rano cital na inom fotografickom webe)
Odpovědět3  0
Prekvapivo tento fotak ma vstup na externy mikrofon, ale zaujimave je ze nema video rezimy 30 a 60fps. No asi by som skor isiel do D3300 bez AA filtra a tiez ma vstup na video. Dufam, ze coskoro budeme na neho citat recenziu tu na digimanii.
Pre mna zostava najlepsim fotakom sony Nex 5ka ­(vramci pomeru vykon­-cena­).
Odpovědět2  3
Slusna fotka na LS80ku
Odpovědět0  0
Ale ved helios je vynikajuci objektiv, akurat nema az taku svetelnost a mozno ani take skreslenie. Nie kazdy totiz tu sfericku deformaciu bokehu chce ;)
Odpovědět0  0
Ale vidno kde boli povodne reklamy ­- je to tam dost spatlane, ale ten, kto nevidel prvu verziu mozno si to nevsimne ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 4.1.201423:17|kúpanie
[QUOTE=zuka­]upřímně, první fotka dětí od Tebe, co se mi líbí:­-­)p.s. myšleno kompozičně, barevně, myšlenkově­[­/QUOTE­]vďaka
Odpovědět0  0
skoda ze koala nenechala na fotkach exify, aby sme si pozreli nastavenia ake koala pri foteni pouzila a s akym pristrojom fotila ;)
Odpovědět4  0
Najradsej by som mal kompakt, ktory by mal vela moznosti, fotil by ako zrkadlovka ­(vysoka svetelnost a nizka hlbka ostrosti­), bol by extremne rychly, ostril by presne a mal kurevsky velky zoom...
Takze nech odbornici dumaju nad tym ako take cosi vyrobit, myslim ze zaujemcov o taky pristroj by bolo vela.
Jednoducho treba vymysliet totalne odlisnu koncepciu snimacieho cipu ;­-­)
Dlhodobo som bol zastancom kompaktov aj som ich pouzival nakoniec som presiel na zrkadlovku a planuje sa FF, no radsej by som bral nieco mensie a univerzalnesie...
Odpovědět1  1
[QUOTE=Monina­]Toz nevim,me to vtipne nepripada,me se to fakt moc libi a klidne bych si to i doma nekde povesila :­)­[­/QUOTE­]No ved prave mne sa to tiez paci a vyzera to ako seriozne HDR a nie omalovanka s prehnanym tonemappingom. Navyse perfektny napad a kvalitne spracovane.
Odpovědět0  0
krasa, preco sa neda ohviezdickovat?
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 27.12.201312:40|Gapa Sax
[QUOTE=zeloi­]Máš je tam.... :D­[­/QUOTE­]ďakujem :)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 27.12.201312:32|Gapa Sax
dakujem, ale chcelo by to aj nejake hviezdicky ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 26.12.201318:23|mesačná modelka
[QUOTE=Monina­]Ta ma ale krasny vlasky a kukadla :­)­[­/QUOTE­]vďaka ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 26.12.20130:41|Portretovka
Tak toto je typicka 3100ka ­- kresba nic moc ani pri F9 ­- ale toto by som od toho pristoja ocakaval ;­)
Este ze autorka ma fotky, ktore by som od tohto pristroja vobec neocakaval ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 25.12.20131:05|Vánoční
vyzera to dost depresivne
Odpovědět0  0
[QUOTE=zuka­]vďaka, Tobě taky:­-­)p.s. umíš říct čtyři čtyřky?:­-DD­[­/QUOTE­]jó, taky třitisíce třista třicet tři stříbrných křepelek
Odpovědět0  0
[QUOTE=zeloi­]I Tobě. Příjemně působící zátiší...­[­/QUOTE­]vďaka
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 22.12.20130:29|fotograf
Je to prilis spatlane a zrno prilis umele ­- sorry!
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 20.12.20138:51|Maus
[QUOTE=bedo.­]­[QUOTE=smARTin­]Genialne! Ako sa toto da s D3100?­[­/QUOTE­] světlem, pane kolego, začněte světlem... ;­)­[­/QUOTE­]Tak zistil som ze s pouzitim zableskovych studiovych svetiel su lepsie vysledky, ale vdaka za radu. Budem pokracovat tym smerom. Zatial sa s bleskom velmi nekamaratime, ale so studiovymi svetlami sa zaciname kamaratit ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 19.12.201323:31|Guitarristas
[QUOTE=Huss­]barva dokonale vystihuje atmosféru...líbí...­[­/QUOTE­]dakujem
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 19.12.201314:48|Maus
Genialne! Ako sa toto da s D3100?
Odpovědět0  0
tak pre mna je tato fotka dokonala
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 18.12.201314:58|-**-
suhlas, aj podla mna sa to podarilo
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 18.12.201314:56|Monča1
a mne vobec ten tien nevadi :­-P ­- celkovo sa mi fotka paci
Odpovědět0  0
No ale kvality bezneho kompaktu s cipom 1­/2,3 ­(s pridanou hodnotou dobrej svetelnosti­) hoci bez zoomu to ale tiez nedosahuje. Momentalne ma nic lepie nenapada, ale relativne blizko je Lumix TZ 40 ­(velkostou cipu a poctom pixlov, samozrejme na najsirsom, alebo skoro najsirsom ohnisku­). Sony WX300 je k tomu este blizsie ale vystup u mobilu je jednoducho horsi aj pri jeho lepsej svetelnosti.
Odpovědět0  0
Mne tie testovacie fotky pripadaju prilis tmave. A podla tej recenzie som z foto casti toho mobilu dost sklamany. Jednoducho papier vela znesie a prakticky nic moc. Malo to mat kvalitu kompaktu s pevnym ohniskom a lepsou svetelnostou. Vystup tomu vobec nezodpoveda.
Milan mozes niekedy urobit prosim aj recenziu vlajkovej lode HTC, prosim?
Odpovědět0  0
[QUOTE=zuka­]Obávám se, že zde jsou lehce rušivé stíny, celkově nevyvážené světlo? Žena pěkně upravená, hezký kostým, myšlenka, ale technicky tam něco drhne.. Uvidíme, co na to odborníci přes portréty, jde jen o můj dojem, jsem laik, tak se omlouvám předem, pokud je to v pořádku..­[­/QUOTE­]to je prave ten tien minulosti ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 13.12.201322:49|retro
toto asi nevyslo. vyzera to ako fototapeta sfotena lacnym kompaktom :(
Odpovědět0  0
[QUOTE=aranera­]Ano ten koberec dost ruší celkem pěknou fotku.­[­/QUOTE­]Vdaka za konstruktivnu krtiku
Odpovědět0  0
[QUOTE=ewing­]osobne bych pred focenim aspon sam ohnul svuj stary hrbet a odhrnul ten vzacny persky koberec, aby nebyl videt.­[­/QUOTE­]Tak moja prva modna prehliadka. Miestnost totalne nevyhovujuca. Stena za modelkami spinava ­- doteraz retusujem spinu zo steny na mnohych fotkach. Miestnost mala, zadna stena nesla posunut za hlbku ostrosti. Druhe svetlo tiez nevoslo. Pozadia boli pripravene ale ani sa radsej nerozbalovali. A na koberci boli stoly a stolicky na ktorych mali vizazisti a kadernici svoje naradie ­- takze take bojove podmienky.Nabuduce ale skusim byt na organizacny team tejto modnej prehliadky narocnejsi ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 8.12.201318:25|Madonna...
paci ­(Y)
Odpovědět0  0
[QUOTE=3mir­]Škoda že to máš takové tmavé. Pokud se Ti zdá, že to máš dobré, tak se mrkni na histogram a stáhni si jas monitoru. Vinětaci nepoužívej v takové veliké míře. Stačí jen trochu. Jinak je to gut :­)­[­/QUOTE­]Tmave je to schvalne, aby sa vyjadrila tema ­- peknych teplych svadobnych foto je vela ­- asi som to mal zaradit pod experimenty ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=bedo.­]pekná netradičná fotka, len mi tam nejako nesedí to ­"elfské ucho­"[­/QUOTE­]tak vyslo :­-D nebola robena ziadna korekcia ani retus. v postprocese sa upravovali len farby.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Monina­]Takhle jsou ty miminka nejzlatejsi :­)­[­/QUOTE­]suhlas! momentalne mame pravy opak ;­-)
Odpovědět0  0
[QUOTE=bedo.­]dobrá úprava aj práca s HO a vlastne všetko :­)­[­/QUOTE­]dakujem
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 3.12.201319:47|Komínečky
to krovie mi tam nereze
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 3.12.201319:46|Černý pasažér
:­-­) ­(Y)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 30.11.201322:45|čakanie...
[QUOTE=Juraj_K­]Hezká náladovka, ten sloup by tam být nemusel.. JK­[­/QUOTE­]pravda, nemusel by tam ten stlp byt, ale bohuzial bol...niesom este celkom dobry v retusi ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 30.11.201322:44|Zabudnutá nevesta
[QUOTE=Juraj_K­]Pěkné, i úprava. JK­[­/QUOTE­]vďaka
Odpovědět0  0
...a velky palec hore za tuto porovnavacku. Niesom sice priaznivec fotenia mobilom, ale tato porovnavacka zaujala aj mna. Dufam ze takychto peknych porovnani tu na digimanii este zopar bude ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Pavel Olivík­]...velmi zajímavě podaný portrét včetně postprocessu...přidaná vinětace mne oslovila...takže za mě joo...+...­[­/QUOTE­]Dakujem
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 27.11.201321:33|Kassa város
[QUOTE=bedo.­]Ta žijem v Košicoch dajakých 25 rokov, ale takýto pohľad som ešte nevidel. Výborné! Akurát sa neviem rozhodnúť, či sa mi to páči viac s tým čiernym vrchom, alebo bez. :­)­[­/QUOTE­]Dakujem, ale ten cierny vrch je realne dazdove mracno. Slnko akurat zapadalo a svietilo zo spodu. Mna viac mrzi slaba kresba a sum aj napriek nizkemu ISO...
Odpovědět0  0
tak potom neupgradujem ;)
Odpovědět0  0
U toho najnizsieho casu sa mozu obhajovat tym, ze aj FM2 mala len 1­/4000. A pokial to ma fakt creva z D610vky tak asi by to ani viac mat nezvladlo a predsa nieco treba nechat aj vlajkovej lodicke ;)
Odpovědět2  0
zeby D610 v retro obale bez videa?
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 3.11.201323:57|Pořád nic???
Porad nic, ale skusaj dalej ;)
Odpovědět0  0
Som rad ze sa ti moj napad paci ;­) Myslim si, ze by ho mohli ocenit aj ini.

Ja som si kupil Sigmu 28­-70­/f2.8 ktory planujem pouzivat na konecnom vitazovi mojho rozhodnutia. Mozno by sa to mohlo testovat na alternative od Nikkoru. Predsa vacsia diera u svetelneho objektivu je vacsia diera. Ale nezaskodilo by ich otestovat aj s nejakym pevnym sklickom...
Pri mojich slabsich skusenostiach so zrkadlovkami sa v toto pripade necitim byt dostatocne fundovany na rady ;­)

Ja ti budem vdacny ak vobec na takyto test budes mat niekedy cas.
Odpovědět0  0
Planujem prestupit do vyssieho levelu, lebo s D3100vkou som vrcholne nespokojny. Rozhodujem sa medzi D610kou a D7100vkou. Vzhladom na to, ze od D600vky u jeho nastupcu vela tych zmien nebolo, tak som si zistoval info o D600. Studio testy co som pozeral ukazuju ze D600vka nepodava dostatocne ostry vystup. Jednoducho u D7100 sa mi zda vystup ostrejsi a prekreslenejsi ­(niekedy kresba u D600vky vyhrava, ale uz nie v ostrost­). Myslim si ze D610e bez AA filtra by bola zrejme lepsia volba. Ak by som totiz mal zabery z D600­/D610 v postprocesingu doostrovat, tak som so sumom tam, kde aj s D7100 a usetrim si cas... Navyse ostriace body tiez asi ostanu v strede ako u D600 ­(co by mi to asi az tak nevadilo­).
Dufam ze Milanovi niekedy ­(snad niekedy zaciatkom buduceho roku ;­) ostane nejaky cas aby mohol porovnat tieto vyzorovo rovnake fotoaparaty ;­)

Ja by som si cas nasiel a rad by som ich oba vyskusal a otestoval, ale tak kvalitne spracovat recenziu ako Milan by som asi nevedel.
Odpovědět0  0
Budem este robit nejake foto porovnavacky, ktore sa budu dat bez hanby uploadnut do tunajsej galerie, ale uz teraz mozem povedat ze P7700 ma lepsiu ostrost a kresbu ako zrcka D3100. Samozrejme P7700vka je v porovnani s D3100 riadne sumitko a ma aj vacsiu hlbku ostrosti ­- velkost cipu jasne vedie. Neviem ci je to u lacnej zrkadlovky problem lacneho cipu ­(nekvalitneho AA filtra­), ale urobit fakt ostru fotku na D3100 s objektivom ­(menitelnym ohniskom­) je vazne problem ­(testovana aj Sigma 24­-70­/f2.8 a 70­-200­/f2.8­). S pevnym sklom 35mm­/f1.8 sa uz daju na D3100 zrobit ostre fotky s pomerne dobrou kresbou. Dobra ostrost a kresba sa da sice dosiahnut aj so setakom 18­-55, ale prakticky s nulovym bokehom ;­)

U P7800 by mi zrejme multifunkcne koliesko nechybalo ­(pouzivam ho len na zmenu ISO a zriedkavo mi treba menit WB­) no zda sa mi ze EVF ma este male rozlisenie.
Odpovědět0  0
Ano EVF chyba, ale ja napr. len kvoli tomu menit nebudem. Menil by som az pri vacsiom cipe, co u Nikonu vzhladom na triedu 1 zrejme nehrozi. Momentalne zaujivamavejsie vyzera Olympus Stylus 1, ale kupovat ho tiez nebudem ­(s vacsim cipom by bol este drasi ­- ale zaujimavy je dost teda­).
Odpovědět0  0
oprava NRW
Odpovědět0  0
Tak suhlasim s tym ze P7700 je dost pomaly. Nemam sice odskusanu jeho konkurenciu, ale na moje reportazne poziadavky niekedy rychlostou nedostacuje, tak som si kupil zrcku D3100 a ta je ovela rychlejsia, ale co z toho niekedy lezie je hruza­-des a to ma utvrdzuje v tom, ze P7700vka je vystupom velmi dobry fotak a D3100vka sa preda a kupi sa drahsie zrkadlo. Pockam si na recenzie ci to bude D610 alebo D7100 ;­-)
Odpovědět0  0
No ja si myslim ze ta pomalost bude skor v tom obrovskom objeme dat ­"RAW­" formatu NRG u P7700vky. Oni tam do toho snad okrem raw dat pchaju este aj JPG verziu podla mojich doterajsich analyz.
Odpovědět0  0
Ano tiez som skusal zrkadlo na horach. Treba tam nejaky univerzalny objektiv ­(uz som aj parkrat v prachu menil objektiv, co nieje velmi dobre­). Zrkadlo je velke a fakt ked zacne prsat alebo sa lezie treba ho schovavat. Naproti tomu sa lepsie osvedcila moja P7700vka. Buhuzial pri lyzovacke pod bundou sa mi pri pade uvolnila krytka a s pod budy vypadla a stratila sa. Novu krytku som si uz spagatikom priviazal ­( https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=22562 ­).
Z noviniek ma velmi zaujal novy Ultrazoom Olympus Stylus 1, ale zatial svoju P7700vku neplanujem vymenit ­(snad az ked pride niekto s nejakym modelom co ma cip aspon 1­").
Odpovědět0  0
Tak toto vyzera na velmi dobru chutovku. Skoda toho nizkeho casu 1­/2000, ale inac vsetko v pohode. Dizajnovo velmi pekne. Krytka objektivu dokonala. Zaujimalo by ma porovnanie s Nikonom P7800. Na ostriacom kruzku a krytke by u mna zrejme vyhral Oly... Ale co zbytok co sa tyka ergonomie a moznosti ovladania? Lacna zrcka ­(pokial ju nekupite fakt lacno­) sa neoplati to mam vyskusane ­(D3100 je jednoducho shit­).
Odpovědět0  0
Suhlasim aj s nazorom, ze sa v poslednej dobe robi velmi malo recenzii. O proti minulemu roku ­(pamatam sa, lebo som akurat chcel kupit novy kompakt­) je to dost zalostny stav.
Samozrejme chapem, ze je na to Milan zrejme sam a urcite ma na to dost malo casu. Skoda ze nieje nikto, kto by ho doplnal... Aj ked s Milanom nie vzdy suhlasim, zatial su jeho recenzie najlepsie spracovane ­(vramci cesko­-slovenska­) ­- porovnatelne s poprednymi zahranicnymi webmi­). Skoda...
Odpovědět0  0
No vacsina toho co som tu chcel napisat uz bola spomenuta. Milan potvrdil, ze mohla byt spomenuta P7800, takisto aj D5300...
Ohladne kategorie fotomobilov, tam by to mozno bolo dobre aspon spomenut rozne modely s odporucanim aj ked sa netestovali, lebo pouzit tam jeden model, je dost bieda. Osobne by som odporucil HTC One X. Mozno by bolo dobre spomenut aj nejake Nokie a zaradil by som sem aj Samsung Galaxy S4 Zoom...
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 26.9.201310:14|Modelka
super fotka
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 26.9.201310:11|západ
pekna gycovka ­- a to bolo myslene v dobrom
Odpovědět0  0
Ohladne filtrov odporucam priamo velkost na objektiv 40,5mm. V ziadnom pripade neodporucam kupovat ziadne redukcne tubusy. Ten zavit na predsadky 58mm je absolutne k nicomu. Jednoducho je to na pevno a je to pouzitelne len pri maximalnom zoome. Ja pouzivam cinsky polarizak 40,5mm montovany priamo na vysuvaciu cast objektivu. Daju sa kupit aj znackove filtre. Samozrejme su drahsie. Pripadne predsadky samozrejme odporucam kupovat tiez v rozmere 40,5mm. Ak by existovala nejaka ladena predsadka priamo od Nikonu mozno by bol vystup s nou kvalitnejsi, ale urcite by stala nekrestanske peniaze. Tie cinske srandy su len tak na pokusy s Lomografiou ;­)
Ohladne protisvetla tam vzdy nejaky odlesk moze vyskocit ale nieje to nic vazne skor mi vadi tvar odlesku. Niekedy su to klasicke kruzky ale vacsinou v tvare olovnice ­- taky sipovity.
Odpovědět0  0
Skoda toho nevydareneho vyrezu taniera...
Odpovědět0  0
ten exif je dorabany? vyzera to ako fotene mobilom.
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 27.8.201320:15|To som nebola ja!
[QUOTE=3mir­]Že by bylo čelo posterizované se mi nezdá, ale tmavé to je fest. A to je vééliká škoda :­(­[­/QUOTE­]Skoda ze ostal zamer nepochopeny... ... alebo len nedobre technicky dotiahnuty. Malo ist o vrhajuci tien rodica...
Odpovědět0  0
Samsung Galaxy SIII mini je zrejme Milanov osobny telefon... Inac si neviem predstavit dovod testovania prave tohto zariadenia co by fotomobilu. V tomto pripade by sa tu mohol uz testovat hociaky mobil. Pod pojmom fotomobil si predstavujem nieco s kvalitnejsim foto vystupom. Kazdopadne samotna recenzia kvalitne spracovana ako vzdy.
Odpovědět0  0
Neviem ako je na tom Desire X ale videl som fotky s One X a musim povedat, ze skor tento mobil by som oznacil ako fotomobil. Dokaze robit az neskutocne HDR snimky.
Odpovědět0  0
Ja som chcel posledne dni fotit timelapse, ale bez manualu to nastavit neviem, takze si to budem musiet v nom este dostudovat ;)
Odpovědět0  0
Na nocnu oblohu by bolo pre mna 30s asi tak akurat...
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 10.8.201320:14|búročka
[QUOTE=sajo010­]25 x 15 sek. , ISO 200, F­/6,3 , Nikon D3100­[­/QUOTE­]Fotil som nocnu oblohu a timelapse s 3100vkou a bolo to otrasne, asi sa musim este vela ucit ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 6.8.20138:54|Katka
Trebalo ich sfotit viac za sebou a vybrat inu, takto katka vyzera, ako keby opita padla na zem a nevladala sa zdvihnut :­-P
Odpovědět0  0
Pekna fotka, ale prilis siroka. To skreslenie pre mna posobi rusivo.
Odpovědět0  0
[QUOTE=imrych­]pái sa mi to. pekná náladovka­[­/QUOTE­]vďaka
Odpovědět0  0
Bokeh ma Jena velmi pekny, ale treba byt prilis blizko, ked chcem fotit z vacej vzdialenosti ako zhruba tri metre az nekonecno musim clonit a zaroven velmi zvysovat ISO. Idem skusat este Pentacona 50mm f1.8 alebo Heliosa. Na NEXe sme skusali helios. Inac na NEXe 5 funguje vela manualnych objektivov a pomerne dobre napr. aj Takumar SMC 135mm f3.5. Medzi mojimi fotkami mam nejake vzorky.
Odpovědět0  0
[QUOTE=olda_x­]No jo ale já mam Sony A200 a musel bych přez 2 redukce myslím. Nejdřív exakta exa to minolta MD a pak Minolta MD to Sony alpha a to už by mělo hloubku ostrosti jak na mezikroužkách, takže když to zavěsim opačne za závit m49 to sony A200 tak mam skoro to samé přiblížení jak s mezikroužkama. Na nikona a canona ty redukce existujou ale na alfu sem nikde neviděl a hledal sem to dost dlouho. To focení reverzně má dost omezení , škoda.­[­/QUOTE­]...no neviem mozno pisem somariny, ale ja tam toho vidim kopu... ;­) ­[url­]http:­/­/www.ebay.co.uk­/itm­/Carl­-Zeiss­-M42­-Screw­-lens­-to­-Sony­-Alpha­-Minolta­-MA­-AF­-Mount­-Adapter­-A900­-A55­-A65­-­/110954704026?pt=UK_Photography_CameraLenses_Lens_caps_hoods_adaptors_ET&ha­sh=item19d56a6c9a­[­/url]
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 21.7.201323:45|Bodliak s CZ Jena
[QUOTE=olda_x­]Díky za info, taky ho mám ale s uchycením na exaktu tak ho mohu používat jenom jako reverzák protože přímá redukce na alfu neexistuje . Je to slušnej objektiv.­[­/QUOTE­]Na NEXa existuje. Skusali sme to. Celkom fajn ;)
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 21.7.201323:08|Bodliak s CZ Jena
[QUOTE=olda_x­]Dobré barevně, co to je za cajze ? Biotar ?­[­/QUOTE­]Ano, Biotar
Odpovědět0  0
V dvoch odstavcoch pod obrazkami oversamplingu sumu je zrejme chyba as by tam nemal byt Lumix ale Lumia...
Odpovědět0  0
[QUOTE=dudyn1­]pěkné.... :­-­)­[­/QUOTE­]vďaka
Odpovědět0  0
Ricoh mal hlavne ostat pri zvucnejsej a znamejsej znacke Pentax. Alebo mohli Pouzivat kombinaciu Pentax Ricoh a ked by si ludia zvykli mohli uz ostat len pri Ricoh...
Odpovědět0  0
Presne tak!
Odpovědět0  0
Posledny dobry ACD See, ktory pouzivam do dnes bol vo verzii 2.43. Inac pomere vykon­/cena odporucam IrfanView ;)
Odpovědět0  0
No ja som FB zacal pouzivat ako marketingovy nastroj. Zvysuje sledovanost webovych novin aj internetovych obchodov. Ludia su vazne taki lenivi, ze pokial sa im sprava lebo produkt nezobrazi na FB, tak ako keby ani neexistoval.

Inac fajn clanok
Odpovědět0  0
Takze nemusim lutovat kupu svojej P7700. XZ2 bohuzial viac sumi. Jedina vec ktoru mu zavidim je ostrenie kruzkom na objektive. Na P7700 je tam totalne zbytocny predsadkovy zavit. Skusal som. Fakt je nepouzitelny lebo je pevny ­(predsadka 40,5mm sa totiz da nasrubovat aj na pohyblivu cast objektivu­). Moznosti nastaveni XZ2 su dost podobne s tym, ze P7700 ma viac mechanickych ovladacov. XZ2 je rychlejsia. P7700 ma pri dobrej svetelnosti vacsi zoom. V rovnakych ohniskach je na tom ale XZ2 lepsie. U P7700 moznost pripojenia externeho mikrofonu a zarven vitam moznost pripojenia GPS externe, lebo pre mna je to totalne zbytocna vec. Ceny P7700 a XZ2 su momentalne na podobnej urovni. Nikon v case vydania bol dost vysoko a jeho cena rychlo pada co ma dost mrzi.
Odpovědět0  0
smARTin (354) | 20.5.20138:29|Za rameckem
mne vadia tie jpeg mapy...
Odpovědět0  0
Tak nefunguje len v rezime ostrenia na tvar...
Odpovědět0  0
No tak po update na firmver 1.1 virtualny horizont uz ani neide zapnut. Inac pri update mohol pristroj povodny firmver zalohovat...
Odpovědět0  1
Bazos ;)
Odpovědět0  0
Typicky Nikon ceny ich objektivov a prislušenstva su šialene...
Odpovědět0  0
No vyskusam ten bracketing. Vodovahu nepozivam. Mam bublinku do sanok blesku ;­) Osobne by som skor privital zahostrovaci zvacseny nahlad na celu obrazovku. Ta zdhruba tretina obrazovky nestaci a zbytok obrazu je aj tak nepouzitelny, takze mohli dat to zvacsenie na celu obrazovku ­- hlavne ked ca clovek snazi nerobit stredovu kompoziciu...
Odpovědět0  0
Makropredsadka?
Odpovědět0  0